Witam serdecznie wszystkich forumowiczów
Problem polega na tym, że auto bardzo ciężko odpala na zimnym silniku, ale po odpięciu kostki czujnika temperatury płynu chłodniczego (2 piny) pali na strzała. Na początku myslalem ze winny jest właśnie czujnik więc go wymienilem, ale nic to nie dało. Później dowiedziałem się, że może to być pompa wtryskowa, wiec pojechałem ustawić kąt wtrysku i nic to nie pomogło, nawet sie wkurwilem, ze nie potrzebnie było cos ruszane przy pompie, ale ok robilem to z nadzieją, że problem zniknie.
Ostatnio wyczytałem też, że może to być akumulator do wymiany (co raczej odpada, bo ten ma nie cały rok) lub rozrusznik do regeneracji..
Dlatego dodaje filmik żebyście usłyszeli jak odpala..
https://youtu.be/x5LLG3AoIq0
Proszę o pomoc, bo już nie mam pomysłów co robić..
[2.5 TDI AAT] Ciężko pali na zimnym..
-
- Czeladnik
- Posty: 86
- Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
Witam, sprawdź napięcie akumulatora na zimnym silniku bo podczas kręcenia zapala się abs, miałem tak w golfie gdy był słaby aku,
poczyść drobnym papierem ściernym wszystkie masy na karoserii i silniku,oraz + na rozruszniku,po tylu latach bardzo często są zaśniedziałe,
wstaw logi grup 000,001,004,007, (na rozgrzanym silniku przy 90*)
bez tego nikt nie pomoże
poczyść drobnym papierem ściernym wszystkie masy na karoserii i silniku,oraz + na rozruszniku,po tylu latach bardzo często są zaśniedziałe,
wstaw logi grup 000,001,004,007, (na rozgrzanym silniku przy 90*)
bez tego nikt nie pomoże
- Fidas
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2019-08-25, 15:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wlkp
Kajoj, nie faluje chodzi równo. Tylko teraz po tym calym ustawianiu mam wrazenie, ze dzwiek silnika przy przyspieszaniu jest taki bardziej twardy, nie wiem moze mi sie wydaje
[ Dodano: |2 Wrz 2020|, o 21:43 ]
Kurde to może mieć sens z tym akusem, bo jak przejade jakis dystans i sie podladuje to kręci szybciej.
A co do tych logów to nie wiem o co chodzi podejrzewam ze jakieś dane z kompa..?
[ Dodano: |2 Wrz 2020|, o 21:43 ]
Jesli chodzi o napięcie to mam taką opcje w radio i pokazuje +- 13,7 do 14.Scania V8 pisze:Witam, sprawdź napięcie akumulatora na zimnym silniku bo podczas kręcenia zapala się abs, miałem tak w golfie gdy był słaby aku,
poczyść drobnym papierem ściernym wszystkie masy na karoserii i silniku,oraz + na rozruszniku,po tylu latach bardzo często są zaśniedziałe,
wstaw logi grup 000,001,004,007, (na rozgrzanym silniku przy 90*)
bez tego nikt nie pomoże
Kurde to może mieć sens z tym akusem, bo jak przejade jakis dystans i sie podladuje to kręci szybciej.
A co do tych logów to nie wiem o co chodzi podejrzewam ze jakieś dane z kompa..?
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Na 100% zrypany kąt wtrysku - ustaw 75 w basic settings w gr 000 i bedzie odpalał od strzała.
Ostatnio zmieniony 2020-09-09, 13:53 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE
-
- Adept
- Posty: 13
- Rejestracja: 2012-03-22, 10:42
- Imię: Radek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: MŁAWA
- Płeć: