: 2016-01-19, 23:35
Rafał_93, tutaj się nie mogę zgodzić. Podesłałem koledze link z katem który ma wkład metalowy świetnie sprawuje się przy wymianie zapchanego kata. Jest bardziej odporny na zapchanie właśnie przez ten wkład nie tak jak porcelanowo-platynowy. Temat poruszany często na forum A6 i śmiało polecam dobre rozwiązanie. Tu nie chodzi o ekologie ale też o silnik. Jakieś ciśnienie powinno być w układzie więc zrobić tak jak być powinno. Te wymogi Uni to puki co nie wejdą wszędzie bo wszystkie starsza auta nie da rady usunąć z rynku użytkowania. Przemysł motoryzacyjny za wiele straci. Takie mam zdanie i osoby które kupowały te "katalizatory" polecają go. Pozdrawiam.
[ Dodano: |19 Sty 2016|, o 23:53 ]
Jeśli któryś u mnie się zapcha wstawię właśnie taki jaki poleciłem koledze. Można zajżeć opinię ludzi na forum A6. Dość często poruszany temat. Silnik ma chodzić dobrze w pełnym osprzęcie a ujmowanie pewnych elementów skłądowych typu katalizator czasem negatywnie wpływa na jego pracę. To jest jedno z najleoszych rozwiązań. Są jeszcze katy BOSAL którego kiedyś wspawałem właśnie do Golfa III. Wycinanie katów nie jest dobrym rozwiązaniem, chyba że ktoś szuka mamony ale tu odejmie a za chwilę i tak będziesz wydawał. Nie bez powodu układy wydechowe czasem i te sportowe mają "gwintowane" środki. Zapraszam do lektury:) Pozdrawiam!!
[ Dodano: |19 Sty 2016|, o 23:53 ]
Jeśli któryś u mnie się zapcha wstawię właśnie taki jaki poleciłem koledze. Można zajżeć opinię ludzi na forum A6. Dość często poruszany temat. Silnik ma chodzić dobrze w pełnym osprzęcie a ujmowanie pewnych elementów skłądowych typu katalizator czasem negatywnie wpływa na jego pracę. To jest jedno z najleoszych rozwiązań. Są jeszcze katy BOSAL którego kiedyś wspawałem właśnie do Golfa III. Wycinanie katów nie jest dobrym rozwiązaniem, chyba że ktoś szuka mamony ale tu odejmie a za chwilę i tak będziesz wydawał. Nie bez powodu układy wydechowe czasem i te sportowe mają "gwintowane" środki. Zapraszam do lektury:) Pozdrawiam!!