[A6-2.5TDI AAT] Wymiana turbo.

Wszystko co jest związane z układem powietrznym silników wysokoprężnych.
Awatar użytkownika
Maszto
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 270
Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SCI

[A6-2.5TDI AAT] Wymiana turbo.

Post autor: Maszto »

No więc, moje turbo kończy swój żywot przejechało 390k km. Od 2 tyg zaczęło brać olej i kopce na niebiesko. Średnio ubywa 1l/1000km, jeżdżę na 10w40.
I tu pada moje pytanie:
Szukać używanej ori ? Czy Regeneracja ?
Jeżeli ori, to może wiecie kto ma godną polecenia ?
Jeżeli regeneracja, to gdzie i za ile ?
Ostatnio zmieniony 2012-04-21, 21:47 przez Maszto, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
chmieliniak
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczytno

Post autor: chmieliniak »

moim zdaniem to tylko regeneracja kolego moj zaufany warsztat wysłał do mielna bodajze i osobiscie nie mam z mojej strony zonka
Awatar użytkownika
Maszto
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 270
Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SCI

Post autor: Maszto »

Jaki koszt takiej przyjemności ?
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

W tym przypadku bym się nie bał kupić używanej. A regenerowana, zależy jak jest zrobiona, nie zawsze jest wszystko OK. Mieliśmy już przypadek że regenerowana, i niestety ale było trzeba ją oddać bo to był szajs. Tyle dobrze że gościu był OK i wymienił na inną. Ale robota 2 razy robiona nie potrzebnie. :-/
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

Maszto, tylko i wyłącznie regenerowana. Możesz kupić używaną, ale za tys km może się tak samo skończyć. Grunt wybrać dobry warsztat, co ma odpowiednie maszynki. Za dobrą usługę trzeba zapłacić. Nie spodziewałbym się rewelacji u kogoś kto krzyczy sobie za regenerację 400 PLN . Sam jeden wirnik (jeżeli trzeba wymieniać porządnej firmy kosztuję od 150 PLN).
A jeżeli mimo wszystko nie będzie dobrze zrobiona to możesz oddać. W przypadku używki może być problem. Jeśli nic nie znajdziesz możesz się do mnie z tym zgłosić.

I zakładaj tematy w odpowiednich działach
Ostatnio zmieniony 2012-04-22, 02:17 przez Lechu, łącznie zmieniany 4 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”