[A6-2.5TDI AEL] Koło pasowe wału korbowego
- vag_only
- Mechanik
- Posty: 209
- Rejestracja: 2011-05-19, 13:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: wlkp
dla tych co by się zastanawiali czy koło podejdzie od A6
moje koło miało numer 046105251j kupiłem corteco 21652976 i pasuje seryjne na wygląd się różniło tym że miało jak by mniej gumy na sobie także to nowe wydaje się solidniejsze
moje koło miało numer 046105251j kupiłem corteco 21652976 i pasuje seryjne na wygląd się różniło tym że miało jak by mniej gumy na sobie także to nowe wydaje się solidniejsze
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2012-01-26, 01:14
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
w moim A6 C4 2,5 tdi pierwsze kolo padło po 200 000 km oryginał z 1-go montażu
kolejne po około 100 000 firmy MAXGER w cenie około 450 zł
następne po około 80 000 firmy nie pamiętam cena około 420 zł
po awarii wymiana i tylko 11 000 km firmy nie pamiętam cena jak wyżej około 400 zł
teraz było założone firmy AUTLOK wytrzymało 11 000 km cena 420 zł
obecnie jest CIRTECO i widzę ze będzie podobnie koło ma wibrację
czop walu został wyrównany frezem
przebieg auta 420 000 km wymiana zegarów rocznica km na AC/BC stan licznika 620 000 km
wystepowało kolo bez tłumika drgań skrętnych w Audi 100 C4 2,5 tdi AAT kolega ma takie kolo w swojej 100-ce i problem rozwiązany
ja mam zamiar kupic używane ale oryginalne ale z tłumikiem drgań skrętnych celem sprawdzenia powodów rwania tego kola
zamontuje to kolo w tokarce i sprawdzę bicie czy występuje jeśli nie będzie montuje do silnika i zobaczę co się dzieje
a jeszcze jedno ostatnie dwa kola reklamowałem i dostałem zwrot kasy
czyli jet coś na rzeczy
mechanik sugeruje ze wal jest krzywy ja jednak uważam ze te kola są złe zrobione
silnik AEL ma 5 cylindrów - dwu masa i kolo z tłumikiem drgań skrętnych jak i poduszki grzane pod silnikiem maja poprawic kulturę pracy silnika jaki komfort w aucie
jeśli kros z was będzie wymieniał takie kolo i ma możliwośc sprawdzenia go na sucho
na tokarce niech to zrobi i opisze Tokarz będzie wiedział jak to zrobić wiec nie pisze o tym
porównamy wyniki i spostrzeżenia
co do kola od AAT jak znajdę coś ciekawego to podzielę się informacja
kolejne po około 100 000 firmy MAXGER w cenie około 450 zł
następne po około 80 000 firmy nie pamiętam cena około 420 zł
po awarii wymiana i tylko 11 000 km firmy nie pamiętam cena jak wyżej około 400 zł
teraz było założone firmy AUTLOK wytrzymało 11 000 km cena 420 zł
obecnie jest CIRTECO i widzę ze będzie podobnie koło ma wibrację
czop walu został wyrównany frezem
przebieg auta 420 000 km wymiana zegarów rocznica km na AC/BC stan licznika 620 000 km
wystepowało kolo bez tłumika drgań skrętnych w Audi 100 C4 2,5 tdi AAT kolega ma takie kolo w swojej 100-ce i problem rozwiązany
ja mam zamiar kupic używane ale oryginalne ale z tłumikiem drgań skrętnych celem sprawdzenia powodów rwania tego kola
zamontuje to kolo w tokarce i sprawdzę bicie czy występuje jeśli nie będzie montuje do silnika i zobaczę co się dzieje
a jeszcze jedno ostatnie dwa kola reklamowałem i dostałem zwrot kasy
czyli jet coś na rzeczy
mechanik sugeruje ze wal jest krzywy ja jednak uważam ze te kola są złe zrobione
silnik AEL ma 5 cylindrów - dwu masa i kolo z tłumikiem drgań skrętnych jak i poduszki grzane pod silnikiem maja poprawic kulturę pracy silnika jaki komfort w aucie
jeśli kros z was będzie wymieniał takie kolo i ma możliwośc sprawdzenia go na sucho
na tokarce niech to zrobi i opisze Tokarz będzie wiedział jak to zrobić wiec nie pisze o tym
porównamy wyniki i spostrzeżenia
co do kola od AAT jak znajdę coś ciekawego to podzielę się informacja
- wolfik0
- Audi Mastah
- Posty: 711
- Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: zabrze
majo, Dobrze uważasz że to koła są źle robione... ten maxgear nieźle Ci wytrzymał, heh
Osobiście też się zastanawiam nad kołem litym przy następnej wymianie jak padnie... bo już nie mam pojęcia co za koło kupić jak każde pada, teraz mam założonego maxgear'a... ciekawe ile wytrzyma bo z wyglądu one wszystkie takie same i pewnie w jednej fabryce robione....
Osobiście też się zastanawiam nad kołem litym przy następnej wymianie jak padnie... bo już nie mam pojęcia co za koło kupić jak każde pada, teraz mam założonego maxgear'a... ciekawe ile wytrzyma bo z wyglądu one wszystkie takie same i pewnie w jednej fabryce robione....
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2012-01-26, 01:14
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
to prawda robia to zapewne w jednej fabryce tylko szylduja nazwami dla kogo to robia a jesli chodzi o cene to zalezy od znizek i gdzie sie kupuje ja w IC kupuje na nr znajomego i czesci mam troche taniej
a co do kola litego to na pewno zaloze jesli dostane diesel i tak wibruje w innych autach sa zwykle kola i smigaja
dobrze zrobione kolo wywazone napewno polata
zobaczę co etka mówi na ten temat i dam znac
[ Dodano: 2013-04-06, 18:04 ]
etka online nie dziala moze ktos z was zna poprawny link do ETKI
a co do kola litego to na pewno zaloze jesli dostane diesel i tak wibruje w innych autach sa zwykle kola i smigaja
dobrze zrobione kolo wywazone napewno polata
zobaczę co etka mówi na ten temat i dam znac
[ Dodano: 2013-04-06, 18:04 ]
etka online nie dziala moze ktos z was zna poprawny link do ETKI
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Maszto, Na twoim miejscu zacząłbym się martwić, uj strzelił i moje koło, Maxgear rozleciało się po 17 tyś.. Ma duże luzy i od jakiegoś czasu zaczęło coś stukać, cykać, wczoraj zdjąłem calutki przód i dzisiaj już wiem co stukało.. Na dodatek nie mam czym zablokować wału żeby je zdjąć. Jakie teraz brać koło Panowie ? Corteco czy jechać do ASO ?
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Nie wiem, mam duże obawy co do tych szitowatych kół, czy to Corteco czy co innego.. jednemu padło po 4 tyś, drugiemu po 15, trzeciemu po 60.. jak widać loteria. I tak to stare koło zawiozę do sklepu i każdemu po kolei strzał w czoło, za to co sprzedali, no FAK, po 17 tyś ?! Żenua, kupię ori koło w ładnym stanie i na pewno dłużej pośmiga. Słyszałem, że przez tą słynną podkładkę diamentową te koła się sypią, ile w tym prawdy.. nie wiem, bo nie miałem. Sam już nie wiem, naruszyło mi to nerwa znowu, co jedno zrobię to drugie się sypie, co raz to gorzej, muszę odpocząć trochę od tego samochodu, na pewno sobie trochę postoi zanim coś zacznę działać
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2012-06-17, 08:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Luboń
A pytanie czy nie pasuje koło od VW craftera, bo jak patrze na allegro to wygląda identycznie, piszą że koło Corteco pasują do naszych AUDI, LT, crafterów itd z silnikami R5 a nowe kosztuje nawet 250zł, fakt że firmy nie podali ale jak Corteco pada nawet po 11tyś a raczej innych podróbek nie produkują to po co przepłacać. I jeśli pasuję od VW to można się dowiedzieć ile by takie koło kosztowało w ASO VW.
C4