Witam. Panowie mam problem od samego początku jak kupiłem swoją A6.
Autko jest słabe - przynajmniej tak mi się wydaje. Mam wrażenie, że zaczyna przyspieszać dopiero od 2800-3000tys, ale wtedy zaczyna też mocno dymić.
Kopci w sumie delikatnie nawet przy 2tys obrotów. Rozpędza się do około 200km/h licznikowych, także chyba z tym nie jest tak źle?
Ale irytuje mnie to dymienie i mułowatość silnika w normalnym zakresie obrotów.
Czy mogę prosić o ocenę logów?
Od czego mógłbym zacząć go diagnozować? Powiem tylko, że do tej pory sprawdziłem szczelność węży, wężyków i wszystko wydaje się być OK.
Grupa 000
000 statyczne
000 basic
000 dynamiczne
Grupa 001
001 statyczne
001 basic
001 dynamiczne
Grupa 003
003 statyczne
003 basic
003 dynamiczne
Grupa 007
007
Grupa 008
008 dynamiczne
Grupa 010
010 dynamiczne
Grupa 011
011 statyczne
011 dynamiczne
Grupa 013
013
[A6-2.5TDI AEL] Logi do oceny
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Ja bym raczej stwierdził że coś jest ze sterowaniem ciśnienia doładowana, do sprawdzenia wszystkie przewody które idą do N75 również sam n75 może być niesprawny, sprawdzić szczelność zaworu EGR.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13