: 2015-08-12, 07:11
dax85, Nie krzycz! (Capslook). kolejne takie posty będą wywalane do kosza!
_przywitajsie
_przywitajsie
Forum miłośników Audi generacji C4 (100/A6)
http://www.audi-c4.pl/
Przy zmianie z 1z na AEL nie ma praktycznie za dużo roboty:) wiązka zostaje ta sama, przerzucasz tylko silnik i masz skrzynie 6 co jest duży plus. Trochę ciężej zmodzic AEL ale to też nie jest duży problem, jak coś będziesz potrzebował zajrzyj do tematu http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2843 jest o takim swapie. Albo wal na privdax85 pisze:WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE, TEMATYKA TEGO POSTU WYDAJE MI SIĘ ODPOWIEDNIA BY OPISAĆ MOJE OSTATNIE ROZTERKI, MAM WIĘC NADZIEJĘ ŻE POMOŻECIE MI NIECO ZA CO JUŻ TERAZ Z GÓRY DZIĘKUJĘ.
PRZYMIERZAŁEM SIĘ OSTATNIO DO PODKRĘCENIA MOJEGO 1Z DO OKOŁO 140KM ORAZ DO WYMIANY SKRZYNI NA DŁUŻSZĄ PO WSZYSTKIM NP. OD PASSATA B5 FL, ALE POJAWIŁA SIĘ OKAZJA NA SWAPA NA 2,5 140KM, ( MÓJ KUMPEL DACHOWAŁ I JEST PO JEGO STRZALE ALE SERCE MIAŁ ZDROWE), PROSZĘ WAS O PORADĘ CZY BĘDĘ MIAŁ SPORO PROBLEMÓW PRZY SWAPIE Z 1Z NA AEL, CO JEST LEPRZE POZOSTANIE PRZY 1Z I ZMODZENIE GO NA OKOŁO 150KM I ZMIANA SKRZYNI NA DŁUGĄ 5 CZY SWAP NA 2,5 W KOMPLECIE ZE SKRZYNIĄ 6 I ZROBIENIE OSTATECZNIE PONAD 200KM ? POZDRAWIAM WSZYSTKICH
silnik 2,3 o oznaczeniu NGdariodario pisze:a co to jest NG?