audi 100 c4 94r 2b+g
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2016-08-26, 11:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
audi 100 c4 94r 2b+g
Witam. Mam poważny problem z odpaleniem mojej audiczki. Audi 100 C4 94r 2B+G Automat ABK . Od jakiegoś czasu paliłem na gazie bo paliwko nie reagowało i długo musiałem kręcić rozrusznikiem. Wymieniłem ostatnio filtr paliwa i przewody zapłonowe bo myślałem że tu jest przyczyna . Nie pomogło , na wszelki wypadek przeczyściłem parownik i wymieniłem filtry wiec czułem się choć troszkę bezpieczny o odpalanie. Niestety dwa dni temu audiczka odmówiła współpracy. Normalnie po powrocie z pracy jeszcze przełączyłem na benzynę i tak chwile popracowała , następnie ją zgasiłem . Tu narodził się problem już nie odpaliła. Sprawdziłem iskrę , pompę słychać jak pracuje , rozrusznik do pewnego momentu daje radę kręcić ale po jakimś czasie trzeba akumulator ładować. Alternator robiony rok temu więc wiem że ładuje ale obciążenia z kręceniem rozrusznika mają wpływy.Już sam nie wiem co mam sprawdzać , poczyściłem chyba wszystkie kostki na czujnikach i styki na przekaźnikach. Brak Mi już pomysłów . Chciałem audunię za holować do jakiegoś magika od elektryki ale to automat i obawiam się o skrzynię. Bardzo proszę o pomoc, o jakąś radę . Pozdrawiam Lanciaj.
Lanciaj
-
- Mechanik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2016-01-11, 09:49
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Toruń
Lanciaj, przy holowaniu skrzynia na N, nie przekraczaj 40km/h i nic się jej nie stanie. Sprawdź świece, czy w ogóle paliwo trafia do komory spalania. Potem zapłon i wszystko co z nim związane. Osobiście zaczął bym od czujnika położenia wału, bo on ma znaczący wpływ. Po sznurku do kłębka.
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat