[FWD] amortyzatory
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
w końcu ktoś napisał coś co chciałem usłyszeć Dziękować. hehe. Przód na wiosnę też zmienię na B4
Ostatnio zmieniony 2014-02-06, 18:39 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
To jest akurat bzdura i to bardzo wielka. Pokaż mi amortyzatory do C4 o krótszym skoku tłoka ? Ta technix'owy wynalazek ? Nie prawda, wcale nie mają krótszego skoku od ori. Jeden kolega z forum to potwierdził. Bilstein B4,B6 też nie mają krótszego skoku! Dopiero B8 ma skrócony skok, amortyzatory które kosztują grubo ponad 500 za sztukę a są tak twarde, że buda po roku będzie żyła własnym życiem jak to powiedział Butterbean A o cięciu i skracaniu, gwintowaniu tłoczyska amortyzatora to już w ogóle się nie wypowiem, druciarstwo niesamowite, przecież to jest element zawieszenia.. Bezpieczeństwo...gavotte pisze:hubos21, wtedy jeszcze nie myślałem o glebie, założenie było takie "ma być komfortowo i chciałem żeby to troche podziałało"
GTR34, tak myślałem kiedy to się mnie czepisz nie napisałem, że się nie da tylko że amory gazowe tzw. sportowe mają krótszy skok tłoka. Moim zdaniem do krótszych sprężyn powinno się zamontować krótsze amorki, ze względu na to że amorek będzie pracował dużo krótszym skoku, do tego się przeniesie ten skok w dół amorka co go szybciej wykończy. Ewentualnie skrócić same tłoczysko
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
szukając opinii o B4kach przeglądałem liczne fora różnych marek i te ultra-sr są podobno bardzo twarde, Sachs Advantage zawsze uchodził za najlepszy amor pod glebę i chyba nadal się to nie zmieniło, B6 i B8 to już są bardziej do sportu nie na ulicę, chyba, ze ktoś lubiLukQQu pisze:Nie ma sprawy! Ja teraz mam dylemat z przodem bo myślę nad Sachs Advantage i Kyb ultra-sr. Szukam kogoś kto ma takowe u siebie żeby się podzielił opinią
Ostatnio zmieniony 2014-02-06, 20:00 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- wolfik0
- Audi Mastah
- Posty: 711
- Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: zabrze
Dlaczego skrócenie trzpienia od amorka i nagwintowanie to jest druciarstwo ? dla mnie większym druciarstwem jest nie skrócenie tłoka przez co amorek cały czas masz te 6cm wciśnięty mocniej niż powinien być....gavotte pisze:a posadzenie na odbojach tak jak było w twoim wypadku uznajesz za złoty środek?GTR34 pisze:druciarstwo niesamowite
Jak jesteś w stanie nagwintować odpowiedni gwint z odpowiednią precyzją to dla mnie nie jest to druciarstwem tylko polepszeniem charakterystyki PRAWIDŁOWEJ pracy amorka
Ostatnio zmieniony 2014-02-06, 20:48 przez wolfik0, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawlo12
- Czeladnik
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Panowie a czy talerzyk z amorków kayaba jest ściągany???czy da sie go przełożyć?
Aha i niektóre amorki mają z dołu mają długą tulejke przez którą śróba przechodzi a niektóre nie??
Aha i niektóre amorki mają z dołu mają długą tulejke przez którą śróba przechodzi a niektóre nie??
Ostatnio zmieniony 2014-02-06, 21:04 przez pawlo12, łącznie zmieniany 1 raz.
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Idź na forum RACEISM, albo EastStance.. Tam każdy jeden, który ma spas opona-nadkole ma posadzone 4 koła na odboju, żeby właśnie nie tarło.. Jeszcze mało wiesz o glebie, ale słowo GLEBA mnie już mało interesuje. Wyrastam z tego na szczęście.gavotte pisze:a posadzenie na odbojach tak jak było w twoim wypadku uznajesz za złoty środek?
Widziałeś żeby ktoś tak robił ? Dlaczego producenci amortyzatorów nie produkują amortyzatorów specjalnie np. do springów -60 i tylko do takich ? Bo nie ma takiej potrzeby, co za różnica amortyzatorowi olejowemu czy pracuje on przy sprężynie seryjnej, czy przy -40 ? To, że jest 4 centy wciśnięty bardziej niż powinien, w niczym mu nie przeszkadza. Spełnia on swoje zadanie? Spełnia, nie wiem w czym macie problem z tym skracaniem tłoczysk amortyzatorów... Chyba, że gavotte, obetnie eibach'y i jak podniesie koło na lewarku będzie mógł ze sprężyną robić co chciał Wtedy przyznam rację, że trzeba skrócić tłoczysko...wolfik0 pisze:Dlaczego skrócenie trzpienia od amorka i nagwintowanie to jest druciarstwo ? dla mnie większym druciarstwem jest nie skrócenie tłoka przez co amorek cały czas masz te 6cm wciśnięty mocniej niż powinien być....
Jak jesteś w stanie nagwintować odpowiedni gwint z odpowiednią precyzją to dla mnie nie jest to druciarstwem tylko polepszeniem charakterystyki PRAWIDŁOWEJ pracy amorka
[ Dodano: 2014-02-07, 00:58 ]
Oczywiście, że nie.LukQQu pisze:Wiecie może czy nie stracę gwarancji na te Sachsy przy założonej glebie?
Nie, KYB jest robiony do seryjnych zawiasów. Były KYB Ultra SR specjalnie dedykowane do zawieszeń sportowych.LukQQu pisze:Bo Kyb to chyba jest robiony własnie pod obniżone zawieszenie? Jak się mylę to wyprowadźcie mnie z błedu