[A6-2.5TDI AEL] Ustawienie wałka rozrządu
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Tak jak pierwsze dwa zdjęcia. Po prostu w ten rowek musi wejść jakiś płaskownik lub klucz płaski który z obu stron będzie się opierał o płaszczyznę głowicy gdzie przykręca się pokrywę klawiatury.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
A popychacze na pierwszym cylindrze nie powinny być w górnym położeniu zdjęcie nr4?afro89 pisze:Tak jak pierwsze dwa zdjęcia. Po prostu w ten rowek musi wejść jakiś płaskownik lub klucz płaski który z obu stron będzie się opierał o płaszczyznę głowicy gdzie przykręca się pokrywę klawiatury.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
audki, Kurde sorry za pomyłkę. Krzywki muszą być tak jak na 4 zdjęciu, nie wiem jakim cudem ale źle popatrzałem na zdjęcie i w głowie pokręciłem silnikiem w drugą stronę hehehe. Jeszcze raz sorki za pomyłkę i pozdro.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Tak ustawiłem, ale coś nie chce zagadać, będę musiał zajrzeć głębiej, tak jak by pompa nie dawała.afro89 pisze:audki, Kurde sorry za pomyłkę. Krzywki muszą być tak jak na 4 zdjęciu, nie wiem jakim cudem ale źle popatrzałem na zdjęcie i w głowie pokręciłem silnikiem w drugą stronę hehehe. Jeszcze raz sorki za pomyłkę i pozdro.
Przy okazji jaki powinien być statyczny kat??
Ostatnio zmieniony 2016-08-06, 21:21 przez audki, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
audki, a masz dobrze ustawioną tą pompę???? Jak coś to przyśpiesz zapłon o jeden ząbek.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Ustawiłem wszystko na fabryczne znaki. Teoretycznie powinien na widok kluczyka palić.afro89 pisze:audki, a masz dobrze ustawioną tą pompę???? Jak coś to przyśpiesz zapłon o jeden ząbek.
Ostatnio zmieniony 2016-08-06, 21:31 przez audki, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
audki, Przyśpiesz zapłon na pompie o jeden ząbek. powinien odpalić i tak jak przedmówca napisał potem doregulujesz kąt na kompie.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- gustav
- Mechanik
- Posty: 215
- Rejestracja: 2013-04-07, 09:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
various pisze:Dokładnie, u mnie przy poskładanym rozrządzie w 100% dokładnie na znaki też palił ale ciężko, trzeba trochę wyprzedzić na pompie.
Pzdr
Nie trochę a o jeden ząbek tak jak pisze AFro.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Walek ma byc ustawiony jak na pierwszym i ostatnim foto.
Na wale znak "0" na walku naciecie ponad plaszczyzna glowicy, i na pierwszym garze krzywki maja byc w gorze bo pierwszy gar jest w suwie pracy, jak masz krzywki w dol to masz walek przekrecony o 180*, nic sie nie stalo ale pompa daje nie na te gary co potrzeba.
Na wale znak "0" na walku naciecie ponad plaszczyzna glowicy, i na pierwszym garze krzywki maja byc w gorze bo pierwszy gar jest w suwie pracy, jak masz krzywki w dol to masz walek przekrecony o 180*, nic sie nie stalo ale pompa daje nie na te gary co potrzeba.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Częstochowa
Juz wszystko ustawione jak fabryka:) pali na widok kluczykaarwam pisze:Walek ma byc ustawiony jak na pierwszym i ostatnim foto.
Na wale znak "0" na walku naciecie ponad plaszczyzna glowicy, i na pierwszym garze krzywki maja byc w gorze bo pierwszy gar jest w suwie pracy, jak masz krzywki w dol to masz walek przekrecony o 180*, nic sie nie stalo ale pompa daje nie na te gary co potrzeba.