Witam,
do czasu odstawienia samochodu do mechanika i zlecenia mycia silnika , miałem wszytsko ok z pracą AEC(elektronika/zapłon). Wszytko chodziło równo, bez błeów. Po odbiorze auta wywala mi takie błędy:
Address 01: Engine Labels: 077-907-557-ABH.lbl
Part No: 4A0 907 557 B
Component: MOTOR D02PMC 1
Shop #: 1037355569
VCID: 2858608FC8E0BC7E35-4978
3 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: Redir Fail!
Part No: 4A0 927 156 J
Component: AG4 GETRIEBE 018 D04
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
VCID: 2D56919BE7029956C6-4F8E
1 Fault Found:
00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Niestety, zakład nie kwapi się, żeby zdiagnozować i naprawić problem. Podejrzewam, że jest to efekt mycia silnika, ew. ruszenia instalacji elektrycznej. W Weekend zajrzę.
Z góry dzięki za ewentualną pomoc.
[S6-4.2 AEC] Problem z 3 wtryskiwaczami
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2016-01-27, 22:45
- Imię: Grzegorz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
No właśnie powinni mi powiedzieć, co i jak. Niestety jakieś dziwne historie mi opowiadali. Generalnie jest już ok, poza jednym mankamentem, co 10-15 sekund na biegu jałowym, potrafi lekko "czknąć" jak stoję na światłach na rozgrzanym silniku, ale już bez utraty obrotów. Tego wcześniej nie było. Natomiast nie ma żadnych błędów w komputerze.