[Q-MAN.] Jaki olej do skrzyni i torsena?

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
Awatar użytkownika
Thorny
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
Imię: Robert
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Piła
Płeć:

Post autor: Thorny »

Dzięki Mecenas, klikam "pomógł" bo naprawdę dużo pomogłeś :ok:
Quattro illa amat hiberno!
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

kk84 pisze:
J.A.G pisze: Najważniejsze jednak żeby był to markowy prawdziwy syntetyk i miał klasę API GL-4 lub więcej.
Do dyfra zgoda, ale do skrzyni manualnej lepiej nie lać GL-5 który wg. klasyfikacji zawiera ponad 2 razy więcej "dodatków" które mogą powodować korozję synchronizatorów (metal kolorowy).
Skąd ty to wziąłeś???
Jeśli te oleje są przeznaczone do skrzyń biegów, to nawet nowe czy stare mają synchronizatory.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Junior
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2014-11-21, 14:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lidzbark Warmiński

Post autor: Junior »

ile i jakiego oleju wlać do skrzyni 5 biegowej manualnej w quattro?
jak zdjąć te kielichy co zostaja w skrzyni po wyjeciu przegubów żeby wymienić uszczelniacze?

Oraz jaki i ile oleju wlać do mechanizmu różnicowego z tyłu i gdzie znajduje się wlew bo nie moge go zlokalizować
Ostatnio zmieniony 2015-07-19, 00:06 przez Junior, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

_tagi
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

Junior, Jak pisałem Ci w PW, temat omawiany. Scalam. I nie zapominaj o tagach!
Butterbean, widzę że spać nie możesz :P
Ostatnio zmieniony 2015-07-19, 00:11 przez mas0n, łącznie zmieniany 1 raz.
Junior
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2014-11-21, 14:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lidzbark Warmiński

Post autor: Junior »

Spoko, dopiero zaczynam a szybko chce skończyć samochód, bo stoi na kanale od tygodnia a ja go nie mogę naprawić. Nikt nie wie jaka dokłada ilość ma wchodzić oleju do skrzyni i dyfra? Korek wlewowy do dyfra podobno jest nad prawą półosią, ale dalej nie dowiedziałem się jak wyjąć te kielichy ze skrzyni biegów żeby zmienić uszczelniacze. Na siłę je wyciągać? Nie chcę niczego uszkodzić...
Awatar użytkownika
Sylwester1775
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 72
Rejestracja: 2014-12-13, 17:30
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin i okolice

Post autor: Sylwester1775 »

Olej do skrzyni 5 manual quattro oznaczenie dbe weszło około 2.9 litra olej motul gear 300 i korek wlewu jest od strony kierowcy za osłoną przegubu imbuls 17. Do dyfra weszło 2.5 litra wiec 3 litrowe butelki wystarczają oznaczenie ckf .
Audi A6 C4 Avant 2.8 30v Quattro - Jest W planach jakieś v8
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładnie i skrzynie biegów”