[A6-2.5TDI AAT] Zamiennik katalizatora
- Lechu
- C4 Autorytet
- Posty: 317
- Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z nienacka
AWG to jeszcze istnieje ??
To będzie się sprawdzać do czasu, gdy na przeglądzie ktoś Ci sondy w rure nie wsadzi. Stacje diagnostyczne co raz mniej idą na ustępstwa.
zajrzyj do googla i wpiszy tłumiki Chyby - tam zdaje się dorabiają wszystkie i chyba drodzy nie są.
To będzie się sprawdzać do czasu, gdy na przeglądzie ktoś Ci sondy w rure nie wsadzi. Stacje diagnostyczne co raz mniej idą na ustępstwa.
zajrzyj do googla i wpiszy tłumiki Chyby - tam zdaje się dorabiają wszystkie i chyba drodzy nie są.
Ostatnio zmieniony 2014-03-13, 08:40 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
To prawda, choć benzyniak z LPG przejdzie to badanie. Jak ktoś nie ma albo mu wycieli na parkingu to są uniwersalne katy na normę Euro III. Ciekawi mnie tylko jakość tych uniwersalnych katów bo kosztują ~400zł. Ma ktoś i może coś o nich napisać?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
panowie, dokładnie tak jak napisał JAG, zwineli mi kata z samochodu stojącego na parkingu. ucieli rurę z zapasem więc nie mam tez flansz. pytanie w jaki sposób najprościej i nataniej to naprawic? wiem ze wystarczyłaby rura i tyle, ale na przeglądzie moze sie czepic ze nie mam kata. ukradziony katalizator to byla tylko pucha z rura na przelot i takie cos chciałbym tez wstawić ponownie tylko nie wiem z czego adoptować puszke. na glosnosci wydechu mi nie zalezy.
bede wdzieczny za kazde info jak sobie z tym poradzić
bede wdzieczny za kazde info jak sobie z tym poradzić
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Są i flansze do kupienia, wspawujesz z kawałkiem brakującej rury którą też spokojnie kupisz u tego samego sprzedawcy i dajesz kata (kupionego używanego i pustego ) skoro chcesz tak samo jak było .
Inna opcja to tłumik uniwersalny w obudowie kata plus kawałek rury i wspawanie na wymiar.
Wszytko spokojnie kupisz na alledrogo, kolanka, rury odpowiedniej średnicy, tłumiki, plecionki/siatki, obejmy, uchwyty i co tam jeszcze się chce.
Inna opcja to tłumik uniwersalny w obudowie kata plus kawałek rury i wspawanie na wymiar.
Wszytko spokojnie kupisz na alledrogo, kolanka, rury odpowiedniej średnicy, tłumiki, plecionki/siatki, obejmy, uchwyty i co tam jeszcze się chce.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
Przymierzam się do wywalenia kata w AEL-u (ośka) i mam pytanie czy średnica rury również wynosi 60mm jak w AAT? Zna ktoś może średnice i długość katalizatora bo chciałbym wspawać strumienicę i nie wiem w jakich rozmiarach ją zamawiać?
znalazłem taka (360x125mm fi60)
http://bartek.gktrading.pl/Strumienioka ... _NISKA.jpg
i taka (290x140mm fi60) /pierwsza od lewej
http://indicat.webd.pl/images/aukcje/str/st2_2.jpg
znalazłem taka (360x125mm fi60)
http://bartek.gktrading.pl/Strumienioka ... _NISKA.jpg
i taka (290x140mm fi60) /pierwsza od lewej
http://indicat.webd.pl/images/aukcje/str/st2_2.jpg
--> POWER!!!
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
http://allegro.pl/katalizator-pusty-son ... 46128.html czy mniej wiecej romiarowo podpasowałaby taka puszka do c4 2.5tdi?
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
pablo90, a znasz rozmiary tego z polówki? Dlatego wyżej pytam jakie rozmiary (długość, średnice i przekrój rury) ma kat w AEL-u, żeby podpasować jakąś strumienicę.
ps. Myślę, że lepiej jak kupisz nową strumienicę, które są w cenie tego kata co wstawiłeś, sądzę, że dłużej wytrzyma, bo ten kat może być już wysłużony.
ps. Myślę, że lepiej jak kupisz nową strumienicę, które są w cenie tego kata co wstawiłeś, sądzę, że dłużej wytrzyma, bo ten kat może być już wysłużony.
--> POWER!!!
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
dzisiaj zwymiarowałem katalizator i naniosłem na szybko wymiary na fotkę, może przyda się komuś, kat z AEL-a ośki
[ Dodano: 2014-03-17, 21:53 ]
[ Dodano: 2014-03-17, 21:53 ]
Pomijając "wzrost" osiągów po zastosowaniu strumienicy myślę, że to i tak lepsze rozwiązanie. Po kupnie innego kata i wybebeszeniu go i do tego najlepiej wspawać rurę w środek, więc koszty porównywalne z kupnem strumienicy.pablo90 pisze:na pewno zadnej strumienicy nie wsadzam bo to są bajki.
potrzebuje jedynie obudowy kata, którego i tak wybije ze środka i wsadzę rurę na przelot.
Ostatnio zmieniony 2014-03-17, 20:40 przez quattrdomasz, łącznie zmieniany 1 raz.
--> POWER!!!
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
- quattrdomasz
- Mechanik
- Posty: 152
- Rejestracja: 2012-10-29, 13:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wrocław
Co więc najlepiej zastosować jako zamiennik kata bo jak wiadomo usuwa się go, żeby odetkać wydech, zwłaszcza gdy kat jest w środku rozwalony?pablo90 pisze:Zdarza sie i to czesto ze strumienica zmniejsza moc silnika..
Lepszym rozwiązaniem, niż strumienica będzie wybebeszenie oryginalnego kata i wspawanie w środku rury? Czy wnętrzności kata można wtedy z powodzeniem sprzedać tak jak całego kata?
Ostatnio zmieniony 2014-03-17, 22:31 przez quattrdomasz, łącznie zmieniany 1 raz.
--> POWER!!!
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
A6 C4 2.8 AAH 174KM 250Nm (96r.)
A6 C5 2.5tdi BAU 180KM 370Nm (03r.)
80 B4 2.6 ABC 150KM 225Nm (93r.) (Diff Lock;)
A6 C4 2.5tdi AEL+ 169KM 340Nm (97r.)
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Wiele tematów i tu również o tym było...quattrdomasz pisze:Co więc najlepiej zastosować jako zamiennik kata bo jak wiadomo usuwa się go, żeby odetkać wydech
Jest coś takiego jak tłumik w obudowie katalizatora, z wyglądu imituje go, więc i przegląd przejdzie, wizualnie przynajmniej.
http://www.allegromat.pl/aukcja155974
lub z dedykowanego modelu z flanszami
http://www.allegromat.pl/aukcja155973
Oczywiście.quattrdomasz pisze:Czy wnętrzności kata można wtedy z powodzeniem sprzedać tak jak całego kata?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13