logi do oceny
-
- Adept
- Posty: 9
- Rejestracja: 2017-07-09, 12:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zlotoryja
logi do oceny
Witam. proszę o ocenę logów
http://vaglogi.pl/log-000_EE9G5Uj.html
http://vaglogi.pl/log-001_813Wl.html
http://vaglogi.pl/log-003_MxdMk.html
http://vaglogi.pl/log-004_An1ADto.html
http://vaglogi.pl/log-008_u3suIhj.html
http://vaglogi.pl/log-010_1jS49Bf.html
http://vaglogi.pl/log-011_O6XoH.html
Objawy które mi nie dają spać to wyczuwalne wibrowanie budy , ostatnio bardzo kiepsko odpala , mimo ze jest po zmianie kości od forumowego kolegi to jedzie "jak seria" , ostatnio uszczelniona pompa . Dodatkowo wywala mi cały czas błąd 65535-internal Control Module Memory Error. Ktoś pomoże w ocenie?
http://vaglogi.pl/log-000_EE9G5Uj.html
http://vaglogi.pl/log-001_813Wl.html
http://vaglogi.pl/log-003_MxdMk.html
http://vaglogi.pl/log-004_An1ADto.html
http://vaglogi.pl/log-008_u3suIhj.html
http://vaglogi.pl/log-010_1jS49Bf.html
http://vaglogi.pl/log-011_O6XoH.html
Objawy które mi nie dają spać to wyczuwalne wibrowanie budy , ostatnio bardzo kiepsko odpala , mimo ze jest po zmianie kości od forumowego kolegi to jedzie "jak seria" , ostatnio uszczelniona pompa . Dodatkowo wywala mi cały czas błąd 65535-internal Control Module Memory Error. Ktoś pomoże w ocenie?
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Na chwilę obecną nic złego nie widać. Zrób gr 000 w BS oczywiście na rozgrzanym silniku.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Hektor, kiepskie odpalanie , drżenie budy i kiepskie odpalanie to objawy rozszczelnienia pompy wtrtskowej - na pewno nie ma z niej żadnych wycieków ??? Najlepiej widać to na zimnym silniku odpalając auto rano- zdejm osłone silnika i patrz na pompe wtryskową a ktoś niech próbuje odpalać- jak podcieka lub poci sie z okolic tłokorozdzielacza to jest tego przyczyna- ale to nie problem - można to łątwo i tanio zrobic.
Co do pompy co w niej robiono - skąd ciekło- nastawnik??? , pokrywnka nastawnika ???
Nie pytam nawet o kąt wtrysku i dawkę bo to podstawy ustawiania silnika po takich naprawach
- ASO audi proponuje wymiane sterownika lub... jego adaptację z immo
Procedura kodowania wyglada tak
Co do pompy co w niej robiono - skąd ciekło- nastawnik??? , pokrywnka nastawnika ???
Nie pytam nawet o kąt wtrysku i dawkę bo to podstawy ustawiania silnika po takich naprawach
Wg elsy ten błąd to bład połaczenia z sterownikiem silnika (ten pod nogami pasażera)Dodatkowo wywala mi cały czas błąd 65535-internal Control Module Memory Error. Ktoś pomoże w ocenie?
- ASO audi proponuje wymiane sterownika lub... jego adaptację z immo
Znając życie pewnie tu siedzi bład. - potrzeba kluczyk serwisowy do auta ze specjalnym kodem -masz takie coś ???Vehicles with engine code AAT 3rd control unit version and AEL: Adapt immobilizer to engine control unit.
Procedura kodowania wyglada tak
Kod: Zaznacz cały
Self-diagnosis
Performing vehicle key adaptation
Prerequisites:
● All vehicle keys available.
● Customer present to provide code number, otherwise code number has to be established => Page 01-17
‒ Connecting fault reader V.A.G 1551 => Page 01-2.
‒ Switch ignition on.
‒ Starting immobiliser self-diagnosis => Page 01-3.
→ Reading on display: Rapid data transfer HELP
Select function XX
‒ Press key 1 twice for "Login procedure" function.
→ Reading on display: Rapid data transfer Q
11 - Login procedure
‒ Confirm entry with Q key.
→ Reading on display: Login procedure Q
Enter code number XXXXX
‒ Enter code number.
Note:
◆ When entering code number, precede the 4-digit number with a 0.
◆ The code number is marked beneath a rubber coating on the key ring issued to the customer when the vehicle was handed over. The rubber coating can be removed by rubbing.
◆ If the code number is incorrectly entered twice, the control unit is disabled for 30 minutes. The ignition must be set to "On" for 30 minutes before the next attempt.
‒ Confirm entry with Q key.
→ Reading on display: Rapid data transfer HELP
Select function XX
‒ Press keys 1 and 0 for "Adaptation" function.
‒ Confirm entry with Q key.
→ Reading on display: Adaptation Q
Enter channel number XX
‒ Press keys 0 and 1
‒ Confirm entry with Q key.
→ Reading on display: Channel 1 Adaptation 2 ⇒
‒ Press ⇒ key to continue.
→ Reading on display: Channel 1 Adaptation 2 ⇒
Enter adaptation value XXXXX
‒ Press key 0 four times and enter number of keys to be adapted (0 to 8 keys).
Note:
Entering "0 keys" results in electronic locking of the vehicle.
‒ Confirm entry with Q key.
→ Reading on display: Channel 1 Adaptation 3 Q
‒ Confirm entry with Q key.
or
→ Reading on display: Channel 1 Adaptation 2 ⇒
‒ Press key 1 to decrease number of keys, or key 3 to increase, e.g. to 3.
→ Reading on display: Channel 1 Adaptation 3 Q
‒ Confirm entry with Q key.
→ Reading on display: Channel 1 Adaptation 3 Q
Store changed value?
‒ Confirm entry with Q key.
→ Reading on display: Channel 1 Adaptation 3 ⇒
Changed value stored
Key in ignition lock has now been adapted.
‒ The ignition must be switched on using all the other keys for this vehicle until the warning lamp goes off.
Note:
Adaptation is complete, when:
◆ The number of keys to be adapted has been reached,
◆ A key that has already been adapted is adapted again:
◆ The total adaptation time of 30 seconds has been exceeded.
‒ Press ⇒ key to continue.
→ Reading on display: Rapid data transfer HELP
Select function XX
AEL INSIDE
-
- Adept
- Posty: 9
- Rejestracja: 2017-07-09, 12:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zlotoryja
Pompe sam uszczelnialem nic nie wycieka , zauwazylem ze w wezyku przeźroczystym zaciagane sa malutkie babelki widoczne dopiero po przystawieniu swiatla..czy to mogłoby powodowac takie objawy? zastanawiaja mnie korekcje na 2 cylindrach sa juz ponad + 1 mg .Dodek pisze:Hektor, kiepskie odpalanie , drżenie budy i kiepskie odpalanie to objawy rozszczelnienia pompy wtrtskowej - na pewno nie ma z niej żadnych wycieków ??? Najlepiej widać to na zimnym silniku odpalając auto rano- zdejm osłone silnika i patrz na pompe wtryskową a ktoś niech próbuje odpalać- jak podcieka lub poci sie z okolic tłokorozdzielacza to jest tego przyczyna- ale to nie problem - można to łątwo i tanio zrobic.
Co do pompy co w niej robiono - skąd ciekło- nastawnik??? , pokrywnka nastawnika ???
Nie pytam nawet o kąt wtrysku i dawkę bo to podstawy ustawiania silnika po takich naprawach
Wg elsy ten błąd to bład połaczenia z sterownikiem silnika (ten pod nogami pasażera)Dodatkowo wywala mi cały czas błąd 65535-internal Control Module Memory Error. Ktoś pomoże w ocenie?
- ASO audi proponuje wymiane sterownika lub... jego adaptację z immoZnając życie pewnie tu siedzi bład. - potrzeba kluczyk serwisowy do auta ze specjalnym kodem -masz takie coś ???Vehicles with engine code AAT 3rd control unit version and AEL: Adapt immobilizer to engine control unit.
Procedura kodowania wyglada takKod: Zaznacz cały
Self-diagnosis Performing vehicle key adaptation Prerequisites: ● All vehicle keys available. ● Customer present to provide code number, otherwise code number has to be established => Page 01-17 ‒ Connecting fault reader V.A.G 1551 => Page 01-2. ‒ Switch ignition on. ‒ Starting immobiliser self-diagnosis => Page 01-3. → Reading on display: Rapid data transfer HELP Select function XX ‒ Press key 1 twice for "Login procedure" function. → Reading on display: Rapid data transfer Q 11 - Login procedure ‒ Confirm entry with Q key. → Reading on display: Login procedure Q Enter code number XXXXX ‒ Enter code number. Note: ◆ When entering code number, precede the 4-digit number with a 0. ◆ The code number is marked beneath a rubber coating on the key ring issued to the customer when the vehicle was handed over. The rubber coating can be removed by rubbing. ◆ If the code number is incorrectly entered twice, the control unit is disabled for 30 minutes. The ignition must be set to "On" for 30 minutes before the next attempt. ‒ Confirm entry with Q key. → Reading on display: Rapid data transfer HELP Select function XX ‒ Press keys 1 and 0 for "Adaptation" function. ‒ Confirm entry with Q key. → Reading on display: Adaptation Q Enter channel number XX ‒ Press keys 0 and 1 ‒ Confirm entry with Q key. → Reading on display: Channel 1 Adaptation 2 ⇒ ‒ Press ⇒ key to continue. → Reading on display: Channel 1 Adaptation 2 ⇒ Enter adaptation value XXXXX ‒ Press key 0 four times and enter number of keys to be adapted (0 to 8 keys). Note: Entering "0 keys" results in electronic locking of the vehicle. ‒ Confirm entry with Q key. → Reading on display: Channel 1 Adaptation 3 Q ‒ Confirm entry with Q key. or → Reading on display: Channel 1 Adaptation 2 ⇒ ‒ Press key 1 to decrease number of keys, or key 3 to increase, e.g. to 3. → Reading on display: Channel 1 Adaptation 3 Q ‒ Confirm entry with Q key. → Reading on display: Channel 1 Adaptation 3 Q Store changed value? ‒ Confirm entry with Q key. → Reading on display: Channel 1 Adaptation 3 ⇒ Changed value stored Key in ignition lock has now been adapted. ‒ The ignition must be switched on using all the other keys for this vehicle until the warning lamp goes off. Note: Adaptation is complete, when: ◆ The number of keys to be adapted has been reached, ◆ A key that has already been adapted is adapted again: ◆ The total adaptation time of 30 seconds has been exceeded. ‒ Press ⇒ key to continue. → Reading on display: Rapid data transfer HELP Select function XX
-
- Adept
- Posty: 9
- Rejestracja: 2017-07-09, 12:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zlotoryja
oringi pod tłoko-rozdzielaczem ,nastawnikiem i n108 pod tłoko-rozdzielaczem a i jeszcze oringi zaworka niskiego ciśnienia( obok króćca pobierającego paliwo )
rzucam 00bs
http://vaglogi.pl/log-000_g27bQJ.html
rzucam 00bs
http://vaglogi.pl/log-000_g27bQJ.html
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
te problemy nie zaczęły się robić po podmianie programu ????
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 9
- Rejestracja: 2017-07-09, 12:18
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zlotoryja
Dawke mam na 3,8 - 4,2 mg. Nie posiadam serwisowego kluczyka . Rozumiem ze samodzielnie nie wykonam dezaktywacji immo?Dodek pisze:A jaką masz dawkę po rozgrzaniu silnika do 90' C w gr 001 na wolnych obrotach?
Co do tego błędu masz kluczyk serwisowy do auta? Inaczej jak pamietam pisali chłopaki trzeba dezaktywować immo (kiedy ma sie chip)