Strona 1 z 1

[A6-2.5TDI AAT] 2.5 TDI AAT Doładowanie turbiny

: 2015-06-20, 09:05
autor: Scania V8
Ile powinna mieć ciśnienia przy 1900obr?
W vagu np. w 11 grupie licząc obroty to która kolumna to aktualna wartość a która zadana?

http://vaglog.pl/log_212588.html 1 i 3 grupa dynam.

http://vaglog.pl/log_212589.html 8 i 11 grupa dynam.

czy turbo dobrze wstaje i pompuje ?

: 2015-07-20, 22:16
autor: gustav
jest ok. w grupie 11 2 kolumna od lewej to aktualny boost.

: 2015-07-20, 22:23
autor: afro89
2 kolumna to ciśnienie doładowania wymagane 3 kolumna ciśnienie doładowania rzeczywiste, 4 kolumna to wysterowanie zaworka n75.

: 2015-07-20, 23:02
autor: Scania V8
wiem że to nie do tematu , ale chciałem sprawdzić wtrysk sterujący i odpiąłem wtyczke i nic żadnej różnicy w pracy silnika ,reakcja na gaz taka sama mułowata , to co oznacza padnięty?

silnik pracuje równo nie szarpie , ale żeby przyspieszyć trza dać do końca a jak się przyjedzie z trasy to do silnika i tłumika nie dotkniesz to chyba przez egr po zaślepieniu i jak na postoju zimny stoi uruchomiony to z tłumika na ziemi widać czarny ślad z kropkami nie wiem od czego to, oleju nie bierze ni grama ,

ale jak afro mówi że druga to wymagana a w aktualnej trzeciej przy 2138obr powinno być 0,907 bara a jest 0,632 no to coś jest nie tak :zdegustowany: może to przez tą rurkę na turbinie co idzie do WG

: 2015-07-21, 22:21
autor: dechpo
afro89, 4 kolumna to procent powietrza upuszczanego z układu, czyli im więcej obrotów tym więcej % w 4 kolumnie, dobrze rozumiem? Da się po tym wskazaniu sprawdzić n75?

: 2015-07-21, 22:54
autor: afro89
4 kolumna to procent w jakim stopniu jest "uchylony" zaworek N75, a co za tym idzie w jakim stopniu jest otwrty WG. Im większa wartość tym N75 bardziej uchyla WG.

: 2015-07-30, 10:07
autor: Scania V8
auto kopci z dolnych obrotów , przy otwartej masce na postoju przy gazowaniu od strony turbiny wychodzi mały dym skądś ,