Witam, jak w temacie, nie wlaczaja sie wentylatory na czas!! Zmienilem juz drugi termostat, tym razem na Wahlera oraz 3 termo wlaczniki, aktualnie mam Wahlera o nizszej temp. odpalania pierwszego biegu 75C. No i lipa, czasem wlacza wiatrak na ok 95C co juz jest pozno bo tu u mnie 30C+ na zewnatrz, a jak nie wlacza to wiadomo co sie dzieje, jak nie wlacze awaryjnie klimy co by sie wiatrak odpalil to sie gotuje. Nowa chlodnica Ori, blok i kanaly wodne czyste, wczoraj pekl mi waz pod opaska pomiedzy rura a gora chlodnicy, skrocilem zalalem plynu odpalilem i pomierzylem temperature na obu wezach, gorny ok 84C dolny 83C wiec termostat dziala a obudowa termowlacznika 50C, po poluzowaniu termowlacznika i spuszczeniu odrobiny plynu wiatrak sie wlaczyl nawet na II bieg, dodam ze na wlaczonej klimie zadko dochodzi do 93C, raczej trzyma 90C, przy zmostkowaniu I biegu temperatura nigdy nie przekracza 85C nawet w korku, jezdzilem caly dzien na zewnatrz 30-33C i trzyma temperature jak trzeba, czekam na tester CO2, bo juz rece mi opadaja, pompa Ruville przebieg 40 000-50 000km, czekam na sugestie...
Edit: poprawiłem polskie znaki w temacie, żeby ktoś szukający podobnego tematu tutaj miał szansę trafić - Mareek
[100-2.6 ABC] Nie włączające się wentylatory chłodnicy
- skowron
- Mechanik
- Posty: 123
- Rejestracja: 2011-11-27, 15:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mauritius
[100-2.6 ABC] Nie włączające się wentylatory chłodnicy
Ostatnio zmieniony 2014-12-12, 20:14 przez skowron, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Mam to samo. Wentylatory mi się załączają dopiero przy ok 100*C - wskazanie na tablicy. Wymieniłem termowłącznik, ale na nowym to samo - 5*C opóźnienia. Pomacałem paluchem w chłodnicy i żadnego dziadostwa nie było.
U siebie mam zmienione piny przy włączniku w chłodnicy - od razu mi startuje na II biegu. Nie wiem jak inni mają, ale mnie to denerwuje, bo w lecie - tak ja u ciebie teraz - mam non stop 100*C jak stoję. W trasie jest ok, 90-95*C.
Idzie zima, ale na lato chyba wezmę dorobię trójnik i wkręcę termowłącznik i wepnę się gdzieś indziej - bliżej głowic - żeby nie miał takiej zwłoki.
U siebie mam zmienione piny przy włączniku w chłodnicy - od razu mi startuje na II biegu. Nie wiem jak inni mają, ale mnie to denerwuje, bo w lecie - tak ja u ciebie teraz - mam non stop 100*C jak stoję. W trasie jest ok, 90-95*C.
Idzie zima, ale na lato chyba wezmę dorobię trójnik i wkręcę termowłącznik i wepnę się gdzieś indziej - bliżej głowic - żeby nie miał takiej zwłoki.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- skowron
- Mechanik
- Posty: 123
- Rejestracja: 2011-11-27, 15:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mauritius
ja od kilku dni jezdze na I biegu wiatrakow non stop i jest idelnie, wiec nic juz nie kombinuje, montuje przycisk w kabinie co bym mogl go w trasie wylaczac a w miescie caly czas na wiatraku i zima pod maska 88C max.(a na zewnatrz czasem nawet 35+) I juz sie nie martwie ze mi sie zagotuje. To jest auto zaprojektowane w niemczech a nie w tropikach