Strona 1 z 1

[ALL] Stukanie w przednim prawym amortyzatorze.

: 2019-02-19, 17:25
autor: Tibia74

: 2019-02-19, 17:45
autor: Tomas
Fajnie obniżone sprężyny, miszczostwo świata. A ludzie wydają niepotrzebnie po tysiące złotych na obniżone zestawy...

: 2019-02-19, 18:04
autor: Tibia74
:mrgreen: haha czyli co teraz sprężyny do wymiany ?

: 2019-02-19, 19:26
autor: Tomas
Nie no, ty tak serio? Żeby Cie na tym zawieszeniu nie wyrzucilo gdzieś na drodze i żebyś nie skończył na drzewie z tym cybantem. Weź to poodkrecaj może sprężyny jeszcze są całe...

: 2019-02-19, 20:09
autor: Tibia74
Na serio , nie znam się dlatego pytam ,chce żeby przejeździć rok czasu . Zrobię to jakoś sam bez podnośnika i co tam będzie do wymiany?

: 2019-02-19, 21:48
autor: TheStig95
Bez podnośnika nic nie zrobisz, bez ściągaczek do spreżyn też nic nie zrobisz. Jak to rozetniesz, to może Ci wystrzelić w każdą stronę. Zalecam podniesienie samochodu, ściagnięcie sprężyn ściągaczkami i dopiero odkręcenie tego. A tak najbardziej profesjonalne, będzie wyciągnięcie całego Mcphersona i sprawdzenie tych sprężyn czy to się do czegoś jeszcze nadaje.

: 2019-02-20, 11:26
autor: lukaszz2369
Jak na moje oko to sprężyny do wymiany

Obrazek

Chyba że to kawałek farby.

: 2019-02-20, 15:11
autor: ryba80
Widziałem obcinanie sprężyn, żeby obniżyć zawias, wkładanie gum pomiędzy zwoje sprężyn ale cybant-gleba to już naprawdę jakiś geniusz opracować musiał. Ściągaj to czym prędzej zanim Tobie albo komuś stanie się krzywda. Potem dopiero szukać przyczyn stuków. Oczywiście usunąć to z głową jak pisali przedmówcy żebyś nie musiał zębów na szufelkę zbierać. Swoją drogą poprzedni właściciel tego patentu to musiał być niezwykły gość.

: 2019-02-20, 21:28
autor: Tibia74
Narazie chwilowo zmieniliśmy te cybanty na nowe musi wystarczyć do następnego tygodnia. Jak będzie to wszystko zmieniane sprężyny ,amortyzatory to będe musiał zaznaczyć jakieś położenie? Bo gdzieś czytałem przeglądając forum. Jakie pierdółki warto dodatkowo wymienić?

: 2019-02-21, 10:03
autor: ryba80
Tak trzeba zaznaczyć i to dokładnie (inaczej kąty się rozjadą) - jak otworzysz maskę to trzeba oznaczyć np. cienkim markerem dookoła te trójkątne poduszki mocowania amortyzatorów względem kielichów. Amortyzatory da się wymienić górą po wyjęciu tych trójkątnych poduszek i odkręceniu pierścienia trzymającego amortyzator (między zwojami sprężyny) oczywiście po zdemontowaniu tych cybantów (inaczej nie dojdziesz np.kluczem żabą) na które widzę że się zawziąłeś, zmiana ich na nowe to strata pieniędzy trzeba było dołożyć parę złotych na ściski do sprężyn byłoby więcej pożytku.