[100-2.6 ABC] gotuje sie :( wycieka płyn ze zbiorniczka
- misiek3456
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Środa Śląska
Witaj ukl.chlodzenia w audi jest samo odpowietrzajacy zakladajac ze wszystko jest OK to powinien sam sie odpowietrzyc nalej plynu zakrec szczelnie korek ,,w korku jest zaworek odpowietrzajacy'' zapal auto ogrzewanie na maksa zastaw na wolnych obrotach obserwuj poziom plynu i czekaj na zalaczenie wentylatora nie wpadaj w panike jak plyn bedzie sie wylewal obserwuj wkaznik temperatury ,,to jest temperatura przyblizona" abys nie przegrzal silnika jak by cos to zgas silnik i poczekaj az przestygnie mozna wprowadzic auto na wyzsze obroty,tylko nie za wysokie to wymusi mocniejszy obieg plynu chlodzacego tylko nie trzymaj go za dlugo auto powinno sie odpowietrzac na biegu jalowym po zalaczeniu wentylatora masz auto na duzym obiegu powiertrze nadmuchu powinno byc gorace.POWODZENIA
pozdrowienia
pozdrowienia
misiek3456
- misiek3456
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Środa Śląska
Jezeli wskaznik wariuje to znaczy ze masz uszkodzony czyjnik temperatury sa dwa jeden koloru bialego dwa piny drugi cztery piny nie pamietam koloru nie wiem ktory wysyla sygnal na wkaznik zaznaczylem Ci obydwa
podaje Ci linka
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... aa309.html
podaje Ci linka
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... aa309.html
Ostatnio zmieniony 2011-09-05, 20:49 przez misiek3456, łącznie zmieniany 1 raz.
misiek3456
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Czytam ze zrozumieniem i nie mogę pojąc co ty każesz robić chłopakowi... Twoim sposobem wleje tam jeszcze ze dwa wiadra borygo i będzie lżejszy o ponad 100zł.
misiek3456 ma rację, małe ilości powietrza sam sobie powinien usunąć, co innego jeśli ukł był zupełnie pusty najpierw trzeba odkręcić tą śrubkę i dolewając płynu spuścić ile się da powietrza i na pewno nie na odpalonym (bierzesz odp za poparzenie się kolegi).
misiek3456 ma rację, małe ilości powietrza sam sobie powinien usunąć, co innego jeśli ukł był zupełnie pusty najpierw trzeba odkręcić tą śrubkę i dolewając płynu spuścić ile się da powietrza i na pewno nie na odpalonym (bierzesz odp za poparzenie się kolegi).
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
wiedza zaczerpnięta z A6 klub kiedy ja odpowietrzałem swoje auto.
Jak widzicie żyję i mam się dobrze
Jak widzicie żyję i mam się dobrze
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
J.A.G. ja zastosowalem swoja metode.ta przedstawilem.ty przedstaw swoja i tyle.powiem podobnie jak ens zrobilem jak opisalem i zyje...i nie chodzi o to ze to ryzykowne ale uwazac trzeba i z tym sie zgodze.
czytajcie panowie...kolega wymienial zbiorniczek plynu.wczesniej mial pekniety.wiec uklad od dluzszego czasu byl zapowietrzany...Osobiscie preferuje stare sprawdzone sposoby.
czytajcie panowie...kolega wymienial zbiorniczek plynu.wczesniej mial pekniety.wiec uklad od dluzszego czasu byl zapowietrzany...Osobiscie preferuje stare sprawdzone sposoby.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Konin
mój ukł chyba jest nieodpowietrzający się
dzis znowu troche poodpowietrzałęm , i woda w zbiorniczku się podnosiłą, wylało się troche i opadała do niskiego poziomu, w tym czasie leciała woda z odpowietrznika i potem powietrze , nie odkręcałem całliem odpowietrznika bo by mi za dużo płynu uleciało... tylko go dość bardzo poluzowałem że powierze bez problemu wyleciało,
grzanie w samochodzie bylo na max,
dziś wskaźnik temperatury już wgl nie działał...
dzis znowu troche poodpowietrzałęm , i woda w zbiorniczku się podnosiłą, wylało się troche i opadała do niskiego poziomu, w tym czasie leciała woda z odpowietrznika i potem powietrze , nie odkręcałem całliem odpowietrznika bo by mi za dużo płynu uleciało... tylko go dość bardzo poluzowałem że powierze bez problemu wyleciało,
grzanie w samochodzie bylo na max,
dziś wskaźnik temperatury już wgl nie działał...
- misiek3456
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Środa Śląska
Witaj Twoje probleny zaczely sie od...robiles cos z ukl.chlodzenia nic tak naprawde nie napiales, wspomiales ze miales pekniety zbiorniczek wyrownaczy,a sama wymiama zbiornika nie spowoduje oproznienia calego ukl chlodzenia wiec po zalozeniu i dolaniu plynu nie powinno byc problemow z odpowietrzeniem ukladu,moze Twoje problemy sa spowodowane zupelnie inna usterka np uszkodzana pompa wody,gdzies na ukladzie niedrozny przewod wodny,napisales ze wkaznik temperatury nie dziala juz zupelnie,a zalozony jest on na tak zwanym malym obiegu wiec musi wskazywac temperature o ile jest ruch wody na wyzej wspomnianym obiegu potem dopiero jest chlodnica i wentylatory.Wentylator chlodnicy zalaczy sie dopiero po otwarciu termostatu i wplywie goracej wody na czujnik wentylatora chlodnicy,napisz cos wiecej to pomozemy rozwiazac Twoj problem
pozdrawiam
pozdrawiam
misiek3456
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Bo ci piszę że samo zapowietrzenie to nie przyczyna a skutek. Gotuje się bo się zapowietrza, zapowietrza się bo masz przedmuch na uszczelce lub głowicy ew. termostat zacięty.
Najtaniej i najprościej na początek wywal w ogóle termostat i opisz co się będzie działo, czy tylko będzie niedogrzany podczas jazdy czy również wiecznie zapowietrzony ,pod warunkiem że zrobisz wskazanie temp czyli prawdopodobnie ten czujnik 4/3pin o którym ci kolega wcześniej pisał.
Tomek, może i kolega wymieniał zbiorniczek (nie nagrzewnicę) ale to nie zmienia faktu że czytając ze zrozumieniem - działo się to również przed wymianą zbiorniczka.
Najtaniej i najprościej na początek wywal w ogóle termostat i opisz co się będzie działo, czy tylko będzie niedogrzany podczas jazdy czy również wiecznie zapowietrzony ,pod warunkiem że zrobisz wskazanie temp czyli prawdopodobnie ten czujnik 4/3pin o którym ci kolega wcześniej pisał.
Tomek, może i kolega wymieniał zbiorniczek (nie nagrzewnicę) ale to nie zmienia faktu że czytając ze zrozumieniem - działo się to również przed wymianą zbiorniczka.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Konin
od samego początku, kupiłęm samochód , już nie działął wskaźnik temperatury, świeciłą sie cały czas kontrolka ze jest za mało wody w zbiorniczku (przez dłuższy czas myślałem ze kontrolka ta pokazuje ze jest niesprawny wskaźnik- tak zapewniał sprzedający) pewnego razu w zime zagotował się poraz pierwszy i wyleciało sporo wody/płynu.
zbiorniczek pęknięty byłw górnej częsci budowy
potem nalewając płynu i troche ostrzejszej jeździe i zatrzymaniu sie poziom wody w zbiorniczku podnosi się i go sporo wylatuje .
odpowietrzanie-przebieg:
odpalam samochód, mam poziom w zbiorniczku poniżęj minimum i zakręcony zbiorniczek,
odpowietrznik wykręcony,
poziom w zbiorniczku się podnosi, aż że troszkę się wyleje, odpowietrznikiem wylatuje sporo wody a potem gorąca para , dziś tej pary było mniej niz wczoraj,
po trzech czy czterech opadnięciach wody w zbiorniczku załącza się wentylator i już się nie wyłącza, ewentualnie zmienia bieg na wyższy,
wskaźnik działał troche wczoraj po 2 godzinach odpowietrzania gdy silnik sobie chodził na biegu jałowym,
gdyby to byłą uszczelka to miałbym wode na bagnecie prawda? a nie ma jej tam
wydaje mi się że wszystko jest szczegułowo opisane
wywalenie termostatu to troche pracy chyba z tym jest prawda? cały rozrząd by trzeba było zdjąć, ale słyszałęm że termostat jeśli się zatnie to zatnie się jako otwarty i obieg byłby cały czas a silnik byłby niedogrzany .
a jeśli jest wszystko ok to odpowietrznikiem powinna cały czas wylatywać woda bez ustanku ?
u mnie jest tak ze najpierw siknie sporo wodą, potem powietrzem, a potem nie ma ani wody ani powietrza , potem znów siknie wodą jak sie poziom w zbiorniczku podniesie i chwile przed opadnięciem leci para
zbiorniczek pęknięty byłw górnej częsci budowy
potem nalewając płynu i troche ostrzejszej jeździe i zatrzymaniu sie poziom wody w zbiorniczku podnosi się i go sporo wylatuje .
odpowietrzanie-przebieg:
odpalam samochód, mam poziom w zbiorniczku poniżęj minimum i zakręcony zbiorniczek,
odpowietrznik wykręcony,
poziom w zbiorniczku się podnosi, aż że troszkę się wyleje, odpowietrznikiem wylatuje sporo wody a potem gorąca para , dziś tej pary było mniej niz wczoraj,
po trzech czy czterech opadnięciach wody w zbiorniczku załącza się wentylator i już się nie wyłącza, ewentualnie zmienia bieg na wyższy,
wskaźnik działał troche wczoraj po 2 godzinach odpowietrzania gdy silnik sobie chodził na biegu jałowym,
gdyby to byłą uszczelka to miałbym wode na bagnecie prawda? a nie ma jej tam
wydaje mi się że wszystko jest szczegułowo opisane
wywalenie termostatu to troche pracy chyba z tym jest prawda? cały rozrząd by trzeba było zdjąć, ale słyszałęm że termostat jeśli się zatnie to zatnie się jako otwarty i obieg byłby cały czas a silnik byłby niedogrzany .
a jeśli jest wszystko ok to odpowietrznikiem powinna cały czas wylatywać woda bez ustanku ?
u mnie jest tak ze najpierw siknie sporo wodą, potem powietrzem, a potem nie ma ani wody ani powietrza , potem znów siknie wodą jak sie poziom w zbiorniczku podniesie i chwile przed opadnięciem leci para
- misiek3456
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Środa Śląska
Na poczatek masz tu schenat ukl.chlodzenia Twojego silnika porownaj czy wszystko masz wlasciwie podlaczone po analizie pisz podaje link
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 3dc74.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 3dc74.html
misiek3456