[Q-MAN.] Wał i dyfer 4.2 VS 2.8
- bobeck
- Mechanik
- Posty: 120
- Rejestracja: 2013-10-21, 20:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zabrze
[Q-MAN.] Wał i dyfer 4.2 VS 2.8
Czy wał i dyfer z 4.2 jest mocniejszy od tego z 2.8? Wrzucam do siebie silnik 4.2 i zastanawiam się czy ruszać cały tył.
-
- Mechanik
- Posty: 141
- Rejestracja: 2014-12-31, 01:14
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: łuków
- bobeck
- Mechanik
- Posty: 120
- Rejestracja: 2013-10-21, 20:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zabrze
ABZ, ale chciałem wrzucić skrzynię szóstkę i teraz mnie zmartwiłeś.marcin łuków pisze:dyfer jest identyczny,wał w eskach jest krótszy o 2cm ze względu na dłuższą 6biegową skrzynie. jeśli zostawiasz swoją skrzynie to wał może zostać. jaki silnik będziesz montował?abz?
Ostatnio zmieniony 2017-04-10, 19:00 przez bobeck, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 141
- Rejestracja: 2014-12-31, 01:14
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: łuków
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
bobeck, jeśli pytasz o skrzynie to miedzy 4.2 a 2.5tdi różnica zaczyna się od 4biegu pierwsze 3 są takie same potem tdi-kowa ma dłuzsze biegi czyli wieksze predkosci przy odcince na każdym biegu
sam wał to tylko kwestia długości jest taki sam w 2.5tdi 2.2t i 4.2 przy 6 biegowej skrzyni
sam wał to tylko kwestia długości jest taki sam w 2.5tdi 2.2t i 4.2 przy 6 biegowej skrzyni
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- bobeck
- Mechanik
- Posty: 120
- Rejestracja: 2013-10-21, 20:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zabrze
Czyli jakąkolwiek 6 biegową skrzynię wybiorę, to wał idzie do wymiany?Kazikboy pisze:bobeck, jeśli pytasz o skrzynie to miedzy 4.2 a 2.5tdi różnica zaczyna się od 4biegu pierwsze 3 są takie same potem tdi-kowa ma dłuzsze biegi czyli wieksze predkosci przy odcince na każdym biegu
sam wał to tylko kwestia długości jest taki sam w 2.5tdi 2.2t i 4.2 przy 6 biegowej skrzyni
-
- Mechanik
- Posty: 141
- Rejestracja: 2014-12-31, 01:14
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: łuków
-
- Mechanik
- Posty: 141
- Rejestracja: 2014-12-31, 01:14
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: łuków
-
- Mechanik
- Posty: 141
- Rejestracja: 2014-12-31, 01:14
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: łuków
-
- Mechanik
- Posty: 141
- Rejestracja: 2014-12-31, 01:14
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: łuków
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pomorskie
Mocne silniki mają 6 biegów ze względu na to, żeby odciążyć 1. biegmarcin łuków pisze:Właściwie we wszystkich mocniejszych autach audi: 2.7 3.0 2.2 4.2 były montowane tylko 6biegowe skrzynie.
Benzyny w C4 miały 5 biegów (nie licząc esek).bobeck pisze:Wolałbym jednak jakąś skrzynię z benzynki. Tylko z eska wchodzą w grę?