[FWD] jakie amortyzatory i sprezyny
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Założyłem jakiś czas temu na tył Bilstein B4 gaz-olej i wszystkie nowe gumy, tuleje, na początku było bardzo sztywno, teraz się wszystko ułożyło i jest tak jak chciałem, na przodzie mam Kayaba olejowe ale zakładałem je 7 lat temu, teraz jadąc jakieś 120km/h po nierównej drodze czuć jak tył ładnie trzyma i słychać jak zawias wybiera nierówności a przód trochę mniej pewnie się zachowuje, też się zastanawiam czy dać B4ki na przód czy oleje Sachsa
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
koniecznie, u mnie siedziały jeszcze fabryczne, u Ciebie pewnie teżvarious pisze:Panowie przy wymianie amorków tył wymieniać też mocowanie ?
Obrazek
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- Art385
- Czeladnik
- Posty: 83
- Rejestracja: 2012-07-07, 14:11
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Po ponad 6k km amorki z przodu Monroe Reflex ok dalej działają jak należy. Za to Monroe Original Gas Technology, które założyłem na tył działają, ale gumy od dolnego mocowania amortyzatora zwyczajnie wyszły i się ruszają założę im po metalowej podkładce co by ta guma tak nie latała bo przy ich cenie nie opłaca mi się wciskać im nowych tulej. Wniosek prosty dziury im w sumie nie straszne, ale ostrzejsza jazda po zakrętach widać im nie służy.
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
Dopiszę się do tematu.
Właśnie mi się polały amorki z tyłu (bilsteiny jakieś widziałem) i muszę sobie tył wymienić. Przód ma jeszcze 70-75%, więc chyba nie ma sensu ruszać.
Pytanie. Przy dobrze ubitych eibach (w originale) -35mm (teraz pewnie trochę więcej) chciałem zainwestować w jakieś gaz-olej. Co byście polecali?
Sachs, KYB, czy coś innego? Przede wszystkim żadne sportowe, bo już to że jest niżej mi wystarczy bo się trzyma drogi jak powinien
Właśnie mi się polały amorki z tyłu (bilsteiny jakieś widziałem) i muszę sobie tył wymienić. Przód ma jeszcze 70-75%, więc chyba nie ma sensu ruszać.
Pytanie. Przy dobrze ubitych eibach (w originale) -35mm (teraz pewnie trochę więcej) chciałem zainwestować w jakieś gaz-olej. Co byście polecali?
Sachs, KYB, czy coś innego? Przede wszystkim żadne sportowe, bo już to że jest niżej mi wystarczy bo się trzyma drogi jak powinien
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-04-09, 11:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Toruń
Na dniach mechanik wymieni w moim Avancie 2.6 ABC zawieszenie z NIVO na zwykłe. Amorki wezmę chyba Sachs Advantage (170428). Nie wiem tylko jakie sprężyny wybrać. Sprzedawca zaproponował KYB. Czy to dobry wybór? Nie chcę nic obniżać. Założenie jest takie, że ma być odrobinę sztywniej niż w serii i nie powinien mocno siadać pod większym załadunkiem. Najważniejsze jest bezpieczeństwo i komfort
Proszę o poradę.
EDIT:
Obniżenie auta nie wchodzi w grę.
Proszę o poradę.
EDIT:
Obniżenie auta nie wchodzi w grę.
Ostatnio zmieniony 2015-07-14, 22:52 przez stolar_86, łącznie zmieniany 1 raz.