Witam
Ostatnio do głowy wpadł mi pomysł czy jest możliwe zamontowanie torsena typ 3 zamiast standardowego typ 1. Teoretycznie jest to wykonalne czy za dożo różnic występuje żeby wykonać taka przekładkę?
[Q-MAN.] Zamiana torsena z typ 1 na typ 3
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
[Q-MAN.] Zamiana torsena z typ 1 na typ 3
Ostatnio zmieniony 2013-03-10, 15:50 przez lukaszz2369, łącznie zmieniany 1 raz.
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Torsen typ 1 :
http://www.torsen.com/files/Torsen%20T- ... 0Sheet.pdf
Torsen typ 3 :
http://www.torsen.com/files/Torsen%20T- ... 0Sheet.pdf
Z tego co widzę to w typie 3 więcej mocy idzie na przód.
http://www.torsen.com/files/Torsen%20T- ... 0Sheet.pdf
Torsen typ 3 :
http://www.torsen.com/files/Torsen%20T- ... 0Sheet.pdf
Z tego co widzę to w typie 3 więcej mocy idzie na przód.
Ostatnio zmieniony 2014-04-10, 20:29 przez kk84, łącznie zmieniany 1 raz.
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
Zawsze jak się dowiadywałem to typ 3 rozdziela moment 40:60 przód tył
http://audi-blog.eu/2011_04_01_wszystko ... m-miejscu/
http://audi-blog.eu/2011_04_01_wszystko ... m-miejscu/
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
ja z kolei slyszalem,ze najlepiej nie ruszac torsena,a tylko wymienic tylni dyfer na dyfer z Audi V8 z torsenem. podobno bajka jest.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było