Napęd jakoś mocno nie oberwie, natomiast ogumienie tak. Lepiej pamiętać o wyłączeniu blokady tylnego mostu po zakończonej "zabawie", inaczej pierwszy ciaśniejszy zakręt Ci o tym przypomni.dr.lolek pisze: jak wyglada sprawa zuzywalnosci napedu przy braku roznicowki z tylu?
[Q-MAN.] Torsen w tylnym moście
- mas0n
- Moderator
- Posty: 678
- Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
kk84, napędy dość mocno obrywają, tylko to później da się odczuć. Widziałem jak gościowi co zespawał dyfer w RWD ośka na ciasnym łuku się złamała. Oczywiście miał dość szerokie kapcie i było sucho. Wszystko zależy po czym będzie użytkowany zablokowany dyfer i co jest najsłabszym ogniwem.
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Na bazie doświadczeń nadal podtrzymuje, że napęd Q w C4 jest pancerny i jestem w stanie podać przynajmniej 3 przykłady z rodzimego podwórka BARDZO mocnych C4 na seryjnym układzie przeniesienia napędu i właśnie moście z blokadą (oznaczenie AAT).
Normalną sprawą jest, że wiek i przebieg robi swoje ale w Q siedzi 11 przegubów
Powiem tak, skoro ja nie byłem w szczycie KM/Nm [1] w S6 zmielić dyfra tylnego na zapiętej blokadzie przez 35km (trasa Grodzisk Maz. - Warszawa, spalona żaróweczka kontroli spięcia dyfra i instalacja w wersji beta).
Więc uważam, że nie ma co się bać o ten dyfer. Przed montażem umyć, uszczelnić, zalać świeżym olejem i się cieszyć. Najważniejsza jest swobodna i bez przycieć praca ramienia przesuwnego koronki blokady.
Poza tym lecąc dalej. Flansze 108mm stosowane w napędach Q w S4 i S6 są najmocniejszymi jakie były w produkcji i nie na darmo na innych forach takowe są poszukiwane dość żywiołowo.
[1] - 420/500
Normalną sprawą jest, że wiek i przebieg robi swoje ale w Q siedzi 11 przegubów
Powiem tak, skoro ja nie byłem w szczycie KM/Nm [1] w S6 zmielić dyfra tylnego na zapiętej blokadzie przez 35km (trasa Grodzisk Maz. - Warszawa, spalona żaróweczka kontroli spięcia dyfra i instalacja w wersji beta).
Więc uważam, że nie ma co się bać o ten dyfer. Przed montażem umyć, uszczelnić, zalać świeżym olejem i się cieszyć. Najważniejsza jest swobodna i bez przycieć praca ramienia przesuwnego koronki blokady.
Poza tym lecąc dalej. Flansze 108mm stosowane w napędach Q w S4 i S6 są najmocniejszymi jakie były w produkcji i nie na darmo na innych forach takowe są poszukiwane dość żywiołowo.
[1] - 420/500