Ile powinna mieć ciśnienia przy 1900obr?
W vagu np. w 11 grupie licząc obroty to która kolumna to aktualna wartość a która zadana?
http://vaglog.pl/log_212588.html 1 i 3 grupa dynam.
http://vaglog.pl/log_212589.html 8 i 11 grupa dynam.
czy turbo dobrze wstaje i pompuje ?
[A6-2.5TDI AAT] 2.5 TDI AAT Doładowanie turbiny
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
2 kolumna to ciśnienie doładowania wymagane 3 kolumna ciśnienie doładowania rzeczywiste, 4 kolumna to wysterowanie zaworka n75.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Czeladnik
- Posty: 86
- Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
wiem że to nie do tematu , ale chciałem sprawdzić wtrysk sterujący i odpiąłem wtyczke i nic żadnej różnicy w pracy silnika ,reakcja na gaz taka sama mułowata , to co oznacza padnięty?
silnik pracuje równo nie szarpie , ale żeby przyspieszyć trza dać do końca a jak się przyjedzie z trasy to do silnika i tłumika nie dotkniesz to chyba przez egr po zaślepieniu i jak na postoju zimny stoi uruchomiony to z tłumika na ziemi widać czarny ślad z kropkami nie wiem od czego to, oleju nie bierze ni grama ,
ale jak afro mówi że druga to wymagana a w aktualnej trzeciej przy 2138obr powinno być 0,907 bara a jest 0,632 no to coś jest nie tak może to przez tą rurkę na turbinie co idzie do WG
silnik pracuje równo nie szarpie , ale żeby przyspieszyć trza dać do końca a jak się przyjedzie z trasy to do silnika i tłumika nie dotkniesz to chyba przez egr po zaślepieniu i jak na postoju zimny stoi uruchomiony to z tłumika na ziemi widać czarny ślad z kropkami nie wiem od czego to, oleju nie bierze ni grama ,
ale jak afro mówi że druga to wymagana a w aktualnej trzeciej przy 2138obr powinno być 0,907 bara a jest 0,632 no to coś jest nie tak może to przez tą rurkę na turbinie co idzie do WG
Ostatnio zmieniony 2015-07-20, 23:28 przez Scania V8, łącznie zmieniany 3 razy.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
4 kolumna to procent w jakim stopniu jest "uchylony" zaworek N75, a co za tym idzie w jakim stopniu jest otwrty WG. Im większa wartość tym N75 bardziej uchyla WG.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Czeladnik
- Posty: 86
- Rejestracja: 2014-03-19, 22:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bielsk Podlaski
auto kopci z dolnych obrotów , przy otwartej masce na postoju przy gazowaniu od strony turbiny wychodzi mały dym skądś ,
Ostatnio zmieniony 2015-08-01, 23:11 przez Scania V8, łącznie zmieniany 1 raz.