[A6-1.9TDI 1Z] Odpowietrzanie zbiornika paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
Angelowski
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2014-05-15, 20:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubin

[A6-1.9TDI 1Z] Odpowietrzanie zbiornika paliwa

Post autor: Angelowski »

Jestem zielony w tych sprawach, więc pytam jak odpowietrzyć zbiornik paliwa gdyż mamy taki problem, że podczas tankowania cały czas dystrybutor przestaje podawać paliwa ponieważ ropa podeszła pod sam korek, nie jest możliwe żebym miał pełen bak a na innych forach piszą, że odpowiedzialne za to może być zapowietrzenie zbiornik choć nikt nie pisze jak odpowietrzyć. Z góry dzięki za odpowiedź
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

wywierc dziure w zbiorniku..najlepiej wiertlem 10mm.
a powaznie mowiac raczej masz uszkodzony wlew.tzn klapke..lub sitko na dole wlewy..ew zalamana guma lacząca wlew ze zbiornikiem..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Pstrus
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 54
Rejestracja: 2014-05-23, 22:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: slesin

Post autor: Pstrus »

Miałem przypadek kiedyś w escorcie ze ori korek rozpadl się na drobne i jakaś cześć zablokowała wlew tankowanie tego potwora trwała wieczność..... 45 litrów ha ha
Później w sprinterze to samo.....
Czasem nawet obsługa na stacji się czepiala :evil:
Awatar użytkownika
Angelowski
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2014-05-15, 20:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubin

Post autor: Angelowski »

A jak mam się zabrać do tego? da się wyjąć jakoś wlew?
Ghaldr
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2016-10-27, 11:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Polska

Post autor: Ghaldr »

Sporo grzebania jest z tym. Najlepiej oddać to komuś ogarniętemu.
Najlepsza spedycja toruń
FAŁDZIK
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 390
Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Przemyśl
Płeć:

Post autor: FAŁDZIK »

zanim weźmiesz się za sam wlew to odkręć wyciąg pływak, zanurkuj w bagażnik z latarką i zaglądnij do baku, najlepiej jakby ktoś wepchnął jakiś wężyk np. do spuszczania paliwa we wlew i dowiesz się czy jest przytkany
druga rzecz do sprawdzenia to odpowietrznik, włóż rękę do baku przez dziurę pływaka i po lewej stronie, u góry powinieneś wymacać odpowietrznik, postaraj się go wyciągnąć i obejrzeć, no i oczywiście zobacz czy wężyk odpowietrznika nie jest zatkany, wężyk ten zobaczysz zaraz jak odkręcisz metalową pokrywę pływaka

a odpowietrznik wygląda tak
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-10-27, 12:19 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Grzesiek
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 271
Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piski

Post autor: Grzesiek »

Ja mam podobnie i stawiałbym na to co Butterbean, czyli uszkodzenie czegoś we wlewie. Mi po porządnej obcierce tylnego prawego błotnika się coś tam połamało we wlewie i teraz mam tak, że jak leję na stacji to muszę dobrze wsadzić pistolet i wtedy jest wszystko spoko, jak wsadzę byle jak to też mi zaraz odbija. A jak leję w domu takim szerokim przewodem, którego nie da się wepchnąć głębiej, albo lejkiem, to jest lipa bo potrafi mu się 'odbić', czyli aż wywala te paliwo. Ale dlatego że na stacji jest ok to nic z tym nie robię.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”