2.5 TDI AEL - ocena logów. Aktualizacja.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
DiDiamondRec
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2013-08-11, 17:11
Imię: Dawid
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Rogoźnica
Płeć:

2.5 TDI AEL - ocena logów. Aktualizacja.

Post autor: DiDiamondRec »

Witam. Proszę o ocenę logów. Aktualizacja postu. Zamieszczam pliki z logami by było czytelnie.
Jeśli chodzi o wtryski zostały wymienione końcówki na 0.216. Pompa wtryskowa uszczelniona i ustawiona w autoryzowanym serwisie BOSCH. W aucie brak EGR i KAT. Wszystkie wężyki podciśnienia sprawdzone a te podejrzane zostały wymienione na nowe. Wtrysk sterujący wykazuje oporność 100 omów. Nowy olej i filtr oleju. Nowy filtr paliwa i wszystkie węże, auto zalane V-power, nowy filtr powietrza.

Logi przed wymianą końcówek wtryskiwaczy i uszczelnianiu pompy:

000 STATYCZNE
Obrazek

000 STATYCZNE BS
Obrazek

013 STATYCZNE
Obrazek

Po wymianie końcówek wtryskiwaczy na 0.216 i uszczelnieniu pompy:
000 STATYCZNE
Obrazek

000 STATYCZNE BS
Obrazek

001 - 004 STATYCZNE
Obrazek

004 STATYCZNE BS
Obrazek

007 STATYCZNE
Obrazek

013 STATYCZNE
Obrazek

007 -013 STSTYCZNE BS
Obrazek


Logi DYNAMICZNE:

001 DYN
Obrazek

003 DYN
Obrazek

004 DYN
Obrazek

010 DYN
Obrazek

011 DYN
Obrazek

013 DYN
Obrazek


Pozdrawiam Dawid.
Od 10 lat w posiadaniu C4 2.5 ael i od 4 lat 100 C4 2.3 AAR.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Coś się z autem dzieje???? Szarpie słaby??? Na pierwszy rzut oka wygląda dobrze. Jak z odpalaniem ?????
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
DiDiamondRec
Adept
Adept
Posty: 5
Rejestracja: 2013-08-11, 17:11
Imię: Dawid
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Rogoźnica
Płeć:

Post autor: DiDiamondRec »

Witam. Trochę czasu minęło od mojej wizyty tutaj więc z góry przepraszam za moją nieobecność i brak usprawiedliwienia.
Z autem tragedii nie ma przyspiesza dobrze cos tam lekko podymia podczas butowania ale w normie. Jak silnik zimny to pali dość slabo a na ciepłym od strzała. Na wolnych ma "ciężkie" spaliny tzn. gryzący zapach i czasami delikatnie falują obroty ale tragedii nie ma choć wolałbym żeby silnik płynnie pracował na biegu jałowym.
Na podstawie powyższych logów jest coś co można poprawić ewentualnie czy są oznaki niedomagania któregoś ukladu?
Pozdrawiam Dawid
Od 10 lat w posiadaniu C4 2.5 ael i od 4 lat 100 C4 2.3 AAR.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”