[A6 C4 2,5 TDI AAT] Sterownik silnika
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
[A6 C4 2,5 TDI AAT] Sterownik silnika
Witam
Borykam się od dłuższego czasu z długim kręceniem silnika nawet na gorącym zaraz po zgaszeniu długo kręci (sprezanie, wtryski, pompa kąt i dawka ok), powiem tak na krótką chwile rozwiązuje problem. REset sterownika silnika i pali jak wariat, tylko problem polega teraz na tym że to powraca. Miał ktoś taki problem? czy da rade naprawić ten sterwnik? silnik a6 c4 2.5 AAT
Borykam się od dłuższego czasu z długim kręceniem silnika nawet na gorącym zaraz po zgaszeniu długo kręci (sprezanie, wtryski, pompa kąt i dawka ok), powiem tak na krótką chwile rozwiązuje problem. REset sterownika silnika i pali jak wariat, tylko problem polega teraz na tym że to powraca. Miał ktoś taki problem? czy da rade naprawić ten sterwnik? silnik a6 c4 2.5 AAT
Ostatnio zmieniony 2011-07-12, 21:24 przez chmieliniak, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Skoro po resecie jest ok to nie wina sterownika. Masz coś z osprzętem, sterownik błędnie się adoptuje i znacznie przestawia ustawienia pierwotne. Sprawdź najpierw błędy zapisane w sterowniku, potem zrób logi dynamiczne a później snuj wnioski. Może to wina czujnika, zaworka, itp.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Nie wiem w jaki sposób masz to spięte z ECU a tym bardziej jak ma się to do czujnika temp ale jego błąd czy oszukiwania to poważna sprawa i mocno wpływająca na adaptację ECU. Temp to jedna z podstawowych informacji dla wyliczenia dawki paliwa.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
Jak kupiłem samochód to było póżne lato i rano długo kręcił świece nie grzały, powyżej 5 stpC podobno nie załącza grzania a więc mechanior zamonował to i z paleniem lalka była, dodam że wymieniałem silnik stary miał dwa raze głowice szlifowaną i rysy na cylindrach olej brał masakrycznie ale palił z tym modułem super, wymieniłem silnik ale wszystko zostało i tak po tej wymianie nie ciekawie palił a w ostatnich dniach to masakra i jak powyżej napisałęm co reset ECU problem znikał na krótki czas z tą dawką co piszesz to ma sens bo od założenia tego układu słychać wtryski i praca silnika jest twardsza...
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
J.A.G pisze:pablo90, RESET ECU nie usuwa powietrza z przewodów...
J.A.G u mnie przy powietrzu w układzie nie palił nawet zaraz po zgaszeniu.
Ostatnio zmieniony 2011-07-18, 13:40 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
Powietrza nie mam bankowo gdzie nawet pompe miałem regenerowaną już, a powiem że lepiej pali po nocy i ogólnie teraz dobrze pali. Kobita jeżdzi teraz i mówi że po trasie postał godz i miał problem odpalic . Jak ja latam po mieście to co przystanek to krecę krece aż odpali masakra jak wróce do kraju to wywale ten moduł grzania świec odłączony pod ECU i zobaczę co dalej...
- chmieliniak
- Czeladnik
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Szczytno
Vagiem robiliśmi nie pamiętam jak dokładnie ta funkcja sie nazywa cos jak przywracanie do ustawień podstawowych lub fabrycznych ale też aku można odpiąc zapłon światła i na pół godz zostawić
[ Dodano: 2011-07-27, 21:09 ]
wywaliłem ten modół reset znów i było dobrze 1 dzien dzisiaj znów robiłem reset i długo kręci już nie wiem sam czy ECU czy wtryski?!
[ Dodano: 2011-07-27, 21:09 ]
wywaliłem ten modół reset znów i było dobrze 1 dzien dzisiaj znów robiłem reset i długo kręci już nie wiem sam czy ECU czy wtryski?!