[100-2.6 ABC] gotuje sie :( wycieka płyn ze zbiorniczka
- p_bo
- Czeladnik
- Posty: 50
- Rejestracja: 2011-07-02, 13:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: 3-miasto
kopec mi to cos sie wydaje ze to bedzie troche grubsza sprawa po tym co piszesz. Po pierwsze winy uszczelka\ glowica nie koniecznie trzeba szukac na bagnecie czy pod korkiem, bo mozesz miec przedmuchy z wydechowego ( proponuje na poczatek podjechac do jakiegos zakladu gdzie zmierza ci zawartosc gazow w ukladzie chlodzenia). A wsumie to jezeli ktos ci sprzedawal auto juz z miajaca lampka to cos tak smierdzi pozbywaniem sie wozidla bo diagnozie mechaniora o walnietej glowicy lub czyms z tego rodzaju....
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE
moje czerwone cudeńko http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=145
i nowa zabawka http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=19888#19888
moje czerwone cudeńko http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=145
i nowa zabawka http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=19888#19888
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Konin
J.A.G, nie chodyi o to e wierye bardyiej spryedajcemu, poprostu wsyzstko opisam,
dość opowietrzania, teraz następny pomysł ?
sprawdziłem ukł pod schemat i wszystko się zgadzało.
gdzie szukać kogoś kto może sprawdzić ten pomiar spalin ? jak nazywa sie zaklad w którym to robią ?
Edit:
wpadłem do znajomego mechanika zeby sie zapytac gdzie moga sprawdzić zawartość gazów w ukł chłodzenia , wytłumaczyłęm mój problem,
na początek odrazu wziął korek od zbiorniczka, popukał i stwierdził ze jest zablokowany czy coś, a więc jutro muszę sobie taki koreczek załątwić, czekałem na koreczek od tomkomma ale jutro chyba pojade go kupić, mam nadzieje ze to koreczek był problemem
dość opowietrzania, teraz następny pomysł ?
sprawdziłem ukł pod schemat i wszystko się zgadzało.
gdzie szukać kogoś kto może sprawdzić ten pomiar spalin ? jak nazywa sie zaklad w którym to robią ?
Edit:
wpadłem do znajomego mechanika zeby sie zapytac gdzie moga sprawdzić zawartość gazów w ukł chłodzenia , wytłumaczyłęm mój problem,
na początek odrazu wziął korek od zbiorniczka, popukał i stwierdził ze jest zablokowany czy coś, a więc jutro muszę sobie taki koreczek załątwić, czekałem na koreczek od tomkomma ale jutro chyba pojade go kupić, mam nadzieje ze to koreczek był problemem
Ostatnio zmieniony 2011-09-07, 19:23 przez kopec, łącznie zmieniany 1 raz.
- misiek3456
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Środa Śląska
p_bo i J.A.G walnieta glowica czy uszczelka nie powoduje zapalenia sie kontrolki braku plynu wedlug mnie ma walniete czyjniki temperatury co powoduje zapalenie sie kontrolki plynu chlodz. oraz nie dzialajacy wkaznik,a jezeli chodzi odpowietrzenie ukl. chlodzenia to trzeba szukac oby to byl korek tak jak napisal kolega kopec.
pozdro
pozdro
misiek3456
- p_bo
- Czeladnik
- Posty: 50
- Rejestracja: 2011-07-02, 13:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: 3-miasto
misiek3456, walnieta glowica czy uszczelka napewno nie powoduje zapalania sie kontrolki i to wiemy ale jezeli mu sie gotuje to i wode wywala przez korek to i dlatego sie owa kontrolka zapala, a wlasnie jezeli wode przez korek wywala to prawdopodobnie i koreczek dziala tak jak nalezy...
kopec, mozesz jeszcze dla pewnosci sprawdzic korek nie wielki koszt i sporo tego na szrotach za pare zybli i pasuja od 80-tek , ale jak to nic nie da to wal do jakiegos wiekszego zakladu mechaniki poj. ( wiekszosc ma na stanie odczyny do pomiaru)i sprawdz czy nie masz przedmuchu.
kopec, mozesz jeszcze dla pewnosci sprawdzic korek nie wielki koszt i sporo tego na szrotach za pare zybli i pasuja od 80-tek , ale jak to nic nie da to wal do jakiegos wiekszego zakladu mechaniki poj. ( wiekszosc ma na stanie odczyny do pomiaru)i sprawdz czy nie masz przedmuchu.
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE
moje czerwone cudeńko http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=145
i nowa zabawka http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=19888#19888
moje czerwone cudeńko http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=145
i nowa zabawka http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=19888#19888
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Konin
p_bo, korkiem nie wycieka woda, ona wycieka nie wiem skąd , tak jak patrze to mi się wydaje ze ona wycieka tą dziurą razem z czujnikiem , czujnik się zapala gdy ten poziom wody sie podniesie ponad max, wyleje sie, i gdy opadnie to czujnik pokazuje ze jest za mało cieczy
koreczek jest, dzis pada całly czas , może wieczorem sie uda zrobic a jak nie to jutro,
lałbym cały czas wode tylko czy potem sie mi petrygo sie nie pogryzie jak wleje do tego koncentratu potem ? zeby mi zima nie zamarzło a bez sensu lac petrygo za 30zł jak całe mi zechla
koreczek jest, dzis pada całly czas , może wieczorem sie uda zrobic a jak nie to jutro,
lałbym cały czas wode tylko czy potem sie mi petrygo sie nie pogryzie jak wleje do tego koncentratu potem ? zeby mi zima nie zamarzło a bez sensu lac petrygo za 30zł jak całe mi zechla
Ostatnio zmieniony 2011-09-08, 11:17 przez kopec, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
ono ci wycieka korkiem.ta biala oslona dookola korka jest takim zabezpieczeniem zeby woda goraca nie trysnela w twarz i spuszcza to na dol.takze masz wlasciwie.
na razie lej wode.jak dojdziesz do ladu i bedzie wsio oki to bedziesz mial pewnosc ze wsio w porzadku i wtedy albo upuscic i dolac koncentratu albo wymienic wogole na plyn i tyle.
na razie lej wode.jak dojdziesz do ladu i bedzie wsio oki to bedziesz mial pewnosc ze wsio w porzadku i wtedy albo upuscic i dolac koncentratu albo wymienic wogole na plyn i tyle.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- misiek3456
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Środa Śląska
kopec, podalem Ci linka do schematu ukl.chlodzenia Twojego silnika sprawdziles czy wszystkie polaczenia sa poprawne, Twoj ukl.nie jest taki prosty ja w czterech cylindrach,moze bylo coc robione i jakis partacz nie podlaczyl wszystkiego poprawnie,moze pozamienial weze i obieg plynu nie jest prawidlowy od czegos musisz zaczac , a potem kupowac, korki,rurki itp.
pozdro
pozdro
Ostatnio zmieniony 2011-09-08, 15:31 przez misiek3456, łącznie zmieniany 2 razy.
misiek3456
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Konin
misiek3456, dzięki za schemat, sprawdziłęm wszystkie połączenia, mam nowy korek zamontowany, nie było problemu wylewającego się płynu,
przed chwila pół godziny siedziałęm przy silniku i patrzyłem co się będzie dziać na nowym korku, nie dolewałęm ani wody ani płynu, poziom się utrzymywał, moze pół centymetra czy centymetr w sumie sie opuscił i podniósł,
odpowietrznikiem cały czas chciałą lecieć woda, gdy obieg duży się załączył(wentylator) to woda nadal chciała lecieć czyli jest wszystko ok,
mam nadzieje ze sie nic nie zmieni
ale na dzień dzisiejszy z ukł wsystko jest ok,
pozostaje problem wskaźnika temperatury,
pytanie do administracji :
możemy tu pociągnąć dalej ten temat czy lepiej założyć inny w stosownym dziale dla przyszłych przeglądających ?
dziękuję wszystkim udzielającym się za pomoc !
przed chwila pół godziny siedziałęm przy silniku i patrzyłem co się będzie dziać na nowym korku, nie dolewałęm ani wody ani płynu, poziom się utrzymywał, moze pół centymetra czy centymetr w sumie sie opuscił i podniósł,
odpowietrznikiem cały czas chciałą lecieć woda, gdy obieg duży się załączył(wentylator) to woda nadal chciała lecieć czyli jest wszystko ok,
mam nadzieje ze sie nic nie zmieni
ale na dzień dzisiejszy z ukł wsystko jest ok,
pozostaje problem wskaźnika temperatury,
pytanie do administracji :
możemy tu pociągnąć dalej ten temat czy lepiej założyć inny w stosownym dziale dla przyszłych przeglądających ?
dziękuję wszystkim udzielającym się za pomoc !
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
kopciu zaloz nowy...ogarniemy to tam.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Czytak kolego co ci piszą...
Akurat biały 2pin jest dla ECU, na wskaźnik idzie ten drugi.misiek3456 pisze:Jezeli wskaznik wariuje to znaczy ze masz uszkodzony czyjnik temperatury sa dwa jeden koloru bialego dwa piny drugi cztery piny nie pamietam koloru nie wiem ktory wysyla sygnal na wkaznik zaznaczylem Ci obydwa
podaje Ci linka
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... aa309.html
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13