[S6-4.2 AEC] Trzęsie budą przy 2 000 obrotów na jałowym.

Wszystko co tyczy się silników ośmiocylindrowych w układzie widlastym.
maxus
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2013-01-31, 23:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ciele

[S6-4.2 AEC] Trzęsie budą przy 2 000 obrotów na jałowym.

Post autor: maxus »

Witam wczoraj nabyłem od komornika s6, dziś miałem chwilę czasu obejrzeć dokładnie i wsłuchać się w silnik niby na liczniku 136 tys przebiegu ale niepokoi mnie drżenie auta wyczuwalne na kierownicy na jałowym biegu od 2000 obrotów, im więcej obrotów tym szybciej wibruje.

Przyglądałem się silnikowi i widzę jak by biło koło pasowe od rozrządu, silnik padaka??

Edit: poprawiłem taga - Mareek
Ostatnio zmieniony 2013-02-01, 17:39 przez maxus, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Równie dobrze może nie działać któryś wtrysk paliwa. V-ka ma to do siebie że nawet jak silnik lipa to i tak powinien chodzić w miarę równo porównując do b4/b6 albo r4/r5...
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

maxus, może jakiś partacz robił rozrząd i miał za miękki "klucz" do koła pasowego. U mnie mechanik dorobił sobie ze stopu metalu u "tokarza" żeby odkręcić to koło, bo wszystko co miał na warsztacie się poddawało.

Do tego jednak by to zrobić może być potrzebne zwalenie przedniego pasa, szczególnie jeśli będzie problem z odkręceniem wiskozy.
Ostatnio zmieniony 2013-02-01, 13:20 przez Mareek, łącznie zmieniany 1 raz.
maxus
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2013-01-31, 23:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ciele

Post autor: maxus »

Nigdy nie miałem Vki nie mam porównania jak powinno być, rozrząd z robocizną pewnie koło 1500 zł ?
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

maxus, graty ok 1200zł plus robocizna.. no to zależy kto ile ceni. U mnie wyszło razem 2000zł plus regeneracja alternatora nie pamiętam ok 300zł chyba. Lepiej zapłacić trochę więcej ale mieć równo poskładany przód, bo potem będą komentarze, że auto spotkało się z metorem.
Ostatnio zmieniony 2013-02-01, 13:28 przez Mareek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

Ta i już jest odpowiedź czemu cwaniak pozbawił auto możliwości zapalenia... może być że kable siedzą ale 1-2 cylindry ciężko odczuć odpal ja w nocy jak będzie ciemno tylko zdejmij osłony z napisem 32valve nad Kablami WN a tak to świece do przejrzenia itd
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
maxus
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2013-01-31, 23:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ciele

Post autor: maxus »

Ok sprawdzę, napiszcie mi jeszcze co z LPG do tego silnika, jaki koszt i czy jest sens szukać "używki" z allegro za 700 zł ;) ?
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

NOwy porządny gaz ok 4 - 4,5 tys .
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

instalka która ja posiadam 6tyś ale i tak najpierw musisz doprowadzić do stanu BP aby LPG dodać ;)
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
maxus
Adept
Adept
Posty: 6
Rejestracja: 2013-01-31, 23:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ciele

Post autor: maxus »

odpaliłem ją jakiś czas temu i powiem wam że strasznie wali z wydechu benzyną, aż w głowie się kręci. jutro ją przejże w garażu, części takie jak filtry paliwa i oleju pasują od 4.2 każdego poniżej 97r??
Pawel27
Mechanik
Mechanik
Posty: 241
Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: Pawel27 »

drutem kolego pachniesz. Weź wejdź lepiej do ekatalogu IC i popatrz jak kształtują się ceny części do twojego auta. Zrób chłodną kalkulacja i albo rób zgodnie ze sztuką albo sprzedaj i kup coś cywilnego. Gdybyś postanowił że zostaje to zacznij od diagnostyki vagiem i sprawdzenia kabli/cewki tak jak ci już ktoś radził.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Lechu pisze:NOwy porządny gaz ok 4 - 4,5 tys .
Lechu chyba do R4 ale nie do dużego V8...

maxus, ty kolego podłącz się gdzieś Vaginą i zobacz co tam wyskoczy, od tego zacznij. Wydaję mi się że skoro wali beną, to zalewa ci motor przez np lejący jeden czy dwa wtryskiwacze albo wszystkie przez uwalony czujnik temp silnika czy zacięty regulator ciśnienia paliwa na listwach.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Pawel27 pisze:drutem kolego pachniesz. Weź wejdź lepiej do ekatalogu IC i popatrz jak kształtują się ceny części do twojego auta. Zrób chłodną kalkulacja i albo rób zgodnie ze sztuką albo sprzedaj i kup coś cywilnego. Gdybyś postanowił że zostaje to zacznij od diagnostyki vagiem i sprawdzenia kabli/cewki tak jak ci już ktoś radził.
Nie, no luzik. Chłopak ma dwa dni auto, kupił pewnie za grosze, opisuje problem, pisze co zrobił w ciągu dosłownie doby od zakupu a już "pachnie drutem". Ja rozumiem że to męskie grono, ale jest pkt. 5 regulaminu forum. Może jest w trakcie robienia tej chłodnej kalkulacji i próbuje ustalić co jest do zrobienia i może za wcześnie walić tekstami o druciarzach?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
Pawel27
Mechanik
Mechanik
Posty: 241
Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: Pawel27 »

wrzuć pigułę na luźny wieczór. Nie wydaje mi się abym naruszył 5 pkt regulaminu, ani użył tekstów o druciarzach. Wyraziłem swoją opinię która miała nakłonić kolegę do zastanowienia a po za tym jak widzisz, zaproponowałem pewne rozwiązanie konstruktywne. Jeżeli więc uważasz za żart tekst o instalce do vki za 700, to i tak potraktuj moje w twoim widzeniu fopa i proszę na przyszłość takie uwagi na pw (pkt 4 reg) bo jest od tego admin.

Oczywiście możemy jeść "bułkę przez bibułkę" więc poczekajmy na rozwój sytuacji i jeszcze raz podkreślę, że personalnie do kolegi nie mam zastrzeżen
Ostatnio zmieniony 2013-02-01, 22:54 przez Pawel27, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

"Pachnienie drutem" nie łamie pkt 5 regulaminu :-P
Co innego "ciągnięcie druta" :mrgreen: ale to też dwuznaczny zwrot.

Swoja droga wąchał kto kiedy druta? Czym wali?
Zaspamowałem ale to nic 8-)
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V8”