[A6-1.9TDI 1Z] Audi a6 c4 1.9 tdi brak mocy
-
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2016-12-05, 17:42
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Sławno
[A6-1.9TDI 1Z] Audi a6 c4 1.9 tdi brak mocy
Witam wszystkich mam pewien problem szukałem lecz nie mogłem znaleźć identycznego.
A więc po przyjeździe zgasiłem silnik a gdy wróciłem po prostu nie ma mocy. W pełnym zakresie obrotów ciągnie tak samo. Nie ma takie czegoś jak wcześniej że po 2 tys ma dużą moc. Jest bardzo słaby proszę o szybka pomoc
Dodam że wymieniłem wężyki do turbiny , przepływomierz , i zawór sterujący
Pozdrawiam
A więc po przyjeździe zgasiłem silnik a gdy wróciłem po prostu nie ma mocy. W pełnym zakresie obrotów ciągnie tak samo. Nie ma takie czegoś jak wcześniej że po 2 tys ma dużą moc. Jest bardzo słaby proszę o szybka pomoc
Dodam że wymieniłem wężyki do turbiny , przepływomierz , i zawór sterujący
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2017-05-01, 19:34 przez adrian123, łącznie zmieniany 2 razy.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
kolego tagi-teraz jeszcze poprawilem za ciebie.
_tagi
_tagi
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
adrian123, Jaki masz przepływomierz pierburg czy bosch
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
adrian123 pisze: wymieniłem wężyki do turbiny , przepływomierz , i zawór sterujący
Chyba żartujesz Wyczerpały ci sie pomysły ,jak nawet nie zacząłeś diagnozy tak jak należy .To co zrobiłeś ,to najgorszy z możliwych sposób na diagnozę Kto w dzisiejszych czasach ,gdzie kabel diagnostyczny kosztuje 20-30 zł ,zaczyna "naprawy" od wymiany osprzetu w ciemno? . Z opisanych objawów wynika że przyczyna jest banalna i będzie od razu widać co jest nie tak po podpięciu vaga .Taki prosty osprzęt jak w 1z diagnozuje sie w kilka minut ,wystarczy podpiać vaga , sprawdzić błedy ,a jak to nie naprowadzi na przyczynę ,to sprawdzamy parametry podczas jazdy . Czasem zaraz po ruszeniu auta od razu widać co jest nie halo ,np. "stojace " poniżej normalnych wartosci wskazania z przepływomierza ,albo całkowity brak cisnienia w dolocie ... każda z tych przyczyn , będzie powodować kompletną niemoc auta .Nawet bez vaga są sposoby na sprawdzenie cisnienia w dolocie i przepływomierza .Przepływomierz pierburga mozna szybko zdiagnozować przy pomocy diody wpietej we wtyczkę ,a to czy jest jakiekolwiek cisnienie w dolocie tez można sprawdzić bez żadnych przyrządów,wystarczy scisnąć jakiś gumowy wąż w dolocie i dodać gazu ...adrian123 pisze:już mi się kończą pomysły co może być przyczyną.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
munior, to poprosze cierozpisz metody sprawdzenia bez kabla,wraz z ew.mozliwosciami naprawy.dla laika.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
przestan krzyczec
bez kompa nie bedzie latwo ogarnac tego.
bez kompa nie bedzie latwo ogarnac tego.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Widzę że nie da się tobie pomóc ,bo uparcie stosujesz metody przy których ręce opadają ...ja rozumiem że można nie mieć vaga i jakoś sie ratować ,wymieniajac węzyki ,zawór n75 ,czy przepływomierz ...ale żeby wymieniać turbinę w ciemno to już gruba przesada .Jedż do kogoś kto ci podłaczy vaga i zdiagnozuje tą prostą usterkę ,bo metody które stosujesz na pewno nie doprowadzą cię do znalezienia usterki ,a zapewniam cię że usterka przy tych objawach jest jakaś banalna ...i żeby nie było że" wiem ,ale nie powiem "...bo nie wiem ,ale od tego jest właśnie diagnostyka komputerowa żeby w takich przypadkach nie wymieniać wszystkiego po koleji.To zwykły tdi 1z ,prosty jak budowa cepa ,vagiem diagnozuje sie go w kilka minut,bez vaga trchę dlużej ,bo trzeba mieć własne patenty na sprawdzenie tego czy tamtego ,ale na pewno w ten sposob nie zdiagnozuje tego laik ,który nie wie co i jak powinno się zachowywać . Są też takie usterki ,których po prostu bez vaga nie zdiagnozujeszadrian123 pisze:Turbo wymieniłem na drugie używane i dalej nic.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
popieram Muniora w calej rozciaglosci
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2016-12-05, 17:42
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Sławno
Błędy jakie wyskoczyły to : 553 -Przepływomierz masowy powietrza -G70 przerwa lub zwarcie do masy
527-czujnik tem. w przwodzie dolotowym - G72 przerwa lub zwacie do plusa
moje pytanie jak sprawdzić czy wg prąd dochodzi do przepływomierza na których pinach powinien być prąd.
[ Dodano: |6 Maj 2017|, o 12:37 ]
Jeszcze wypluwa takie błędy jak
741 -Kontrola pedału hamulca nieprawidłowy sygnał
550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania
proszę o pomysły od czego mam zacząć
527-czujnik tem. w przwodzie dolotowym - G72 przerwa lub zwacie do plusa
moje pytanie jak sprawdzić czy wg prąd dochodzi do przepływomierza na których pinach powinien być prąd.
[ Dodano: |6 Maj 2017|, o 12:37 ]
Jeszcze wypluwa takie błędy jak
741 -Kontrola pedału hamulca nieprawidłowy sygnał
550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania
proszę o pomysły od czego mam zacząć
-
- Czeladnik
- Posty: 86
- Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
http://www.pierburg-service.de/ximages/ ... pl_web.pdf
może coś pomoże
może coś pomoże
Ostatnio zmieniony 2017-05-06, 22:52 przez Scania V8, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2016-12-05, 17:42
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Sławno
Nikt nic nie pomoże ? dzisiaj jade kupić przeplywomierz dodam że zaczął chodzić jak traktor zaczął strasznie klekotać .Mógłby ktoś pomóc?
Dodam ,że bez dodaniu gazu ślinik chodzi cicho lecz po dodaniu gazu zaczyna klekotać.
[ Dodano: |8 Maj 2017|, o 14:02 ]
Klekot zrobiłem był to zbezpiecznik
ale brak mocy nadal jest byłem kupiłem używany przepływomierz i dalej to samo proszę o radę co dalej zrobić
Dodam ,że bez dodaniu gazu ślinik chodzi cicho lecz po dodaniu gazu zaczyna klekotać.
[ Dodano: |8 Maj 2017|, o 14:02 ]
Klekot zrobiłem był to zbezpiecznik
ale brak mocy nadal jest byłem kupiłem używany przepływomierz i dalej to samo proszę o radę co dalej zrobić
Ostatnio zmieniony 2017-05-08, 08:56 przez adrian123, łącznie zmieniany 1 raz.