[A6-2.5TDI AEL] zmiana turbiny z K14 na K16
-
- C4 Autorytet
- Posty: 272
- Rejestracja: 2011-11-09, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
[A6-2.5TDI AEL] zmiana turbiny z K14 na K16
Witam. mam szanse zakupic w dobrej naprawde cenie Turbine K16 z AAT, bez luzów bez wycieków itp... Jak wiadomo w AEl jest K14. czy K16 bedzie pasowac p&p zamiast K14 czy wymagana jest np zmiana kolektora wydechowego?
i drugie pytanie czy K16 jest dużo wieksza, duzo wydajniejsza niż K14 ?
Pozdrawiam
i drugie pytanie czy K16 jest dużo wieksza, duzo wydajniejsza niż K14 ?
Pozdrawiam
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Pasuje P&P bez żadnych przeróbek.icemerc pisze:czy K16 bedzie pasowac p&p zamiast K14 czy wymagana jest np zmiana kolektora wydechowego?
Wymiary ma te same, z tym, że jest ciut ciut wydajniejsza. Ja bym brał, tak nawiasem mówiąc, jeśli w git stanie itd.icemerc pisze:drugie pytanie czy K16 jest dużo wieksza, duzo wydajniejsza niż K14 ?
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
A ja bym powiedział właśnie że ona ciut później wstanie bez korekty programu, no ale najlepiej będzie jak ktoś to sprawdzi na swoim aucie i zda relację.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Nawet na pewno. Z tym że na wysokich obr może być z kolei już deko lepiej.afro89 pisze:A ja bym powiedział właśnie że ona ciut później wstanie
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- mojeaudia6c4
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2013-08-29, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Katowice
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
to tak:
K16 pasuje P&P zamiast K14.
po zmianie na K16 nie trzeba robić korekt softu.
ja bym bardziej polecał zmianę nie na K16 tylko na K24-7000 lub K24-7001 ja mam tą ostatnią, zmiana samej tylko turbiny dodała mi
około 7KM i koło 80Nm
przed zmianą turbo:
po zmianie
przy odpowiednim spreparowaniu turbo odchodzi nam kłopotliwe w znalezieniu i zdobyciu WG i kolektor wydechowy z 2.2T 10V.
tak wygląda po "shybrydowaniu" turbo.
w razie czegoś mogę posłużyć pomocą na PW
K16 pasuje P&P zamiast K14.
po zmianie na K16 nie trzeba robić korekt softu.
ja bym bardziej polecał zmianę nie na K16 tylko na K24-7000 lub K24-7001 ja mam tą ostatnią, zmiana samej tylko turbiny dodała mi
około 7KM i koło 80Nm
przed zmianą turbo:
po zmianie
przy odpowiednim spreparowaniu turbo odchodzi nam kłopotliwe w znalezieniu i zdobyciu WG i kolektor wydechowy z 2.2T 10V.
tak wygląda po "shybrydowaniu" turbo.
w razie czegoś mogę posłużyć pomocą na PW
Ostatnio zmieniony 2013-09-02, 00:53 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- C4 Autorytet
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Świętokrzyskie
GTR34, kiedyś zakładałem tutaj konto i się witałem, nawet zakłądałem temat odnośnie problemów z silnikiem ale wszystko przepadło, z tematem włącznie,
a fakt że żadko tu zaglądam dopiero dziś mnie zaskoczył że mi wyskoczył monit że nie istnieję w systemie, czyżby Matrix miał błąd?
a fakt że żadko tu zaglądam dopiero dziś mnie zaskoczył że mi wyskoczył monit że nie istnieję w systemie, czyżby Matrix miał błąd?
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Ciekawe jest to co piszesz..arwam pisze:to tak:
K16 pasuje P&P zamiast K14.
po zmianie na K16 nie trzeba robić korekt softu.
ja bym bardziej polecał zmianę nie na K16 tylko na K24-7000 lub K24-7001 ja mam tą ostatnią, zmiana samej tylko turbiny dodała mi
około 7KM i koło 80Nm
w razie czegoś mogę posłużyć pomocą na PW
A napisz z czego jest ta K24-7001.. Albo gdzie ja szukać ?
Aby zaadaptować ja do AAT to co trzeba powymieniać ? Albo co dorobić ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- mojeaudia6c4
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2013-08-29, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Katowice
Gdzie Takiej turbawki moge szukac? Moj Motor ma przejechane 360k. Wytrzymie?arwam pisze:to tak:
K16 pasuje P&P zamiast K14.
po zmianie na K16 nie trzeba robić korekt softu.
ja bym bardziej polecał zmianę nie na K16 tylko na K24-7000 lub K24-7001 ja mam tą ostatnią, zmiana samej tylko turbiny dodała mi
około 7KM i koło 80Nm
Ostatnio zmieniony 2013-09-02, 09:47 przez mojeaudia6c4, łącznie zmieniany 1 raz.