Witam
Dawno mnie tu nie było . Tymczasem moje C4 idzie na złom z powodu opłakanego stanu budy. Ale , no właśnie ... pod maską posiada zdrowe 2.8 AAH Tymczasem nabyłem następcę czyli całkiem ładne A4B5 z 2.6 ABC. W związku z tym nurtuje mnie myśl o swapie na 2.8 z 100-ki skoro i tak mam go za darmo. Czy ktoś robił już taki manewr ?
Z tego co pamiętam ktoś kiedyś pisał o hybrydzie 2.8 z dolotem z 2.6. Czy czuć przyrost mocy ? 2.6 w A4 radzi sobie dobrze ale w 2.8 miałem odczuwalny o wiele lepszy "dół".
Wymiana samego słupka to raczej mały problem. A ile zabawy jest z wymianą całości ? Czyli z osprzętem, kompem i wiązką ?
[100-2.6 ABC] Swap na 2.8 AAH
-
- Mechanik
- Posty: 231
- Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Dolina
[100-2.6 ABC] Swap na 2.8 AAH
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
- TheStig95
- Mechanik
- Posty: 158
- Rejestracja: 2017-08-01, 10:35
- Imię: Michał
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: quattro
- Skąd: Serock
W 2.8 masz komputer sterowany przepływką, w 2.6 MAP sterowany podciśnieniem. To jest największa różnica tych silników. Reszta pasuje p&p.
Daewoo Lanos SX 99r 1.6 BYŁ
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
Opel Astra GTC COSMO 2008r 1.7 CDTI BYŁA
Seat Arosa 1999r 1.0 BYŁA
Audi A6 C4 1994r 2.6 ABC BYŁA
Audi A8 D2 2001 2.8 AMX Quattro Tiptronic JEST I BĘDZIE
Seat Arosa Sport 2002r 1.8 20v JEST
AUDI A6 C4 2.5TDI AAT+ JEST
-
- Mechanik
- Posty: 231
- Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Dolina
Wiem o tym (mam oba) . Dodałbym jeszcze , że 2.8 ma skracany dolot . Niemniej zastanawiam się czy odczuję różnicę po takim swapie. Niby 24 KM i 30 Nm więcej. No i A4 jest jakieś 200 kg lżejsze od 100-ki.
Ostatnio zmieniony 2020-06-18, 20:28 przez Larix, łącznie zmieniany 2 razy.
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
nie zeswapujesz wiazkiz c4 z wiazka z a4...albo inaczej-najlatwiej bedzie dokoupicwiazke.puche doprzeplywkiiprzeplywke.,
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...