[S6-4.2 AEC] Trzęsie budą przy 2 000 obrotów na jałowym.
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-01-31, 23:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Ciele
[S6-4.2 AEC] Trzęsie budą przy 2 000 obrotów na jałowym.
Witam wczoraj nabyłem od komornika s6, dziś miałem chwilę czasu obejrzeć dokładnie i wsłuchać się w silnik niby na liczniku 136 tys przebiegu ale niepokoi mnie drżenie auta wyczuwalne na kierownicy na jałowym biegu od 2000 obrotów, im więcej obrotów tym szybciej wibruje.
Przyglądałem się silnikowi i widzę jak by biło koło pasowe od rozrządu, silnik padaka??
Edit: poprawiłem taga - Mareek
Przyglądałem się silnikowi i widzę jak by biło koło pasowe od rozrządu, silnik padaka??
Edit: poprawiłem taga - Mareek
Ostatnio zmieniony 2013-02-01, 17:39 przez maxus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
maxus, może jakiś partacz robił rozrząd i miał za miękki "klucz" do koła pasowego. U mnie mechanik dorobił sobie ze stopu metalu u "tokarza" żeby odkręcić to koło, bo wszystko co miał na warsztacie się poddawało.
Do tego jednak by to zrobić może być potrzebne zwalenie przedniego pasa, szczególnie jeśli będzie problem z odkręceniem wiskozy.
Do tego jednak by to zrobić może być potrzebne zwalenie przedniego pasa, szczególnie jeśli będzie problem z odkręceniem wiskozy.
Ostatnio zmieniony 2013-02-01, 13:20 przez Mareek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
maxus, graty ok 1200zł plus robocizna.. no to zależy kto ile ceni. U mnie wyszło razem 2000zł plus regeneracja alternatora nie pamiętam ok 300zł chyba. Lepiej zapłacić trochę więcej ale mieć równo poskładany przód, bo potem będą komentarze, że auto spotkało się z metorem.
Ostatnio zmieniony 2013-02-01, 13:28 przez Mareek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
Ta i już jest odpowiedź czemu cwaniak pozbawił auto możliwości zapalenia... może być że kable siedzą ale 1-2 cylindry ciężko odczuć odpal ja w nocy jak będzie ciemno tylko zdejmij osłony z napisem 32valve nad Kablami WN a tak to świece do przejrzenia itd
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
drutem kolego pachniesz. Weź wejdź lepiej do ekatalogu IC i popatrz jak kształtują się ceny części do twojego auta. Zrób chłodną kalkulacja i albo rób zgodnie ze sztuką albo sprzedaj i kup coś cywilnego. Gdybyś postanowił że zostaje to zacznij od diagnostyki vagiem i sprawdzenia kabli/cewki tak jak ci już ktoś radził.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Lechu chyba do R4 ale nie do dużego V8...Lechu pisze:NOwy porządny gaz ok 4 - 4,5 tys .
maxus, ty kolego podłącz się gdzieś Vaginą i zobacz co tam wyskoczy, od tego zacznij. Wydaję mi się że skoro wali beną, to zalewa ci motor przez np lejący jeden czy dwa wtryskiwacze albo wszystkie przez uwalony czujnik temp silnika czy zacięty regulator ciśnienia paliwa na listwach.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Nie, no luzik. Chłopak ma dwa dni auto, kupił pewnie za grosze, opisuje problem, pisze co zrobił w ciągu dosłownie doby od zakupu a już "pachnie drutem". Ja rozumiem że to męskie grono, ale jest pkt. 5 regulaminu forum. Może jest w trakcie robienia tej chłodnej kalkulacji i próbuje ustalić co jest do zrobienia i może za wcześnie walić tekstami o druciarzach?Pawel27 pisze:drutem kolego pachniesz. Weź wejdź lepiej do ekatalogu IC i popatrz jak kształtują się ceny części do twojego auta. Zrób chłodną kalkulacja i albo rób zgodnie ze sztuką albo sprzedaj i kup coś cywilnego. Gdybyś postanowił że zostaje to zacznij od diagnostyki vagiem i sprawdzenia kabli/cewki tak jak ci już ktoś radził.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
wrzuć pigułę na luźny wieczór. Nie wydaje mi się abym naruszył 5 pkt regulaminu, ani użył tekstów o druciarzach. Wyraziłem swoją opinię która miała nakłonić kolegę do zastanowienia a po za tym jak widzisz, zaproponowałem pewne rozwiązanie konstruktywne. Jeżeli więc uważasz za żart tekst o instalce do vki za 700, to i tak potraktuj moje w twoim widzeniu fopa i proszę na przyszłość takie uwagi na pw (pkt 4 reg) bo jest od tego admin.
Oczywiście możemy jeść "bułkę przez bibułkę" więc poczekajmy na rozwój sytuacji i jeszcze raz podkreślę, że personalnie do kolegi nie mam zastrzeżen
Oczywiście możemy jeść "bułkę przez bibułkę" więc poczekajmy na rozwój sytuacji i jeszcze raz podkreślę, że personalnie do kolegi nie mam zastrzeżen
Ostatnio zmieniony 2013-02-01, 22:54 przez Pawel27, łącznie zmieniany 1 raz.