[S6-4.2 AEC] Jakie obroty na jałowym???
- NYGA
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2015-08-18, 02:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
[S6-4.2 AEC] Jakie obroty na jałowym???
Witam, jakie macie obroty w swoich AEC na jałowym na ssaniu oraz po nagrzaniu silnika?
Najlepiej wskazania z VAG, ewentualnie z licznika.
Najlepiej wskazania z VAG, ewentualnie z licznika.
Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 AEC manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
- NYGA
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2015-08-18, 02:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
Fajnie że temat ruszył pełną parą...
Domyślam się że na forum nie ma tysięcy sztuk AEC, ale parę osób mogło by się wypowiedzieć co do obrotów na postoju.
W moim V8 mam i od zawsze miałem obroty w granicach 900rpm, a w 2.6 ABC 650rpm...co wydaje mi się dziwne od samego początku ponieważ w życiu miałem wiele V8 i żadna z nich nie miała tak wysokich obrotów.
Stąd moje zapytanie do kolegów...
Domyślam się że na forum nie ma tysięcy sztuk AEC, ale parę osób mogło by się wypowiedzieć co do obrotów na postoju.
W moim V8 mam i od zawsze miałem obroty w granicach 900rpm, a w 2.6 ABC 650rpm...co wydaje mi się dziwne od samego początku ponieważ w życiu miałem wiele V8 i żadna z nich nie miała tak wysokich obrotów.
Stąd moje zapytanie do kolegów...
Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 AEC manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
Sprawdził bym w swoich silnikach ale teraz zimno i musiał bym chwile czekać zanim się nagrzeją... Ale chyba faktycznie V6 (u mnie 2.8 ACK) chodzi wolniej i kultularniej niż V8. W V6 jest prostszy (chyba płaski) wał korbowy i może chodzić na niższych orotach. Chyba
Jutro jak wróce z pracy ciepłym autem to popatrze co wskazuję obrotomierz
tu masz filmik z mojego ASR 4.2 na początku widać jak by wskazówka była 2 kreski poniżej 1000rmp
Jutro jak wróce z pracy ciepłym autem to popatrze co wskazuję obrotomierz
tu masz filmik z mojego ASR 4.2 na początku widać jak by wskazówka była 2 kreski poniżej 1000rmp
Ostatnio zmieniony 2018-11-02, 19:41 przez Tomas, łącznie zmieniany 1 raz.
Była 100 C4 2,5 AAT
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
- NYGA
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2015-08-18, 02:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
Tomas dziękuje za odpowiedź.
W twoim 4.2 obstawiam obroty 620rpm patrząc na filmik.Niestety to silnik innej generacji i jest nowszy od AEC.
Najlepiej jakby się wypowiedzieli właściciele 4.2 AEC, ale jeszcze raz dzięki Tomas za info.
W twoim 4.2 obstawiam obroty 620rpm patrząc na filmik.Niestety to silnik innej generacji i jest nowszy od AEC.
Najlepiej jakby się wypowiedzieli właściciele 4.2 AEC, ale jeszcze raz dzięki Tomas za info.
Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 AEC manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
-
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2017-10-08, 10:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Polska
Na zimnym z poziomu climatronica 700-750, na ciepłym 600-650, oraz na fizycznym pół grubości wskazówki nad 800.
Ostatnio zmieniony 2018-11-03, 17:24 przez Bulbulator, łącznie zmieniany 2 razy.
- NYGA
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2015-08-18, 02:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
I to jest konkretna odpowiedź Bulbulator!Bulbulator pisze:Na zimnym z poziomu climatronica 700-750, na ciepłym 600-650, oraz na fizycznym pół grubości wskazówki nad 800.
Ja mam z poziomu klimatronika na ciepłym 750 -780rpm
Pytanie czy sobie zawracać tym głowę???
Może ktoś jeszcze się wypowie to będzie można uśrednić wynik
Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 AEC manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
- gitmar
- C4 Autorytet
- Posty: 295
- Rejestracja: 2013-04-30, 16:53
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: S6+ C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 4.2 326KM (AHK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
W każdym AEC które miałem/mam obroty były poniżej 800rpm (przedostatnia kreska przed 1000). Nigdy nie zwracałem uwagi dokładnie ile. Nie mam teraz swojego AEC pod ręką by zrobić fotkę (już zabunkrowana na zimę w garażu ). W pierwszym S6 obroty zawieszały mi się w okolicach 1000rpm, a czasem nawet wyżej ale pomogło ustawienie przepustnicy i czyszczenie krokowca co i Tobie polecam zrobić.
- NYGA
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2015-08-18, 02:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
Dziś wyczyściłem przepustnicę choć nie była brudna, bez wyciągania na zewnątrz tylko odkręciłem górę.
Wyczyściłem również silnik krokowy który też był czysty,Auto ma na dziś przejechane 135tys. nie pobiera oliwy to i dolot czysty...
Oglądając przepustnicę nie widziałem gdzie jest ten zderzak ze śrubką gdzie wkładamy szczelinomierz do regulacji, może ktoś mnie oświeci...
Nigdzie nie mogę znaleźć manuala jak wyregulować przepustnicę.
Wyczyściłem również silnik krokowy który też był czysty,Auto ma na dziś przejechane 135tys. nie pobiera oliwy to i dolot czysty...
Oglądając przepustnicę nie widziałem gdzie jest ten zderzak ze śrubką gdzie wkładamy szczelinomierz do regulacji, może ktoś mnie oświeci...
Nigdzie nie mogę znaleźć manuala jak wyregulować przepustnicę.
Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 AEC manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
-
- Czeladnik
- Posty: 52
- Rejestracja: 2017-09-18, 15:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: ustrzyki dolne
Ja mam troszkę poniżej kreski przed ostatnia pod 1000..
Ostatnio zmieniony 2018-12-22, 16:24 przez loveaudi86, łącznie zmieniany 1 raz.
loveaudi86
- NYGA
- Adept
- Posty: 49
- Rejestracja: 2015-08-18, 02:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bydgoszcz
Nie wiem czy jest sens dalej grzebać, obroty się nigdy nie zawieszały, nie falowały itp.kornikbp pisze:NYGA, czy ogarnąłeś temat zbyt wysokich obrotów?
Jak na V-łkę są po prostu jak na moje za wysokie...może ten typ tak ma...
Audi S6 C4 Avant 4.2 V8 AEC manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
Audi A6 C4 Sedan 2.6 V6 ABC manual - jest
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 V6 AAH manual - jest
- pili
- Mechanik
- Posty: 105
- Rejestracja: 2011-03-25, 20:52
- Imię: Marcin
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Brodnica
- Płeć:
Ostatnio zmieniony 2018-12-28, 09:10 przez pili, łącznie zmieniany 1 raz.
C5 4.2 Avant quattro - jest
C4 4.2 Avant quattro - jest
C4 2.8 Avant - jest
C3 2.1 Sedan - było
C4 4.2 Avant quattro - jest
C4 2.8 Avant - jest
C3 2.1 Sedan - było