[FWD] amortyzatory
- gavotte
- C4 Autorytet
- Posty: 383
- Rejestracja: 2012-07-31, 21:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Hrubieszów
ja polecam sachs olejowe - komfort jest bajeczny, na standardowych sprężynach deczko miekko ale w połączeniu ze sportowymi sprężynami jest fajny kompromis między komfortem a sztywnością, gdybym miał wybierać to tylko takie
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
J.A.G pisze:Są też gazówki KYB, tak jak są też olejówki Sachs. Gaz/olej cenowo różni się ale nie specjalnie dużo. Monroe bym nie brał. Jeżeli ma to pojeździć, odpuść sobie też taką budżetówkę jak Hart, Toporan, GPD, SRL, itp złom. O ile może się nie wtłuką za szybko, to charakterystyka ich pracy będzie nie wiadomo jaka.wolfik0 pisze:Z budżetowych to kyb olejowe
Tutaj do tego co podał JAG, dopisał bym właśnie jeszcze firmę optimal i sam sobie odpowiedz na swoje pytanie.
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Jeśli tak zrobisz, to na pewno nie pożałujesz. Co innego jakbyś kupił optimale, hart czy inne badziewie. Wtedy będziesz żałowałpawlo12 pisze:ale chyba wybiore jednak te sachsy olejowe albo kayaby
Ostatnio zmieniony 2014-01-28, 21:47 przez GTR34, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Tak na marginesie, do starego podupadającego Punto założyłem byle sztuka najtańsze jakie były HART (choć jak później sprawdziłem nie tak wcale tanio w stosunku do markowych), na razie od lata trzymają się nieźle. Jeden od nowości jakoś ciężej pracował i piszczał przy ruszaniu tłoczyskiem i są twarde jak beton a to są przecież olejowe, tu wyłazi jaka jest charakterystyka amrów no-name lub tani złom.
Ja bym na twoim miejscu brał Sachs, nawet nie KYB choć one nie są złe, zobacz jaka różnica będzie w cenie.
Ja bym na twoim miejscu brał Sachs, nawet nie KYB choć one nie są złe, zobacz jaka różnica będzie w cenie.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
ja mialem na przodzie trw-mialem!!!!
dziadostwo i tyle
( no chyba ze podróby mi sie trafily)
przez nie wymienilem lozyska kolumn dwa razy?!?
a to przez te badziewne amory caly przod skrzypial az wstyd.
kupilem sachs olejowe i spokoj.
na tyle mam kraft,prawie dwa lata i ok.
z tym ze w italii nieco lepsze drogi.
dziadostwo i tyle
( no chyba ze podróby mi sie trafily)
przez nie wymienilem lozyska kolumn dwa razy?!?
a to przez te badziewne amory caly przod skrzypial az wstyd.
kupilem sachs olejowe i spokoj.
na tyle mam kraft,prawie dwa lata i ok.
z tym ze w italii nieco lepsze drogi.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Coś w tym jest. TRW ostatnio dużo i do wszystkiego robi, nie wiem czy to na pewno ich produkcje czy konfekcjonowany towar innych producentów...dariodario pisze:ja mialem na przodzie trw-mialem!!!!
dziadostwo i tyle
Klocki TRW rozwarstwiają się bez powodu i mocno koroduje blacha. Wahacze niby jeszcze mi trzymają się ale gumy stab padły po 1.5 roku, co nie powinno być przy wahaczu za 240zł... Guma dużej tulei wewnętrznej jest spękana po 2 latach, myślę że max 3 lata to wytrzyma. Jedynie ze sworzniem na całe szczęście nic się nie dzieje. Dziś na pewno brałbym LMO, cenowo mało więcej albo Mooga, przynajmniej tańszy a wytrzyma na pewno więcej niż TRW.
Amorków nie odważyłbym się brać TRW Cenowo tez nie są znowu takie dużo tańsze od Sachsa.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- pawlo12
- Czeladnik
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-12-23, 20:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Śląsk
Ja byłem dziś w hurtowni Polcar.Sprzedawca zaoferował mi amorki do tyłu BILSTEIN BNE-2921(gazowe)-cena 360zł za 2 sztuki z talerzykami.Oglądając allegro to wydaje się dobrą ceną,tylko intryguje mnie fakt że to gazówki bo z przodu mam chyba olejowe.Wiem że Bilstein to chyba jedna z najlepszych firm,co radzicie?brać te amorki?czy szukać olejowych?