[A6-1.9TDI 1Z] Odpowietrzanie zbiornika paliwa
- Angelowski
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-05-15, 20:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lubin
[A6-1.9TDI 1Z] Odpowietrzanie zbiornika paliwa
Jestem zielony w tych sprawach, więc pytam jak odpowietrzyć zbiornik paliwa gdyż mamy taki problem, że podczas tankowania cały czas dystrybutor przestaje podawać paliwa ponieważ ropa podeszła pod sam korek, nie jest możliwe żebym miał pełen bak a na innych forach piszą, że odpowiedzialne za to może być zapowietrzenie zbiornik choć nikt nie pisze jak odpowietrzyć. Z góry dzięki za odpowiedź
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
wywierc dziure w zbiorniku..najlepiej wiertlem 10mm.
a powaznie mowiac raczej masz uszkodzony wlew.tzn klapke..lub sitko na dole wlewy..ew zalamana guma lacząca wlew ze zbiornikiem..
a powaznie mowiac raczej masz uszkodzony wlew.tzn klapke..lub sitko na dole wlewy..ew zalamana guma lacząca wlew ze zbiornikiem..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Angelowski
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-05-15, 20:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lubin
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
zanim weźmiesz się za sam wlew to odkręć wyciąg pływak, zanurkuj w bagażnik z latarką i zaglądnij do baku, najlepiej jakby ktoś wepchnął jakiś wężyk np. do spuszczania paliwa we wlew i dowiesz się czy jest przytkany
druga rzecz do sprawdzenia to odpowietrznik, włóż rękę do baku przez dziurę pływaka i po lewej stronie, u góry powinieneś wymacać odpowietrznik, postaraj się go wyciągnąć i obejrzeć, no i oczywiście zobacz czy wężyk odpowietrznika nie jest zatkany, wężyk ten zobaczysz zaraz jak odkręcisz metalową pokrywę pływaka
a odpowietrznik wygląda tak
druga rzecz do sprawdzenia to odpowietrznik, włóż rękę do baku przez dziurę pływaka i po lewej stronie, u góry powinieneś wymacać odpowietrznik, postaraj się go wyciągnąć i obejrzeć, no i oczywiście zobacz czy wężyk odpowietrznika nie jest zatkany, wężyk ten zobaczysz zaraz jak odkręcisz metalową pokrywę pływaka
a odpowietrznik wygląda tak
Ostatnio zmieniony 2016-10-27, 12:19 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiek
- C4 Autorytet
- Posty: 271
- Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Piski
Ja mam podobnie i stawiałbym na to co Butterbean, czyli uszkodzenie czegoś we wlewie. Mi po porządnej obcierce tylnego prawego błotnika się coś tam połamało we wlewie i teraz mam tak, że jak leję na stacji to muszę dobrze wsadzić pistolet i wtedy jest wszystko spoko, jak wsadzę byle jak to też mi zaraz odbija. A jak leję w domu takim szerokim przewodem, którego nie da się wepchnąć głębiej, albo lejkiem, to jest lipa bo potrafi mu się 'odbić', czyli aż wywala te paliwo. Ale dlatego że na stacji jest ok to nic z tym nie robię.