Strona 6 z 8

: 2012-03-04, 12:05
autor: freak
No to zostaje sprawdzenie na jakimś spocie czy u innych jest to samo :)

: 2012-03-11, 00:01
autor: deejay.ftb
ja nie wiem jak Wy Chlopy jezdzicie ale jak dla mnie roznica w prowadzeniu miedzy oska a quattro czuc na kazdej nawierzchni - w ciasnych zakretach nawet na suchym tak duze, ciezkie i obarczone bledem konstrukcyjnym auto jak C4 jest zwinniejsze od niemalze dowolnego FWD z belka - po prostu czuc ze tylna os nie jest tu tylko po to zeby sie iskry nie sypaly :mrgreen:
o jezdzie zimowej nie pisze bo tu sprawa jest bardziej oczywista niz najbardziej oczywista oczywistosc.

: 2012-03-11, 00:46
autor: karol89
Podpisuje sie pod tym co napisales czterema lapami :D

: 2012-03-31, 22:54
autor: icemerc
Moje wrażenia pod tygodniu jazdy Quattro - już nie che ośki.... dziś spadł w Łodzi śnieg a ja nawet nie odczułem tego... szybkie starty rewelacja .... no po prostu coś niesamowitego...

: 2012-04-01, 12:43
autor: deejay.ftb
icemerc pisze:dziś spadł w Łodzi śnieg a ja nawet nie odczułem tego... szybkie starty rewelacja .... no po prostu coś niesamowitego...
instrukcja obslugi, rozdzial "Jazda zimowa":

nalezy jednak pamietac ze mozliwosci hamowania sa ograniczone przyczepnoscia opon ktora jest taka sama jak w zwyklym samochodzie z napedem na dwa kola.

:zdrowko:

: 2012-04-01, 12:45
autor: kornikbp
deejay.ftb pisze:
icemerc pisze:dziś spadł w Łodzi śnieg a ja nawet nie odczułem tego... szybkie starty rewelacja .... no po prostu coś niesamowitego...
instrukcja obslugi, rozdzial "Jazda zimowa":

nalezy jednak pamietac ze mozliwosci sa ograniczone przyczepnoscia opon ktora jest taka sama jak w zwyklym samochodzie z napedem na dwa kola.

:zdrowko:
ja raz mało nie pocałowałem dupki innego auta - start ze świateł jak po suchym, naciskam hamulec abs trrrrrrrrrrrrrrr, adrenalina podskoczyła :mrgreen:

: 2012-04-07, 13:29
autor: icemerc
Wiadomo Quattro pomaga ruszyc.... hamuje tak samo jak ośka.... Dlatego nie zwalnia z myślenia ;-)

: 2012-04-08, 13:16
autor: karol89
Na śliskim hamuje trochę lepiej, jeśli używasz silnika wtedy dobrze hamuje 4 łapami a nie tylko przednimi :ok:

: 2012-04-08, 16:41
autor: Cyzio
Jak dla mnie - Quattro na plus ;)

Wyjechałem z rowu o własnych siłach... a gość chciał linkę zapinać pod ciężarówkę, tzn zestaw 24m :lol:

: 2012-05-21, 15:01
autor: Dawid100c42.8v6
Napęd quattro bajka szczególnie w górzystym terenie i zimą +blokada dyferencjału
Tylko napęd na 4 jeszcze mnie nie zawiodło, gorzej z hamowaniem. :ok:

: 2012-05-22, 20:47
autor: lipton
Dawid100c42.8v6 pisze:gorzej z hamowaniem. :ok:
co ma hamowanie do quattro ?

: 2012-05-22, 21:02
autor: adriang92
co ma hamowanie do quattro ?
Usypia czujnośc bo rozpedzac to sie rozpedza nawet na lodzie a potem lipka :-P
Ja to czesto jadac droga w zimie robie sobie test mianowicie jak mozna to wale na chwile w habel jak habli ok jest dobrze jak słychac trrrr noga z gazu :-P

: 2012-05-23, 17:49
autor: karol89
lipton pisze:
Dawid100c42.8v6 pisze:gorzej z hamowaniem. :ok:
co ma hamowanie do quattro ?
Moim zdaniem sprawne zrzucanie biegów z między gazem jadąc quattro lepiej wspomaga hamowanie na śliskiej nawierzchni niż jadąc ośką i robić to samo. Jak by nie patrzeć hamuje silnikiem dwiema ośkami nie jedną. Dużej różnicy nie ma ale jest na + dla quattro.

: 2013-02-06, 01:57
autor: piotr81
Nie jestem wielkim quattro entuzjastą, rzadko zjeżdżam z asfaltu, ale auto którego zakup rozważam ma Q (c4 a6) i martwią mnie trochę upierdliwości eksploatacyjne.
Czy jesteście mi w stanie powiedzieć jaka jest polityka w dobieraniu opon do Q.
Chodzi mi o to czy 4 opony muszą być takie same (producent i model) i w równym stopniu zużyte, czy są w tym jakieś tolerancje?
Czy np mogę mieć pary innych producentów?

Może źle poszukałem ale nie znalazłem też na co zwrócić uwagę przy oględzinach auta z Q, wiadomo wycieki, podejrzane odgłosy, coś jeszcze?

Jak to w końcu jest z bakiem w Q, plastik czy stal?

: 2013-02-06, 07:40
autor: tomi308
Wprawdzie nie mam Q ale w sprawie opon mogę powiedzieć jedno.W Q zaleca się posiadanie 4 takich samych opon o zużycie się nie martw bo przy Q zużywają się równo. A co do samego układu to nie służy on do tego aby nim jeżdzić w terenie (choć pewno w lekkim da rade)tylko do codziennej eksploatacji.Na mokrych drodze i oczywiście śniegu niezastąpiony.Podobno jak się raz zarazisz Quattro to już zawsze będziesz go chciał mieć.