[A6-2.5TDI AEL] Wtrysk sterujący uszkodzony?
-
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2016-06-20, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Podlasie
[A6-2.5TDI AEL] Wtrysk sterujący uszkodzony?
Hej koledzy pomóżcie bo auto na gwalt potrzebne. Ostatnio jadsc w trasie chcialem wyprzedzic auta, daje gaz w podloge i nie chce jechac. Odcinka mocy jakby wpadl w tryb awaryjny. Myslalem moze paliwo chu...bo wiadomo duze mrozy ale okazalo sie ze nie. Podpialem auto pod kompa i wywalilo bledy czujnika g80(jak juz sie dowiedzialem chyba uszkodzomu wtryskiwacz sterujacy) i blad cisnienia w ukladzie dolotowym. Wczoraj wracajac z pracy auto zdechlo ja amen. Jechalem i tak jakby zabraklo mu paliwa i juz wogole nie moge go odpalic. Paliwo w filtrze jesy, filtr prawie nowka. Moze to byc wina tego wtrysku? Jesli tak to kupowac nowke czy uzywke? No i ewentualnie czy pasowalby od silnika volvo 2.5 140KM?.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 390
- Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Przemyśl
- Płeć:
Ravi224, przerabiałem temat u siebie, poszukaj używki, ja 5 lat temu kupiłem za 100 zł, ważne żeby numer się zgadzał co do literki, nie istotne czy z volvo czy z audi, szukaj po numerze BOSCHa no i jeśli używka to przed montażem warto sprawdzić czy nie leje
dziwi mnie też fakt, że auto całkiem padło, ja kilka dni jeździłem w trybie awaryjnym zanim znalazłem właściwy wtrysk,
możesz oczywiście kupić nowy, ale wolę nie wiedzieć ile kosztuje
dziwi mnie też fakt, że auto całkiem padło, ja kilka dni jeździłem w trybie awaryjnym zanim znalazłem właściwy wtrysk,
możesz oczywiście kupić nowy, ale wolę nie wiedzieć ile kosztuje
-
- Adept
- Posty: 43
- Rejestracja: 2016-06-20, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Podlasie
No wlasnie, pytalem tez mechanika o ten wtrysk i powiedzial ze jak padniety to powinien palic ale w trybie awaryjnym a tu wogole nie odpala... Zaraz skocze do garazu i zmierze opornosc.
EDIT:
Sprawdzilem przed chwila opornosc cewki we wtryskiwaczu. Wynosi 83.2ohma. Auto stoi teraz w ogrzewanym garazu i po minutowym kreceniu odpalil. Przegazowalem zgasilem i odpalilem od strzala od razu. Dziwne to wszystko. Czyzby paliwo sie cofa?
EDIT:
Sprawdzilem przed chwila opornosc cewki we wtryskiwaczu. Wynosi 83.2ohma. Auto stoi teraz w ogrzewanym garazu i po minutowym kreceniu odpalil. Przegazowalem zgasilem i odpalilem od strzala od razu. Dziwne to wszystko. Czyzby paliwo sie cofa?
Ostatnio zmieniony 2018-02-28, 19:10 przez Ravi224, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Checking internal resistance G80
‒ → Connect multimeter to sender for resistance measurement.
‒ Specification: 90 ...115 ω (when engine is hot, resistance may be as much as 20 ω higher)
Ravi224,
moim skromnym zdaniem paliwo ci zamarza w filtrze albo przewodach i dzieją sie cuda
1. na półbaku ropy ze 2l benzyny albo srodek do paliwa na zime - aby rozrzedziło paliwo
2. wymien filtr paliwa
3. tankuj na lepszych cpnach
4. jak przyjedzie ocieplenie i temp wokół zera na weekendzie i auto dalej nie bedzie działać to winny jest wtrysk sterujący - od volvo pasuje bo to ten sam silnik
‒ → Connect multimeter to sender for resistance measurement.
‒ Specification: 90 ...115 ω (when engine is hot, resistance may be as much as 20 ω higher)
Ravi224,
moim skromnym zdaniem paliwo ci zamarza w filtrze albo przewodach i dzieją sie cuda
1. na półbaku ropy ze 2l benzyny albo srodek do paliwa na zime - aby rozrzedziło paliwo
2. wymien filtr paliwa
3. tankuj na lepszych cpnach
4. jak przyjedzie ocieplenie i temp wokół zera na weekendzie i auto dalej nie bedzie działać to winny jest wtrysk sterujący - od volvo pasuje bo to ten sam silnik
AEL INSIDE