Witam, przy wymianie przewodu od odmy zauważyłem że w tylnej cześć silnika jest okrągła "zaślepka" z której delikatnie wycieka olej.
Wczoraj jak przecierałem to by świeżutki bo kolor miał jeszcze jak na bagnecie . I tutaj mam parę pytań :
- co to jest ?
- do czego służy?
- i jak to można uszczelnić ( czy da się to zrobić bez rozbierania wszystkiego )
Dzięki za pomoc. Poniżej zdjęcie komponentu.
[A6 C4] Nieszczelność okrągłej "zaślepki" na głowi
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Jest to zaślepka wałka rozrządu numer (najprawdopodobniej) - 078103113E. Rozbierasz łącznik filtr-dolot i dostęp powinien być bardzo dobry. U mnie w AAH jest to ciut inne, ale podejrzewam że wymiana bardzo prosta.
PS.
Odma widzę jeszcze fabryczna?
PS.
Odma widzę jeszcze fabryczna?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
piekna czysciutka nowiutka odma
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Adept
- Posty: 39
- Rejestracja: 2012-09-06, 14:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kętrzyn
Dzięki za info. A czy ten korek trzeba wysmarować przed wkręceniem jakąś specjalną pastą uszczelniającą?
Odma fabryczna ale już druga poprzednia pękła w pół ( albo mechanior przy ściąganiu głowicy urwał ). A odma jest piękna czyściutka nowiutka prosto z najlepiej wyposażonego garażu Butterbean
Odma fabryczna ale już druga poprzednia pękła w pół ( albo mechanior przy ściąganiu głowicy urwał ). A odma jest piękna czyściutka nowiutka prosto z najlepiej wyposażonego garażu Butterbean
Ostatnio zmieniony 2013-06-27, 14:36 przez waldemark, łącznie zmieniany 2 razy.
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
A ja mam pytanie jak to coś uszczelnić ? Na weekendzie zabieram sie za redukcje wycieków pod dekle uszczelki mam wałki itd, tylko nie wiadomo co tam siedzi.. Zestaw na wałki wyglądał tak że są 3 takie same simery i tyle a tam nie było dostępne nic Tata z gościem ze sklepu przeglądali katalogi i nie znaleźli nic I jak się w ogóle do tego zabrać?
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
na korku jest oring..zdejmiesz i dopasujesz cos..mozna tez dla bezpieczenstwa wrzucic to na klej lub nawet zalozyc blache blokujacą bo sa tam dwie srubki..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...