[S4-4.2 ABH] Gdzie jest serwo?
-
- Mechanik
- Posty: 175
- Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gliwice
[S4-4.2 ABH] Gdzie jest serwo?
Siema.
Mam takie pytanie:
W większości Audi C4 serwo jest widoczne zaraz za pompa hamulcową, natomiast w S4 4.2 tego serwa nie widzę.. czy ktoś może mi powiedzieć gdzie jest albo czemu go nie ma?
Mam takie pytanie:
W większości Audi C4 serwo jest widoczne zaraz za pompa hamulcową, natomiast w S4 4.2 tego serwa nie widzę.. czy ktoś może mi powiedzieć gdzie jest albo czemu go nie ma?
Ostatnio zmieniony 2012-01-04, 22:04 przez swieca91, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Ukradli A zagrasz w zgaduj zgadula?
Tam tez jest za pompą hamulcową. Tylko tu nazywa się to wspomagacz a nie serwo. Przyjrzałeś się skąd idą wszelkiego rodzaju przewody z miejsca gdzie powinno być to serwo i po co jest gruszaka/bomba na dole?
Będę cie naprowadzał ale sam musisz wpaść co to za patent, gdybyś miał jeszcze silnik to by łatwiej było, do ciekawych wniosków dojdziesz
Tam tez jest za pompą hamulcową. Tylko tu nazywa się to wspomagacz a nie serwo. Przyjrzałeś się skąd idą wszelkiego rodzaju przewody z miejsca gdzie powinno być to serwo i po co jest gruszaka/bomba na dole?
Będę cie naprowadzał ale sam musisz wpaść co to za patent, gdybyś miał jeszcze silnik to by łatwiej było, do ciekawych wniosków dojdziesz
Ostatnio zmieniony 2012-01-04, 19:50 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
zaraz się okaże, że jest w bagażniku Ale zapowiada się ciekawie. Sam jestem ciekaw, ale nie mam dostępu do takiego silnika
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
J.A.G, Kurcze niezłą gierkę z nami tu prowadzisz, dobrze że wiesz wszystko, ale nie musisz się nad nami a w tym przypadku nad kolegą znęcać.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- Mareek
- Audi Mastah
- Posty: 517
- Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piaseczno
a może chodzi o servotronic?
po kodzie wyposażenia by to było rozróżnione następująco:
1N1 - hydrauliczne wspomaganie kierownicy
1N3 - wspomaganie układu kierowniczego z systemem servotronic
po kodzie wyposażenia by to było rozróżnione następująco:
1N1 - hydrauliczne wspomaganie kierownicy
1N3 - wspomaganie układu kierowniczego z systemem servotronic
Ostatnio zmieniony 2012-01-04, 22:35 przez Mareek, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Zimno Mareek, to co piszesz to do ukł kierowniczego szło.
afro89, kolega nie sprzeciwiał się jak proponowałem grę-zgadywankę
Chce żeby sam doszedł, bo jak ja się skopałem o co chodzi to się ostro zdziwiłem że to coś takiego.
swieca91, to sprawdzałeś jak wygląda to pod maską co i gdzie idzie?
afro89, kolega nie sprzeciwiał się jak proponowałem grę-zgadywankę
Chce żeby sam doszedł, bo jak ja się skopałem o co chodzi to się ostro zdziwiłem że to coś takiego.
swieca91, to sprawdzałeś jak wygląda to pod maską co i gdzie idzie?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Dobra, już widze że mnie posądzacie o egoizm.
Tu jest hydrauliczne wspomaganie ukł hamulcowego, nie podciśnienieniowe. Za pompą hamulcową masz mały wspomagacz (wygląda jak przedłużenie pompy) do którego idą dwa przewody hydrauliczne, zasilanie i powrót.
Ukł. działa na tym samym oleju i w tym samym obiegu co wsp kierownicy. Pompa wspomagania w S4/S6 C4, V8 oraz niektóre Audi 100/200 jest dwusekcyjna, poza sekcja na kierę ma z przodu "dokręconą" sekcje na ukł hamulcowy.
Brak oleju w zbiorku (ten sam co wsp kiery) kończy się zatarciem pompy i brakiem hebli. Gruszka/bomba ma za zadanie utrzymanie ciśnienia przez dłuższy czas. Ciśnienie ok 120bar, na wspomagaczu jest czujnik, jeśli spadnie poniżej na AC wywali (!). Większość tych aut ma już problem z utrzymaniem ciśnienia i (!) jest non stop mimo że auto może hamować dobrze.
Przeszczepić się da ale nie po to przechodzi się w esach z tego właśnie rozwiązania na zwykłe serwo podciśnieniowe.
U mnie już np z początku hamowania heble pozostawiaj do życzenia, trzeba się lekko zaprzeć, potem jest igła. Przy lekki hamowaniu jest to męczący system ale przy ostrym wydaje mi się że jest lepiej.
Tu jest hydrauliczne wspomaganie ukł hamulcowego, nie podciśnienieniowe. Za pompą hamulcową masz mały wspomagacz (wygląda jak przedłużenie pompy) do którego idą dwa przewody hydrauliczne, zasilanie i powrót.
Ukł. działa na tym samym oleju i w tym samym obiegu co wsp kierownicy. Pompa wspomagania w S4/S6 C4, V8 oraz niektóre Audi 100/200 jest dwusekcyjna, poza sekcja na kierę ma z przodu "dokręconą" sekcje na ukł hamulcowy.
Brak oleju w zbiorku (ten sam co wsp kiery) kończy się zatarciem pompy i brakiem hebli. Gruszka/bomba ma za zadanie utrzymanie ciśnienia przez dłuższy czas. Ciśnienie ok 120bar, na wspomagaczu jest czujnik, jeśli spadnie poniżej na AC wywali (!). Większość tych aut ma już problem z utrzymaniem ciśnienia i (!) jest non stop mimo że auto może hamować dobrze.
Przeszczepić się da ale nie po to przechodzi się w esach z tego właśnie rozwiązania na zwykłe serwo podciśnieniowe.
U mnie już np z początku hamowania heble pozostawiaj do życzenia, trzeba się lekko zaprzeć, potem jest igła. Przy lekki hamowaniu jest to męczący system ale przy ostrym wydaje mi się że jest lepiej.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Owszem, terakotę i glazurę
Co do tematu, hydrauliczne wsp hamulców ma ten plus i zapewne dlatego było montowane do sport wersji czy z takim zacięciem, że nawet po zgaśnięciu silnika hamować można "pół dnia" zanim zejdzie ciśnienie z układu.
Podciśnienie najwyżej 2-3 wciśnięcia pedału wspomaga.
Jako element do tuningu czy rezania mało się nadaje bo zwiększa masę auta, cięższa pompa, ciężka grucha ciśnienia, przewody ciśnieniowe i olej. Klasyczne serwo podciśnieniowe wychodzi lżejsze.
Co do tematu, hydrauliczne wsp hamulców ma ten plus i zapewne dlatego było montowane do sport wersji czy z takim zacięciem, że nawet po zgaśnięciu silnika hamować można "pół dnia" zanim zejdzie ciśnienie z układu.
Podciśnienie najwyżej 2-3 wciśnięcia pedału wspomaga.
Jako element do tuningu czy rezania mało się nadaje bo zwiększa masę auta, cięższa pompa, ciężka grucha ciśnienia, przewody ciśnieniowe i olej. Klasyczne serwo podciśnieniowe wychodzi lżejsze.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Piana_sta
- Mechanik
- Posty: 167
- Rejestracja: 2011-08-14, 19:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Limanowa
Powolutku mi się od czasu do czasu zaświeca ta kontrolka na jakąś chwile co już opisywałem w innym wątku J.A.G. mogę mieć w moim C4 objawy spadku szczelności mimo że heble żyleta?J.A.G pisze:Większość tych aut ma już problem z utrzymaniem ciśnienia i (!) jest non stop mimo że auto może hamować dobrze.
Vorsprung durch Technik (Przewaga dzięki technice)