[A6-2.5TDI AEL] Pilna prośba o sprawdzenie oznaczeń wtrysków

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych wysokoprężnych.
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

[A6-2.5TDI AEL] Pilna prośba o sprawdzenie oznaczeń wtrysków

Post autor: pablo90 »

Witam,

Panowie, mam do kupienia regenerowane wtryski do AELa za 500 zł, rzekomo po wymianie końcówek na nowe i regulacji ciśnień. w aukcji facet podaje oznaczenia wtrysków - nie mam jak sprawdzić czy są poprawne. bardzo prosze znawców o ocene czy te wtryski podejdą do AAT. rzekomo wyjęte z AELa i zregenerowane:

Oznaczenia podane przez właściciela: 046180202A, 2PHKBEL53P72

zależy mi głównie na wiedzy czy rzeczywiście są to wtryski 0.210 i jakiego producenta

z góry dzieki !!
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=13755#13755
zwróć uwagę, że numery dotyczą wtrysków, a nie końcówek, tzn ktoś mógł załozyć na te wtryski inne końcówki.
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

końcówki wtrysków bosch o oznaczeniu 685280- to wtryski od silnika AAT?

kiedyś zakładałem wtrysk z volvo do swojego silnika i wydawał się być wyższy, bo mocowanie wtrysku ledwo starczało żeby go złapac, jest jakaś różnica miedzy wtryskami volvo a audi (AEL)?
Ostatnio zmieniony 2014-04-10, 22:29 przez pablo90, łącznie zmieniany 2 razy.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
mati_A6
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żary

Post autor: mati_A6 »

pablo90, nie ma różnicy. Mam ori korpusy wtrysków z AEL-a i gdy dawałem je na wymianę końcówek klient z serwisu pytał czy te wtryski są od volvo. Chyba że starsze modele volvo miały inne wtryski ale nigdy się z tym nie spotkałem.
Ostatnio zmieniony 2014-04-10, 22:36 przez mati_A6, łącznie zmieniany 1 raz.
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

też własnie wydaje mi się ze nie ma różnicy, a jak wciskałem kiedyś wtrysk od volvo to był jakiś wyższy i nie mogłem złapać go mocowaniem, ledwo na 'pół gwintu'..

pytanie trochę z innej beczki, ile powinny wytrzymać wtryski po regeneracji z nowymi koncówkami?
Ostatnio zmieniony 2014-04-11, 08:10 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

pablo90 pisze: pytanie trochę z innej beczki, ile powinny wytrzymać wtryski po regeneracji z nowymi koncówkami?
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, zależy jakiej firmy końcówka, z jakiej partii, jakości paliwa itp.
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

w jaki sposob mocowane są wtryski w AELu? u mnie śruba wystaje z bloku silnika na to mocowanie i nakrętka. a wg etki w AELu z bloku nie wystaje śruba a mocowanie jest na śrubę imbusową wkręcaną od góry??
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

może inna głowica już tamsiedzi?
albo ktoś na lewej dał szpilki...
powinny być śruby :-D
160+PS
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

wg etki w 100 były szpilki z bloku wystające a w A6 wchodziły juz całe śruby..
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
mati_A6
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żary

Post autor: mati_A6 »

pablo90, w AEL-u wkręcasz śruby imbusowe w blok. Śruby przechodzą przez te łapki co dociskają wtrysk w otworze.

Tak wyglądają
Obrazek
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

mati_A6, dokładnie tak, juz to obczailem :)

ale co ja za wtrysk mialem wcześniej na podmiane co nie chciał wejść w miejsce starego? :shock:
tzn był wyższy i mocowanie wychodziło wyżej, a przeciez sterujace są wyższe ale mocowanie maja w tym samym miejscu co normalne
Ostatnio zmieniony 2014-04-11, 16:41 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

pablo90, możliwe że miałeś z mercedesa one są wyższe
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe”