[100-2.5TDI AAT] Zle ustawiony kat wtrysku????

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
PRZEMEK30
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-17, 21:59
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: lodzkie

[100-2.5TDI AAT] Zle ustawiony kat wtrysku????

Post autor: PRZEMEK30 »

Witam ,mam maly klopot z moja seta, mianowicie po regeneracji pompy , nastawnika, filtrow itp mam klopot z rozruchem.Dlugo kreci, ale jak zalapie to zakopci na niebiessko i pozniej normalnie chodzi. Dodam, ze rozrusznik tez regenerowalem. Nie mam pewnosci co do ustawienia kata i dawki paliwa, poniewaz po odbiorze samochodu od mechanika pojezdzilem tydzien i samochod stanal. Po zlozeniu reklamacji okazalo sie , ze pompa nie byla dokrecona i przestawila sie. Powiedzcie jaka dawke mu ustawic i jaki kat , bo mi juz rece opadaja.Wiem ,ze 58 jak panowie sa w zwyczaju ustawiac to chyba za malo. Po odpaleniu telepie go przez 2 sekundy i pozniej ok.Dodam, ze jak zdejmne czujnik to odpali bez problema.
Diesel kopci, diesel czadzi, ale nigdy Cie nie zdradzi!.
Awatar użytkownika
Rico77
Mechanik
Mechanik
Posty: 116
Rejestracja: 2015-05-03, 14:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Rico77 »

Mówi się, żeby kąt był ustawiony na 65 . U mnie po zrobieniu silnika, pompy i nastawnika ustawiono na 80 i pali, jeździ jak marzenie. Jedyne co, to mam wrażenie, że silnik mógłby pracować jednak nieco bardziej miękko.
munior
Adept
Adept
Posty: 45
Rejestracja: 2014-07-01, 21:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: munior »

Rico77 pisze: U mnie po zrobieniu silnika, pompy i nastawnika ustawiono na 80 i pali, jeździ jak marzenie. Jedyne co, to mam wrażenie, że silnik mógłby pracować jednak nieco bardziej miękko.
To ustaw początek wtrysku z 80 na 65 i powinien trochę ciszej "klepać "
PRZEMEK30 pisze:Powiedzcie jaka dawke mu ustawic
Dawka ok.4 mg ,w przypadku audi 100 z dostępnym tylko blokiem 000 ,wartość 020 w czwartym okienku od lewej
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”