[S4-4.2 ABH] Dymi na siwo rano, zmiejsza sie podczas jazdy
: 2019-05-21, 23:56
Witam. Borykam sie z dymieniem w swojej s4 4.2, gdzie pojawia sie dym na siwo (bialo), rano, utrzymujacy sie pare minut (pierwsza chmurka, potem delikatnie) oraz przy mocniejszym deptaniu podczas jazdy. 2 tyodnie temu dymienie zwiekszylo sie radykalnie podczas nawet rozrzanego silnika, wykrecilismy wszystkie swiece i okazalo sie ze na 8 cylindrze byla wypalona i zalana (zaspawana sie mowi?), po wymianie dymienie z powrotem w zasadzie tylko rano. Jakies pomysly? Silnik chodzi wzglednie ladnie, ladnie sie wkreca, mam zastrzezenie co do obrotow jalowych (delikatnie nierowna praca), co do mocy to raczej ją ma, choc jezdzem dyamiczniejszym ABH.. wiec cos moze byc na rzeczy.
CO RADZICIE? Auto świezo po wymienia oleju z 10w60 na 10w40 (niestety mobil-niedopilnowalem) i jakby od tego czasu ciut gorzej, wlany plyn do poprawy lepkosci chyba liqui moly. Zrobione 100 km od tego czasu (auto u lakiernika)
Pobor oleju przed wymiana - do 0,7 l na 1000 km. Duzo wiem.
Sprezanie jeszcze nie sprawdzane - auto u lakiernika.
Slucham teorii o uszczelniaczach i pierscieniach Pewnie te drugie gorsze. Czego sie obawiac?
Nie chce lać doktorow itp itd zalezy mi na doprowadzeniu silnika do fajnego stanu, problem jest tez z napedami a obecnie auto lakieruje sie od podstaw.
Prosze o przychylne potraktowanie, jestem nowym czlonkiem jednak kilka audi za mna. To jest wyjatkowe i takich setek juz w zasadzie nie ma.
Polecaja płukanki, ceramizery. No sam nie wiem. Jakies sugestie?
Pozdrawiam serdecznie, Dawid.
ps. JEDNO ważne pytanie. Ogarniety mechanik malopolska podkarpackie swietokrzyskie? Taki co auta nie zepsuje a naprawi? Znafca audi lub pasjonat v8?
Nie wymieniacz a ktos z sercem do staruszków? Prosze o info na priv... dzieki z gory!!!
CO RADZICIE? Auto świezo po wymienia oleju z 10w60 na 10w40 (niestety mobil-niedopilnowalem) i jakby od tego czasu ciut gorzej, wlany plyn do poprawy lepkosci chyba liqui moly. Zrobione 100 km od tego czasu (auto u lakiernika)
Pobor oleju przed wymiana - do 0,7 l na 1000 km. Duzo wiem.
Sprezanie jeszcze nie sprawdzane - auto u lakiernika.
Slucham teorii o uszczelniaczach i pierscieniach Pewnie te drugie gorsze. Czego sie obawiac?
Nie chce lać doktorow itp itd zalezy mi na doprowadzeniu silnika do fajnego stanu, problem jest tez z napedami a obecnie auto lakieruje sie od podstaw.
Prosze o przychylne potraktowanie, jestem nowym czlonkiem jednak kilka audi za mna. To jest wyjatkowe i takich setek juz w zasadzie nie ma.
Polecaja płukanki, ceramizery. No sam nie wiem. Jakies sugestie?
Pozdrawiam serdecznie, Dawid.
ps. JEDNO ważne pytanie. Ogarniety mechanik malopolska podkarpackie swietokrzyskie? Taki co auta nie zepsuje a naprawi? Znafca audi lub pasjonat v8?
Nie wymieniacz a ktos z sercem do staruszków? Prosze o info na priv... dzieki z gory!!!