[100-2.6 ABC] gotuje sie :( wycieka płyn ze zbiorniczka

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
p_bo
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 50
Rejestracja: 2011-07-02, 13:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: 3-miasto

Post autor: p_bo »

kopec mi to cos sie wydaje ze to bedzie troche grubsza sprawa po tym co piszesz. Po pierwsze winy uszczelka\ glowica nie koniecznie trzeba szukac na bagnecie czy pod korkiem, bo mozesz miec przedmuchy z wydechowego ( proponuje na poczatek podjechac do jakiegos zakladu gdzie zmierza ci zawartosc gazow w ukladzie chlodzenia). A wsumie to jezeli ktos ci sprzedawal auto juz z miajaca lampka to cos tak smierdzi pozbywaniem sie wozidla bo diagnozie mechaniora o walnietej glowicy lub czyms z tego rodzaju....
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE

moje czerwone cudeńko http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=145

i nowa zabawka http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=19888#19888
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

p_bo, niech kolega kopec dalej odpowietrza skoro bardziej wierzy sprzedającemu. Ciekaw jestem czy w tym czasie wyda więcej na borygo czy na pomiar spalin w układzie, ewentualnie głowicę/uszczelkę.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
kopec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Konin

Post autor: kopec »

J.A.G, nie chodyi o to e wierye bardyiej spryedajcemu, poprostu wsyzstko opisam,
dość opowietrzania, teraz następny pomysł ?
sprawdziłem ukł pod schemat i wszystko się zgadzało.
gdzie szukać kogoś kto może sprawdzić ten pomiar spalin ? jak nazywa sie zaklad w którym to robią ?

Edit:
wpadłem do znajomego mechanika zeby sie zapytac gdzie moga sprawdzić zawartość gazów w ukł chłodzenia , wytłumaczyłęm mój problem,
na początek odrazu wziął korek od zbiorniczka, popukał i stwierdził ze jest zablokowany czy coś, a więc jutro muszę sobie taki koreczek załątwić, czekałem na koreczek od tomkomma ale jutro chyba pojade go kupić, mam nadzieje ze to koreczek był problemem :)
Ostatnio zmieniony 2011-09-07, 19:23 przez kopec, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
misiek3456
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Środa Śląska

Post autor: misiek3456 »

p_bo i J.A.G walnieta glowica czy uszczelka nie powoduje zapalenia sie kontrolki braku plynu wedlug mnie ma walniete czyjniki temperatury co powoduje zapalenie sie kontrolki plynu chlodz. oraz nie dzialajacy wkaznik,a jezeli chodzi odpowietrzenie ukl. chlodzenia to trzeba szukac oby to byl korek tak jak napisal kolega kopec.


pozdro :-) :-)
misiek3456
kopec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Konin

Post autor: kopec »

co chwile mi wycieka płyn i czujnik to łapie i dlatego mi mryga kontrolka, raz płyn jest raz ucieka, jutro mam coś do załatwienia ale może mi sie uda z samego rana skoczyć po korek :)
i potem zdam relacje co i jak :)
Awatar użytkownika
p_bo
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 50
Rejestracja: 2011-07-02, 13:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: 3-miasto

Post autor: p_bo »

misiek3456, walnieta glowica czy uszczelka napewno nie powoduje zapalania sie kontrolki i to wiemy ale jezeli mu sie gotuje to i wode wywala przez korek to i dlatego sie owa kontrolka zapala, a wlasnie jezeli wode przez korek wywala to prawdopodobnie i koreczek dziala tak jak nalezy...
kopec, mozesz jeszcze dla pewnosci sprawdzic korek nie wielki koszt i sporo tego na szrotach za pare zybli i pasuja od 80-tek , ale jak to nic nie da to wal do jakiegos wiekszego zakladu mechaniki poj. ( wiekszosc ma na stanie odczyny do pomiaru)i sprawdz czy nie masz przedmuchu.
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE

moje czerwone cudeńko http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=145

i nowa zabawka http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=19888#19888
kopec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Konin

Post autor: kopec »

p_bo, korkiem nie wycieka woda, ona wycieka nie wiem skąd , tak jak patrze to mi się wydaje ze ona wycieka tą dziurą razem z czujnikiem , czujnik się zapala gdy ten poziom wody sie podniesie ponad max, wyleje sie, i gdy opadnie to czujnik pokazuje ze jest za mało cieczy :)

koreczek jest, dzis pada całly czas , może wieczorem sie uda zrobic a jak nie to jutro,

lałbym cały czas wode tylko czy potem sie mi petrygo sie nie pogryzie jak wleje do tego koncentratu potem ? zeby mi zima nie zamarzło a bez sensu lac petrygo za 30zł jak całe mi zechla :(
Ostatnio zmieniony 2011-09-08, 11:17 przez kopec, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

ono ci wycieka korkiem.ta biala oslona dookola korka jest takim zabezpieczeniem zeby woda goraca nie trysnela w twarz i spuszcza to na dol.takze masz wlasciwie.
na razie lej wode.jak dojdziesz do ladu i bedzie wsio oki to bedziesz mial pewnosc ze wsio w porzadku i wtedy albo upuscic i dolac koncentratu albo wymienic wogole na plyn i tyle.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
misiek3456
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2011-06-28, 22:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Środa Śląska

Post autor: misiek3456 »

kopec, podalem Ci linka do schematu ukl.chlodzenia Twojego silnika sprawdziles czy wszystkie polaczenia sa poprawne, Twoj ukl.nie jest taki prosty ja w czterech cylindrach,moze bylo coc robione i jakis partacz nie podlaczyl wszystkiego poprawnie,moze pozamienial weze i obieg plynu nie jest prawidlowy od czegos musisz zaczac :-/ , a potem kupowac, korki,rurki itp.


pozdro :-) :-)
Ostatnio zmieniony 2011-09-08, 15:31 przez misiek3456, łącznie zmieniany 2 razy.
misiek3456
kopec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2011-06-08, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Konin

Post autor: kopec »

misiek3456, dzięki za schemat, sprawdziłęm wszystkie połączenia, mam nowy korek zamontowany, nie było problemu wylewającego się płynu,
przed chwila pół godziny siedziałęm przy silniku i patrzyłem co się będzie dziać na nowym korku, nie dolewałęm ani wody ani płynu, poziom się utrzymywał, moze pół centymetra czy centymetr w sumie sie opuscił i podniósł,
odpowietrznikiem cały czas chciałą lecieć woda, gdy obieg duży się załączył(wentylator) to woda nadal chciała lecieć czyli jest wszystko ok,
mam nadzieje ze sie nic nie zmieni :)
ale na dzień dzisiejszy z ukł wsystko jest ok,
pozostaje problem wskaźnika temperatury,
pytanie do administracji :
możemy tu pociągnąć dalej ten temat czy lepiej założyć inny w stosownym dziale dla przyszłych przeglądających ?
dziękuję wszystkim udzielającym się za pomoc ! :)
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

kopciu zaloz nowy...ogarniemy to tam.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Czytak kolego co ci piszą...
misiek3456 pisze:Jezeli wskaznik wariuje to znaczy ze masz uszkodzony czyjnik temperatury sa dwa jeden koloru bialego dwa piny drugi cztery piny nie pamietam koloru nie wiem ktory wysyla sygnal na wkaznik zaznaczylem Ci obydwa

podaje Ci linka

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... aa309.html
Akurat biały 2pin jest dla ECU, na wskaźnik idzie ten drugi.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”