[A6-2.5TDI AAT] Ustawienie kąta wtrysku
: 2018-08-29, 21:13
Witam Panowie
Działań z moim AATem ciąg dalszy. Po wymianie turbiny na tą z AAT (nasi tu byli i ktoś wpakował od AELa turbo) i wtrysków na zregenerowane 216, ustawieniu dawki paliwa z dziwacznego 14 przyszła pora na kąt wtrysku.
Przed rozpoczęciem prac kąt był 120 (omg) teraz po wszystkich pracach do tej pory jest 13 - 15 na wolnych (pracuje jak traktor lub czołg) do 0 - 2 w basic setings.
Tutaj foto pompki
Tu logi statyczne
http://vaglogi.pl/log-000_001_003_HX1214.html
Jak garażowo ustawić tą pompkę do nominalnej wartości kąta wtrysku i jaka to wartość - które śrubki kręcić i jakie to śrubki - foto mile widziane.
Jak zrobić logi dynamiczne w automacie ? - jak depnę do podłogi to on zredukuje i tyle z jazdy od 1500rpm.
Czy komp od AELa pasuje P&P do AAT ? a jeśli tak to czy przy tych zmianach które już mam to po zmianie kompa byłby pełnoprawny AEL ?
Działań z moim AATem ciąg dalszy. Po wymianie turbiny na tą z AAT (nasi tu byli i ktoś wpakował od AELa turbo) i wtrysków na zregenerowane 216, ustawieniu dawki paliwa z dziwacznego 14 przyszła pora na kąt wtrysku.
Przed rozpoczęciem prac kąt był 120 (omg) teraz po wszystkich pracach do tej pory jest 13 - 15 na wolnych (pracuje jak traktor lub czołg) do 0 - 2 w basic setings.
Tutaj foto pompki
Tu logi statyczne
http://vaglogi.pl/log-000_001_003_HX1214.html
Jak garażowo ustawić tą pompkę do nominalnej wartości kąta wtrysku i jaka to wartość - które śrubki kręcić i jakie to śrubki - foto mile widziane.
Jak zrobić logi dynamiczne w automacie ? - jak depnę do podłogi to on zredukuje i tyle z jazdy od 1500rpm.
Czy komp od AELa pasuje P&P do AAT ? a jeśli tak to czy przy tych zmianach które już mam to po zmianie kompa byłby pełnoprawny AEL ?