[A6-1.9TDI 1Z] Audi A6 c4 1996 1,9 90 KM
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-11-16, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Starachowice
[A6-1.9TDI 1Z] Audi A6 c4 1996 1,9 90 KM
Witam wszystkich kupiłem niedawno Audi A6 c4 1996 1,9 TDI 90 KM.
Pojeżdzilem troche zalanczają się wentylatory a temperatura na wskazniku troche spada. Nastepnie po ostrzejszej jezdzie temperatura znowu podwyzsza się do około 90 stopnii (wg wskaznika na desce rozdzielczej ) ogrzewanie dziala super
a wentylatory kreca sie caly czas
moje pytanie
Wentylatory kreca sie caly czas, po zagrzaniu czy nie powinny sie krecic przy normalnej temperaturze plynu okolo 90 stopni
Pojeżdzilem troche zalanczają się wentylatory a temperatura na wskazniku troche spada. Nastepnie po ostrzejszej jezdzie temperatura znowu podwyzsza się do około 90 stopnii (wg wskaznika na desce rozdzielczej ) ogrzewanie dziala super
a wentylatory kreca sie caly czas
moje pytanie
Wentylatory kreca sie caly czas, po zagrzaniu czy nie powinny sie krecic przy normalnej temperaturze plynu okolo 90 stopni
Ostatnio zmieniony 2013-11-24, 01:23 przez walkye, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
masz klime?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
przy wlaczonym sterowniku klimy zawsze beda sie krecic wiatraki..
staraj sie w przyszlosc w tresci tematu zawierac problem..bo twoj temat opisuje auto a nie czego dotyczy temat i problem..
staraj sie w przyszlosc w tresci tematu zawierac problem..bo twoj temat opisuje auto a nie czego dotyczy temat i problem..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-11-16, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Starachowice
Witam
mam problem gdy załaczam zapłon mała kostka buczy jakby zwarcie
kostka ma 3 przewody gumowe ( oplecione ) czarny czerwony i niebieski oraz dwa elektryczne z kostka po lewej stronie silnika
( pomiedzy obudowa rozrzadu a plastikowa rura )
jutro kupie nowy -Pierburg
Sprawdzilem to elektrozawor N 75 ??
mam nadzieje ze pomoze
mam problem gdy załaczam zapłon mała kostka buczy jakby zwarcie
kostka ma 3 przewody gumowe ( oplecione ) czarny czerwony i niebieski oraz dwa elektryczne z kostka po lewej stronie silnika
( pomiedzy obudowa rozrzadu a plastikowa rura )
jutro kupie nowy -Pierburg
Sprawdzilem to elektrozawor N 75 ??
mam nadzieje ze pomoze
Ostatnio zmieniony 2013-11-27, 21:43 przez walkye, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
kolego gdzie ta kostka?co z czym sie je i jak sie to ma do tematu pierwotnego o wentylatorach..robisz balagan.poczytaj o zakladaniu tematow wodpowiednich dzialach itp itd.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Tedi, N-18 wygląda jak N-18 a nie N-75 ciśnieniowe, N-75 może tak wyglądać dla turbin VNT
zaworek na fotce może być zaworkiem N-75 bądź jest to jedden z elektrozaworów sterujących pracą klimatronica, autor tematu niech określi gdzie był zamocowany. na przedniej grodzi koło głowicy silnika czy na nagrzewnicy pod plastikową osłoną na podszybiu?
zaworek na fotce może być zaworkiem N-75 bądź jest to jedden z elektrozaworów sterujących pracą klimatronica, autor tematu niech określi gdzie był zamocowany. na przedniej grodzi koło głowicy silnika czy na nagrzewnicy pod plastikową osłoną na podszybiu?
Ostatnio zmieniony 2013-12-01, 09:19 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Pawel27, taki sam zawór masz na dmuchawie na podszybiu pod plastikową osłoną, różnią się tylko wtyczką.
steruje on zaworem odcinania przepływu cieczy chłodzącej przez nagrzewnicę.
stosowany na pweno w obecności klimatronica.
wiem bo w domu mam 100 C4 2.5TDI AVANT w automatycznej skrzyni biegów.
steruje on zaworem odcinania przepływu cieczy chłodzącej przez nagrzewnicę.
stosowany na pweno w obecności klimatronica.
wiem bo w domu mam 100 C4 2.5TDI AVANT w automatycznej skrzyni biegów.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
nie bardzo, zawór elektormagentyczny do sterowania klimą to 437906283A
a wygląda tak: https://www.google.pl/search?q=43790628 ... B640%3B480
tylko z pozoru jest podobny
a wygląda tak: https://www.google.pl/search?q=43790628 ... B640%3B480
tylko z pozoru jest podobny
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Pawel27, mi chodziło o sam elektro zawór, u mnie się różni tylko wtyczką zewnętrznie.
być może są jeszcze inne rodzaje, u mnie jest jak napisałem, a brak jest śladów jakiej kolwiek ingerencji jeśli chodzi o jego okablowanie
być może są jeszcze inne rodzaje, u mnie jest jak napisałem, a brak jest śladów jakiej kolwiek ingerencji jeśli chodzi o jego okablowanie
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-11-16, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Starachowice
Witam co do wentylatorow powinny stac w miejscu jezeli KilmaTronic jest wyłaczona, naturalnie właczamy Klime wentylatory zaczynaja sie krecic
to jest sprawdzone i działa
Przy normalnej pracy silnika wentylatory nie powinny sie krecic !!
ten Elektrozawor to na 100 % - N 75 zamontowany był oryginał -Kupie PierBurg koszt to okolo 35 -42 Euro o dziwo przestał dziwnie chodzic wiec albo sie sam naprawił lub jest zepsuty całkowicie ( wczesniej podczas malego remontu auto stalo dzien i noc - listopad przy otwarrtm garazu wiec mozliwe ze zawilgł )
tu jest fajnie wszystko opisane ale nie jezyku ojczystym i nie takim modelu jak potrzebuje
http://www.google.de/imgres?sa=X&espv=2 ... =104&ty=48
Musze kupic Kabel do inspekcji + program - podłaczyc laptopa i dalej cos działac !! niemam tak tez czasu i miejsca grzebac
Nieznam sie na Dieslach to jest moj pierwszy
Zauwazylem ze nie chodzi dzwignia
( powinna chodzic leciutko jak masełko a zacieła sie )
w Turbo, ktorą steruje zawor podcisnieniowy
( popularna Grucha - tą własnie gruchą steruje N 75 do ktorego podłaczony jest przewod gumowy owiniety niebieska plecionką. Sa jeszcze dwa przewody gumowe jeden owiniety czarna plecionka a drugi czerwoną plecionka )
Napewno Turbo do wymontowania, czyszczenia a moze regeneracji - koszt regeneracji to okolo 600 zl w warsztacie ( firmy tym zajmujace sie Mielec, Warszawa, Stalowa Wola )
Dalej sprawdzenie Intecoller, wymiana filta Oleju + sam olej, filtr powietrza ( wymagane po regeneracji Turbo ) sprawdzenie drozności przewodów dolotowych ODMY itd
oraz zastanawiam sie zmierzyc cisnienie i ewentulanie zdjać
głowice, ( progi na bloku ) planowanie uszczelniacze , itd
Jak sam nie zrobisz nie wiesz co masz,
Auto sprawadzone z DE serwisowane ale jeszcze mialo inne problemy ktore juz sa naprawione
Bardzo Prosze o kontakt Kolegow ktorzy maja podobne silniki lub grzebali w podobnych
rok prod 1996
1,9 TDI 90 KM
to jest sprawdzone i działa
Przy normalnej pracy silnika wentylatory nie powinny sie krecic !!
ten Elektrozawor to na 100 % - N 75 zamontowany był oryginał -Kupie PierBurg koszt to okolo 35 -42 Euro o dziwo przestał dziwnie chodzic wiec albo sie sam naprawił lub jest zepsuty całkowicie ( wczesniej podczas malego remontu auto stalo dzien i noc - listopad przy otwarrtm garazu wiec mozliwe ze zawilgł )
tu jest fajnie wszystko opisane ale nie jezyku ojczystym i nie takim modelu jak potrzebuje
http://www.google.de/imgres?sa=X&espv=2 ... =104&ty=48
Musze kupic Kabel do inspekcji + program - podłaczyc laptopa i dalej cos działac !! niemam tak tez czasu i miejsca grzebac
Nieznam sie na Dieslach to jest moj pierwszy
Zauwazylem ze nie chodzi dzwignia
( powinna chodzic leciutko jak masełko a zacieła sie )
w Turbo, ktorą steruje zawor podcisnieniowy
( popularna Grucha - tą własnie gruchą steruje N 75 do ktorego podłaczony jest przewod gumowy owiniety niebieska plecionką. Sa jeszcze dwa przewody gumowe jeden owiniety czarna plecionka a drugi czerwoną plecionka )
Napewno Turbo do wymontowania, czyszczenia a moze regeneracji - koszt regeneracji to okolo 600 zl w warsztacie ( firmy tym zajmujace sie Mielec, Warszawa, Stalowa Wola )
Dalej sprawdzenie Intecoller, wymiana filta Oleju + sam olej, filtr powietrza ( wymagane po regeneracji Turbo ) sprawdzenie drozności przewodów dolotowych ODMY itd
oraz zastanawiam sie zmierzyc cisnienie i ewentulanie zdjać
głowice, ( progi na bloku ) planowanie uszczelniacze , itd
Jak sam nie zrobisz nie wiesz co masz,
Auto sprawadzone z DE serwisowane ale jeszcze mialo inne problemy ktore juz sa naprawione
Bardzo Prosze o kontakt Kolegow ktorzy maja podobne silniki lub grzebali w podobnych
rok prod 1996
1,9 TDI 90 KM
- Hubi-A6
- Adept
- Posty: 2
- Rejestracja: 2013-03-10, 20:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Ropczyce /k Rzeszowa
Witam ja posiadam również A6 C4 1.9 TDI i mam oto taki problem gdy jade na 3 i dam do spodu zauwazyłem na obrotomierzu, że raz ciągnie zajebiscie, raz jakby coś przytykało tylko nie wiem co...a czasami jak przekroczy 120 zacina sie i nie ciągnie...musze sie pobawic gazem potem puszcza i ciągnie spowrotem co to może byc Panowie? ale nie jest az tak strasznie odczuwalne ale trace na mocy jak mi tak przychamowywuje ją ;( kolejny problem czasem wg zatna mi się zegary...jade na 80km/h zaczym sie do 0 na predkosciomerzu dalej 80km?h i i obroty 2.900 i tak zostaje, a jak rąbne w deske rozdzielacza wszystko wróci do normy ;( co jest czekam na pomoc! ;D pozdro!
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
zrób logi dynamiczne grup 01,03,04,08,i 011
one powiedzą co jest grane, na początek bym sprawdził stan wężyków przy N75 jak i samo N-75
one powiedzą co jest grane, na początek bym sprawdził stan wężyków przy N75 jak i samo N-75
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,