[c4 ael/aat]Idealne nastawy kąta wtrysku i dawki paliwa
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
A u mnie dzisiaj właśnie mechanik ustawiał (AAT) bo trochę temperatura spadła i był problem z odpalaniem. I zonk bo kąt wynosił 140 stopni czy to nie jest dużo za dużo ? wygląda jak by ogólnie gdzieś zapłon był źle ustawiny, z tym że auto cały czas chodzi normalnie i pali do -5'C bez problemu ale poniżej to już właśnie problem
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
Tomas, po ustawieniach tyle wynosi?
jak tak to niech mechanik poprawia, bo to dlatego nie chce odpalać, paliwo jest za wcześnie podawane i przez to tłok jest jeszcze za nisko, co oznacza że w cylindrze jest za niskie ciśnienie powietrza jak i temperatura.
jak tak to niech mechanik poprawia, bo to dlatego nie chce odpalać, paliwo jest za wcześnie podawane i przez to tłok jest jeszcze za nisko, co oznacza że w cylindrze jest za niskie ciśnienie powietrza jak i temperatura.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
ważne żeby w BS podawać.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
kiwi pisze:Raczej jednostki z grupy 0 podajesz.
Panowie ja tam się nie znam prawie na tym wcale, ale mówię o stopniach mierzonych takim zegarem wkręcanym pomiędzy wyjściami rurek do wtrysków.arwam pisze:ważne żeby w BS podawać.
Jak bym cofną zapłon = pompe to wcale by nie zapalił nie przy tych temperaturach
Wiem że powinno być tych stopni koło 60 a nie aż 140
Tylko znaki na kolach, z przodu, tyłu, skrzyni i na pompie nie wydają się być idealnie
Jak dalej będzie źle to trzeba będzie chyba rozebrać wszystko i ustawić ładnie, idealnie do fabrycznych znaków...
- kiwi
- Czeladnik
- Posty: 62
- Rejestracja: 2013-09-28, 18:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: bytom
Na zegarku wkręconym w głowiczke tłoczącą powinno wyjść 0,25mm powyżej dmp(dolny martwy punkt) tłokorozdzielacza . Tzn, że tłokorozdzielacz powinien się przesuwać w strone czujnika zegarowego. Na znak przy pompie patrzysz tylko orientacujnie,żeby było wiadomo, że jaest tłoczenie na pierwszy gar.
Oczywiście rozrząd musi być ustawiony tip-top(ten pasek z rolkami i pompą wody z przodu silnika), znak na kole zamachowym zgrany w okienku skrzyni biegów i tak ustawia się pompe na czujnik zegarowy.
Ps. Tak czy siak lepiej po całej operacji podpiąć kompa i sprawdzić dynamiczny kąt wtrysku i procentowe wysterowanie zaworka n 108(przestawiacz kąta)
Oczywiście rozrząd musi być ustawiony tip-top(ten pasek z rolkami i pompą wody z przodu silnika), znak na kole zamachowym zgrany w okienku skrzyni biegów i tak ustawia się pompe na czujnik zegarowy.
Ps. Tak czy siak lepiej po całej operacji podpiąć kompa i sprawdzić dynamiczny kąt wtrysku i procentowe wysterowanie zaworka n 108(przestawiacz kąta)
szlugi,wóda,baby
łapy,łapy,cztery łapy:):):)
łapy,łapy,cztery łapy:):):)