[Inne] Sprawdzenie V8
- Lechu
- C4 Autorytet
- Posty: 317
- Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z nienacka
[Inne] Sprawdzenie V8
Jak można sprawdzić V8 kupując samochód ??
Czy można się wpakować na ostrą minę ??
Są części, które miażdżą kieszeń ??
Jak się mają te silniki do tych z A8 300 KM (taka potrafi spalić 8,5 L na trasie) ?
Czy można się wpakować na ostrą minę ??
Są części, które miażdżą kieszeń ??
Jak się mają te silniki do tych z A8 300 KM (taka potrafi spalić 8,5 L na trasie) ?
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
A8 z 4.2 w Q jak pamiętam Miniekzgr w teasie robił około 11 a miasto pod 20 beny Różnica jest przedewszystkim w układzie zapłonowym aparaty-cewki, sprawdzić jak można chyba tylko na słuch czy dobrze chodzi VAG też może coś pokazać mierzenie kompresji no ii trzeba wiedzieć że największym problemem Vłek sa wycieki oleju ja osobiście zrobiłem około 10 spalanie raz ale to była wycieczka autobana około 90km/h
a czy ceny sa jakieś miażdzace raczej nie rozrząd w cenie podobnej do V6 wiadomo świec jest więcej Kable WN niestety kosztują oraz kopułki chociaż sa takie same jak w 2.0 16v w setkach
a czy ceny sa jakieś miażdzace raczej nie rozrząd w cenie podobnej do V6 wiadomo świec jest więcej Kable WN niestety kosztują oraz kopułki chociaż sa takie same jak w 2.0 16v w setkach
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
Lechu, można osłuchać czy osprzęt będący na pasku nie szumi/wyje i to co widoczne np w AEC czy nie ma bić. Do tego spradzić czy pompa wody, termostat, alternator, wiskoza oraz klima działa jak należy. W AEC można przy odrobinie szczęścia zdjąć kawałek obudowy i podejrzeć pasek rozrządu w jakim jest stanie wizualnym, pewnie w A8 podobnie. Sprawdzić koniecznie trzeba poziom oleju, raz oglądałem skę w której na bagnecie nie było widać kompletnie oleju, a po odpaleniu przez handlarza motoru słychać było, że silnik sobie postukuje. Podejrzałbym też filtr powietrza, będziesz widział czy ktoś tam zaglądał ostatnimi latami. Następnie weryfikacja działania skrzyni..
Ostatnio zmieniony 2013-01-26, 08:44 przez Mareek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
Jeśli się z motoru nie leje, chodzi równo, cicho, bez wibracji, z wydechu są prawidłowe spaliny, jeździł na pełnym syntetyku, działa termostat, chłodzenie, nie ma oleju w zbiorniku chłodziwa, przewody układu chłodzenia nie dostają ciśnienia, osprzęt z paska nie skrzeczy i działa prawidłowo to motor powinien być zdrowy.
Jak sprzedawca się zgodzi to weź auto w trasę, zobacz ile rzeczywiście pali oraz jak pracuje skrzynia szczególnie gdy jest automatyczna (bo to ona dużo wcześniej mówi papa). Po takiej trasie sprawdziłbym znowu wszystko od początku jeśli chodzi o układ chłodzenia. Koniecznie sprawdzić czy nie ubyło płynu.
Jak sprzedawca się zgodzi to weź auto w trasę, zobacz ile rzeczywiście pali oraz jak pracuje skrzynia szczególnie gdy jest automatyczna (bo to ona dużo wcześniej mówi papa). Po takiej trasie sprawdziłbym znowu wszystko od początku jeśli chodzi o układ chłodzenia. Koniecznie sprawdzić czy nie ubyło płynu.
Ostatnio zmieniony 2013-01-26, 12:02 przez Mareek, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
o jakie V8 ci chodzi? jeśli masz wątpliwości to weź auto do jakiegoś warsztatu i zleć pomierzenie ciśnienia sprężania na cylindrach. Jak auto ma LPG to podłącz interfejs, będziesz widział czasy wtrysków na poszczególnych cylindrach, + sprawdzisz działanie sond.
Jeśli dobrze pojmuje chodzi o audi V8?
Sprawdź jakie ma hamulce (ufo czy normal), jeśli normal to popytaj czy konwersja była a jeśli tak to na jakich gratach, czy może seryjne. Jeśli siedzi ufo to obejrzyj dobrze ich stan + przejedź się, zahamuj i zobacz czy nie ma bicia na kierownicy.
Zawias i napędy są pancerne. Figle płata stara klima i wszelkie patenty w instalację elektryczną, która sama w sobie jest tam pancerna za wyjątkiem starego typu sterowania foteli (np. w porównaniu do C4). Sprawdź działanie servotronica + wycieki z magla i przekładni bo to częsta usterka. Czy pompa wspomagania nie huczy.
Celujesz w 3.6 czy 4.2? oba żłopijcy do litra oleju na 1000km w normie w zależności od sposobu jazdy
Jeśli dobrze pojmuje chodzi o audi V8?
Sprawdź jakie ma hamulce (ufo czy normal), jeśli normal to popytaj czy konwersja była a jeśli tak to na jakich gratach, czy może seryjne. Jeśli siedzi ufo to obejrzyj dobrze ich stan + przejedź się, zahamuj i zobacz czy nie ma bicia na kierownicy.
Zawias i napędy są pancerne. Figle płata stara klima i wszelkie patenty w instalację elektryczną, która sama w sobie jest tam pancerna za wyjątkiem starego typu sterowania foteli (np. w porównaniu do C4). Sprawdź działanie servotronica + wycieki z magla i przekładni bo to częsta usterka. Czy pompa wspomagania nie huczy.
Celujesz w 3.6 czy 4.2? oba żłopijcy do litra oleju na 1000km w normie w zależności od sposobu jazdy
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
Lechu, jak nie potrzebujesz Q to może do kolegi Suchego zapodaj bo może będzie w końcu swa sprzedawał ale pewności nie mam
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS