[ALL]jaka roznica w dolocie 2.6 a 2.8?

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Piana_sta, zastosuj wkald sportowy do seryjnej obudowy.
zaleta jest taka ze budowa takiej wkladki ulatwia przeplyw powietrza.
no chcesz chyba sie bawic w konstrukcje dolotu na zasadzie rur silikonowych?
co do samego faktu braku przeplywki to jest poprostu latwiej wywalic obudowe filtra i zalozyc stozek.ale jak mowie ja bym zakladal wkladke sportowa wg ori obudowy.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Piana_sta
Mechanik
Mechanik
Posty: 167
Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Limanowa

Post autor: Piana_sta »

Myślałem zastosować elementy ze stali nierdzewnej lub aluminium taki mały przykład http://moto.allegro.pl/dolot-uklad-dolo ... 77823.html
Zaryzykowałbym kupić coś takiego, do tego dobry filtr i osłonę termiczną.
Nie liczę na jakieś monstrualne poprawy dynamiki po prostu jeszcze nie słyszałem V6 w konfiguracji z stożkiem a słyszałem kilka R4 i całkiem ładnie gadały :-D Co myślisz?
Ostatnio zmieniony 2012-01-29, 10:39 przez Piana_sta, łącznie zmieniany 1 raz.
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
Awatar użytkownika
RacingFactory
Adept
Adept
Posty: 46
Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: RacingFactory »

Te doloty składane z kolanek itp. mówiąc kolokwialnie są g..no warte ;) Dolot przede wszystkim powinien być policzony pod konkretne auto, założony na pałę stożek będzie jedynie buczał i może co najwyżej pogorszyć. Tak naprawdę, żeby wszystko działało jak należy trzeba by filtr zamknąć w obudowie, ew. dostarczyć mu bezpośrednio zimne powietrze, wtedy może sama osłona da radę bez airboxa. Przyrosty po dolocie i wydechu widać właśnie najlepiej we wspomnianych kilka postów wyżej Hondach, w B-serii po kompletnym wydechu, odpowiednio dobranym dolocie i strojeniu zdarzają się przyrosty w granicach 20km.
Zapłacisz 200zł za dolot+ 200zł za dobry filtr, wyjdzie 400zł, a bez innych modów odczuwalnej różnicy na dupohamowni nie będzie, przy dobrych wiatrach podskoczy 3km/4NM.
Ostatnio zmieniony 2012-01-31, 23:07 przez RacingFactory, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Piana_sta
Mechanik
Mechanik
Posty: 167
Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Limanowa

Post autor: Piana_sta »

RacingFactory, co proponujesz do ABC?
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
Awatar użytkownika
RacingFactory
Adept
Adept
Posty: 46
Rejestracja: 2012-01-06, 14:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: RacingFactory »

Szczerze wyciąłbym katy i zmienił wkładkę, niekoniecznie na K&N'a, dużo to to raczej nie da, no może lepsze samopoczucie właściciela (chyba, że katy zabite na amen, wtedy może być odczuwalna różnica) ;) u siebie w Esce będę robił jakiś wydech najprawdopodobniej i nic więcej, kombinowałem z jakimś dolotem na początku (właśnie dla dźwięku V8), ale za dużo z tym zachodu, a pomóc nie pomoże to nie Honda. Wydaje mi się, że seryjne doloty/wydechy w audi są dosyć dopracowane, bo nikt za bardzo tego nie modyfikuje w NA. Zresztą co by nie mówić modyfikacje silników bez doładowań są po prostu drogie i zazwyczaj koszty są mało współmierne do korzyści. Samo jakieś rozsądne zestrojenie całości to duże koszta, najlepiej kupić VEMSa itp.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

RacingFactory, skoro masz dostep do katalogow poluukaj czy jest cos takiego jak wklad do naszych abc.i ew cena jaka by byla.dla klubu oczywiscie heh....
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

I do AAH tez :mrgreen:
Awatar użytkownika
misiek_lbn
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 254
Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: misiek_lbn »

ACK rowniez :)
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Piana_sta
Mechanik
Mechanik
Posty: 167
Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Limanowa

Post autor: Piana_sta »

RacingFactory, Ja ma katy wyprute i jak tylko zima popuści to biorę się za układ wydechowy będzie przelot i tłumiki rozprężne zamiast katów i na środku oraz końcowy od RM-u, myślałem że przy tej okazji (i wieści o barku przepływki) można by zmodyfikować układ dolotowy i trochę odświeżyć komorę silnika upiększając ją w kilka nierdzewnych elementów!
Jednak jeśli doradzacie sportową wkładkę to będzie wkładka z dobrym wydechem.
RacingFactory pisze:Zresztą co by nie mówić modyfikacje silników bez doładowań są po prostu drogie i zazwyczaj koszty są mało współmierne do korzyści
Jak kiedyś będzie AAN to się można tym zająć na poważnie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 2012-02-01, 21:17 przez Piana_sta, łącznie zmieniany 1 raz.
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”