Pomocy, problem po wymianie filtra paliwa.
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2017-09-05, 16:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kujawsko-pomorskie
Pomocy, problem po wymianie filtra paliwa.
Witam
Jeszcze nigdy nie byłem tak zły na siebie ale do tematu:)
Postanowiłem wymienić filtr paliwa w moim A6C4.
Aby wykręcić stary poluzowałem śrubę pokazaną na zdjęciu a następnie ręką wykręciłem stary filtr.
Następnie nowy filtr pod korek zalałem ropą i po wielu długich chwilach udało się wkręcić na swoje miejsce ( przez chwilę miałem wrażenie , że gwint się nie zgadza).
Zakręciłem z całej siły. Odpaliłem auto- zapaliło i nagle zgasło i tak do usranej śmierci- nic się nie zmienia( zapala/gaśnie).
Proszę o wskazówki, gdzie zrobiłem błąd.
Jeszcze nigdy nie byłem tak zły na siebie ale do tematu:)
Postanowiłem wymienić filtr paliwa w moim A6C4.
Aby wykręcić stary poluzowałem śrubę pokazaną na zdjęciu a następnie ręką wykręciłem stary filtr.
Następnie nowy filtr pod korek zalałem ropą i po wielu długich chwilach udało się wkręcić na swoje miejsce ( przez chwilę miałem wrażenie , że gwint się nie zgadza).
Zakręciłem z całej siły. Odpaliłem auto- zapaliło i nagle zgasło i tak do usranej śmierci- nic się nie zmienia( zapala/gaśnie).
Proszę o wskazówki, gdzie zrobiłem błąd.
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Zapowietrzył ci się i to konkretnie ...zalewanie filtra nic nie pomoże ,fizyki nie oszukasz ,paliwo cofnęlo sie z calego przewodu zasilajacego filtr do zbiornika ,bo nie ma tam żadnego zaworka zwrotnego .Bez pompki ręcznej tzw "gruszki " tego nie odpowietrzysz .Zakładasz na stałe taką pompkę na przewodzie idącym ze zbiornika do filtra i problem z glowy.Starsze marki aut z dieslami np. francuskie , mialy taką pompkę ręczną fabrycznie ,co jest bardzo przydatne i wręcz niezastąpione w podobnych sytuacjachWasyl997 pisze: Odpaliłem auto- zapaliło i nagle zgasło i tak do usranej śmierci- nic się nie zmienia( zapala/gaśnie).
Proszę o wskazówki, gdzie zrobiłem błąd.
Ostatnio zmieniony 2017-09-05, 17:40 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Po prostu Pompka ręczna "gruszka " koszt ok.30zł a przydatnosć duża ,szczególnie podczas zabaw z rozszczelnianiem układu paliwowegoWasyl997 pisze: Taka gruszka jak się fachowo nazywa?:)
Ostatnio zmieniony 2017-09-05, 17:56 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Musisz zalac filtr do "pełna" - odkrec mała srube na klucz 10mm na filrze i w otwor wlewaj paliwo -
najłatwiej strzykawką do pełna i -az poziom sie ustabilizuje . potem zakrec te srubkę i poluzuj przewody paliwowe przy wtryskach pokrec kilkarazy rozrusznikiem a 2 osoba nich patrzy- jak zacznie sikac paliwem przy wyryskach - jak sika tzn ze masz odpowietrrzona pompe i wstepnie przewody -zakrec nakretki przy wtryskach i dopiero sprobuj odpalac . Uczylem sie tego samego na ursusie c330 - zasada dzialania taka sama w takich starych piecach na gnojówke.
[ Dodano: |6 Wrz 2017|, o 01:24 ]
Musisz zalac filtr do "pełna" - odkrec mała srube na klucz 10mm na filrze i w otwor wlewaj paliwo -
najłatwiej strzykawką do pełna i -az poziom sie ustabilizuje . potem zakrec te srubkę i poluzuj przewody paliwowe przy wtryskach pokrec kilkarazy rozrusznikiem a 2 osoba nich patrzy- jak zacznie sikac paliwem przy wyryskach - jak sika tzn ze masz odpowietrrzona pompe i wstepnie przewody -zakrec nakretki przy wtryskach i dopiero sprobuj odpalac . Uczylem sie tego samego na ursusie c330 - zasada dzialania taka sama w takich starych piecach na gnojówke.
najłatwiej strzykawką do pełna i -az poziom sie ustabilizuje . potem zakrec te srubkę i poluzuj przewody paliwowe przy wtryskach pokrec kilkarazy rozrusznikiem a 2 osoba nich patrzy- jak zacznie sikac paliwem przy wyryskach - jak sika tzn ze masz odpowietrrzona pompe i wstepnie przewody -zakrec nakretki przy wtryskach i dopiero sprobuj odpalac . Uczylem sie tego samego na ursusie c330 - zasada dzialania taka sama w takich starych piecach na gnojówke.
[ Dodano: |6 Wrz 2017|, o 01:24 ]
Musisz zalac filtr do "pełna" - odkrec mała srube na klucz 10mm na filrze i w otwor wlewaj paliwo -
najłatwiej strzykawką do pełna i -az poziom sie ustabilizuje . potem zakrec te srubkę i poluzuj przewody paliwowe przy wtryskach pokrec kilkarazy rozrusznikiem a 2 osoba nich patrzy- jak zacznie sikac paliwem przy wyryskach - jak sika tzn ze masz odpowietrrzona pompe i wstepnie przewody -zakrec nakretki przy wtryskach i dopiero sprobuj odpalac . Uczylem sie tego samego na ursusie c330 - zasada dzialania taka sama w takich starych piecach na gnojówke.
AEL INSIDE
-
- Mechanik
- Posty: 173
- Rejestracja: 2014-04-30, 00:13
- Imię: Jarek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Strzyżów
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
jak nie to co jarek pisze to wez poprostu samostarta.daj go za przeplywka w rure i tyle.
[ Dodano: |10 Wrz 2017|, o 19:58 ]
pod ta pasiasta izolacjaco tam masz?
[ Dodano: |10 Wrz 2017|, o 19:58 ]
pod ta pasiasta izolacjaco tam masz?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2017-09-05, 16:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wszystkim dziękuję za zainteresowanie i udzielone rady. W moim przypadku głównym problemem okazał się sam filtr. Niby wielkość , rozmiar gwintu ten sam to jednak obudowa o milimetr była szerszą i już był problem ze skręceniem - wydawało się że był wkręcony dobrze ale faktycznie wisiał lekko przegięty. Nowy filtr+ polecana gruszka= pełny sukces:)
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Brawo.wirm ze były chyba dwa rodzaje tych filtrów ale u szybkiego Enea tego większego wogole nie udało sie zamontowac
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...