Witam,
Chyba mam problem z przeływką w ponieważ auto jest takie jakby zmulone cięzko się wkręca na obroty ale wkręca się na 4k rpm po odłączeniu przepływomierza jestidentycznie bez zmian. Czy takie objawy w 100% wskazują na uszkodzony przepływomierz?
[A6-2.5TDI AAT] Czy mam uszkodzony przepływomierz? Audi a6 2
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
aat, Przepływki raczej są ciężkie do uszkodzenia.
zrób logi
http://audi-c4.pl/viewforum.php?f=73
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=8489
zrób logi
http://audi-c4.pl/viewforum.php?f=73
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=8489
Ostatnio zmieniony 2016-01-20, 11:17 przez mas0n, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
ciężko tak sprawdzić, jedynie co to podmiana i odczucia w czasie jazdy
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 24
- Rejestracja: 2016-01-03, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: CAŁA POLSKA
W oczekiwaniu na sąsiada i na VAG postanowiłem sprawdzić prąd na kostce przepływki miernikiem,
i teraz tak o na którymś kablu powinno chyba być 12v u mnie na żadnym nie dochodzi do 3v i na którymś powinno być coś około 5v u mnie na żadnym nie dochodzi do 3v. Nie wiem o co chodzi?
Te wartości i sprawdzanie miernikiem znalazłem tutaj:
i teraz tak o na którymś kablu powinno chyba być 12v u mnie na żadnym nie dochodzi do 3v i na którymś powinno być coś około 5v u mnie na żadnym nie dochodzi do 3v. Nie wiem o co chodzi?
Te wartości i sprawdzanie miernikiem znalazłem tutaj:
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
aat, nie szukaj dziury w całym, po pierwsze my mamy całkiem inny przepływomierz, nie wiem jakie powinny być napięcia ale prawdę Ci powie VAG czy też VCDS. Weź zloguj gr 003 i 008 oczywiście dynamicznie, wtedy zaoszczędzisz swój czas i nasz bez niepotrzebnych kombinacji. Pozdro
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13