Strona 4 z 4

: 2013-03-26, 07:48
autor: WojtekC4
GTR34, Patrzyłem w IC w ich programie,ale nie mieli więc zadzwonie jeszcze,ale za to widziałem ceny nowych pomp wtryskowych gdzie nowa pompa kosztuje ponad 8tyś :mrgreen:

: 2013-03-26, 15:58
autor: GTR34
WojtekC4, Zjawisz się osobiście to będą mieli.

: 2013-03-26, 17:18
autor: WojtekC4
Już mam,zabieram sie za robote. :ok:

[ Dodano: 2013-03-26, 19:42 ]
Już jestem po zabiegu,paliwo już nie cieknie,dawka ustawiona na 2,8,chwile się bawiłem z tą dawką,bo tylko KTS sie połączy ze 100tką,ale się udało wszystko na + :ok: Wielkie dzieki za pomoc.

: 2017-10-30, 22:57
autor: Dodek
Panowie wymiane tej uszczelki-da sie zrobić bez wyjmowania pompy - nie trzeba aż tak duzo rokzrecać !!!

U mnie to leje - auto sie zapowietrza i kiepsko zapala -dzis odkryłem ze leje pod uszczelki tłokorodzielacza
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=258443&start=30

Znalazłem też bardzo fajny film - gosciu robi to samo w volvo z aelem - - jest 6 czesci - co jak demontować od zera - na filmie nr 3 od 2:30 pokazuje jak wyrwać stary oring i wrzucic nowy
Jutro bedzie rokrecanie pompy u mnie :-P :-P :-P

: 2017-11-03, 00:54
autor: Dodek
Jestem juz po wymianie uszczelki pod tłokorozdzielaczem, wszystkich oringów czujników pompy, uszczelek nastawnika i pokrywki nastawnika - pompa nie odkrecana od silnika. Po naprawie silnik nie wybuchł. Czas pracy - ok 4h.
robiłem to 1 raz w zyciu :mrgreen: