[100 C4] Za niska temperatura płynu chłodniczego w trasie?
- MARO
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2016-03-30, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wałcz
- Podziękował: 1 raz
[100 C4] Za niska temperatura płynu chłodniczego w trasie?
Cześć
Zaczęłem się ostatnio interesować temperatura płynu ponieważ odkąd pamiętam w trasie temperatura była na kresce przed 90 czyli jakoś 80stopni?.
W mieście i na postoju osiąga 90 i trochę nad ale minimalnie.
Ostatnio zaczęło mi ubywać płynu do chłodnicy, wyciekow nie ma bo stoi w garażu i bym widział. Co prawda ostatnio popala na biało ale jak dolałem płynu i przejechałem w trasie 800 km to przestało ubywać, choć nadal kopci. A temperatura nadal ok 80 stopni.
Przeczytałem parę tematów i temperatura powinna być 90 stopni. Wszystko działa jak należy chłodnica jest ciepła, nagrzewnica działa, wentylatory też więc gdzie jest przyczyna? A może tak jest? (choć wydaje mi się że nie powinna być tak).
Może przepływomierz? Wszyscy piszą że on albo zapowietrzony układ
Benzyna 2.8 z 92 z góry dzięki za odp
Teraz temperatura nawet nie dochodzi do 90
Zaczęłem się ostatnio interesować temperatura płynu ponieważ odkąd pamiętam w trasie temperatura była na kresce przed 90 czyli jakoś 80stopni?.
W mieście i na postoju osiąga 90 i trochę nad ale minimalnie.
Ostatnio zaczęło mi ubywać płynu do chłodnicy, wyciekow nie ma bo stoi w garażu i bym widział. Co prawda ostatnio popala na biało ale jak dolałem płynu i przejechałem w trasie 800 km to przestało ubywać, choć nadal kopci. A temperatura nadal ok 80 stopni.
Przeczytałem parę tematów i temperatura powinna być 90 stopni. Wszystko działa jak należy chłodnica jest ciepła, nagrzewnica działa, wentylatory też więc gdzie jest przyczyna? A może tak jest? (choć wydaje mi się że nie powinna być tak).
Może przepływomierz? Wszyscy piszą że on albo zapowietrzony układ
Benzyna 2.8 z 92 z góry dzięki za odp
Teraz temperatura nawet nie dochodzi do 90
Ostatnio zmieniony 2017-09-23, 01:43 przez MARO, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
- MARO
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2016-03-30, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wałcz
- Podziękował: 1 raz
Mam osłonę pod silnikiem, co prawda nie oryginalna ale jest!.przemek198787 pisze:Ja u siebie ze 3 termostaty już przerobiłem i niestety poza miastem temperatury mi nie trzyma. Także nie wiem czy wymiana cokolwiek pomoże. Masz osłonę silnika założoną od spodu.
No tak tylko teraz w mieście nawet nie może dobić do tych 90, gdzie kiedyś nawet lekko przekraczało jak długo się stało
Jeszcze takie pytanie mamy jeden termostat czy dwa ? Bo wszędzie widzę/ słyszę że jeden, a to niby v6 więc mogą być dwa, więc nwm
Ostatnio zmieniony 2017-09-25, 22:41 przez MARO, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
A może czujnik ci źle pokazuje? Podpinałeś VAGa żeby sprawdzić co pokazuje czujnik 2 pinowy od temperatury dla ECU?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć: