[A6-1.9TDI 1Z] Dobór odpowiedniego rozrządu i pompy wody

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych wysokoprężnych.
schecterjl7
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2016-06-25, 20:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: małopolskie

[A6-1.9TDI 1Z] Dobór odpowiedniego rozrządu i pompy wody

Post autor: schecterjl7 »

Panowie, obecnie mam problem z doborem rozrządu do mojego A6. Na all widziałem że są 2 rodzaje no i nie wiem który pasuje do mojego. Autko ma silnik 1Z, jest z 1995r w Avancie. Próbowałem jakoś ETKĄ sprawdzić (tą do której link znalazłem na forum) ale albo mnie ta czynność przerasta albo sam nie wiem :D a co do pompy wody to warto dopłacić za pompę Hepu? Różnica na allegro w cenie zestawów na pompie AUTLOG a HEPU sięga 50zł więc wydaje mi się że sporo... Mógłby ktoś życzliwy pomóc?
Jeśli zajdzie taka potrzeba to podam VIN. I chciałem jeszcze też spytać o ceny paru innych części ale to później.
Z góry dziękuję ;)
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

schecterjl7, numer vin podajesz w sklepie i dobierają Ci cały komplet do Twojego motoru. Pompa Hepu.....robiłem w swoim rozrząd (3.0) i kupiłem właśnie tą pompę zamiast revuille, skf. Do pompy proponuję termostat Behr. Idealnie połączenie. Wychodzi drożej bo zależy jaki motor. Ogólnie jestem zadowolony bez zastrzeżeń także śmiało polecam. Pozdrawiam.
schecterjl7
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2016-06-25, 20:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: małopolskie

Post autor: schecterjl7 »

Dzięki bardzo ;)
vag_sell
Adept
Adept
Posty: 11
Rejestracja: 2016-11-25, 01:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pacyna

Post autor: vag_sell »

Nie kupuj z ruvilee ani Febi bo teraz to pakować że. Nie wiadomo na co się trafi
masz problem z pompa wtryskową vp37 ? pisz pw
diagnostyka vcds pomoc w naprawie twojej audi c4 tdi
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”